Policja robi z obywateli idiotów?

Data: 2011-02-22 22:46:36
Autor: PesTYcyD
Policja robi z obywateli idiotów?
Dziś o północy policjanci patrolujący ulice Zamościa zauważyli na osiedlu Wyszyńskiego śpiącą w śniegu młodą kobietę. Próba nawiązania rozmowy z dziewczyną nie przyniosła efektów, kobieta była kompletnie pijana. Na podstawie odnalezionego w jej torebce dokumentu policjanci ustalili, że jest to 24-letnia mieszkanka Zamościa. Przy okazji mundurowi znaleźli foliowy woreczek z zawartością roślinnego suszu. Po badaniu okazało się, że jest to marihuana o wadze 0,43 grama. Z takiej ilość środków odurzających można sporządzić około 170 porcji konsumenckich.

Policjanci przewieźli 24-latkę do policyjnego aresztu. Zgodnie z ustawą o przeciwdziałaniu narkomanii posiadanie środków odurzających zagrożone jest karą do 3 lat pozbawienia wolności.

http://www.policja.pl/portal/pol/1/62948/Prosto_z_zaspy_trafila_do_aresztu.html

170 porcji z 0,4 grama? przecież to ledwo na skręta wystarcza. Chyba ktoś ocipiał z tymi liczbami, albo policja znalazła wierzy, że dragi można zażywać w sposób homeopatyczny ;)

Data: 2011-02-22 23:04:14
Autor: Dysiek
Policja robi z obywateli idiotów?
170 porcji z 0,4 grama? przecież to ledwo na skręta wystarcza. Chyba ktoś ocipiał z tymi liczbami,

Mnie tam zawsze uzczono ;-) ze z grama to 6 kulek bez vatowania ;-)

albo policja znalazła wierzy, że dragi można zażywać w sposób homeopatyczny ;)

Dobre :D

Data: 2011-02-23 08:50:22
Autor: bim-bom
W dniu 2011-02-22 22:46, PesTYcyD pisze:

170 porcji z 0,4 grama? przecież to ledwo na skręta wystarcza. Chyba
ktoś ocipiał z tymi liczbami, albo policja znalazła wierzy, że dragi
można zażywać w sposób homeopatyczny ;)

Ze strony znikło info o ilości. Albo się w artykule pomylili z ilością, albo usunęli bo zauważyli że 0.4g to nie tak dużo :)

Data: 2011-02-23 08:51:38
Autor: Henry(k)
Dnia Tue, 22 Feb 2011 22:46:36 +0100, PesTYcyD napisał(a):

[...]

Nie widzę w tym artykule nic o 0,4g. Skąd wyczarowałeś tę ilość?

Henry

Data: 2011-02-23 09:45:02
Autor: qwerty

http://i.imgur.com/KKYy9.png

Data: 2011-02-23 13:56:04
Autor: Henry(k)
Policja robi z obywateli idiotów?
Dnia Wed, 23 Feb 2011 09:45:02 +0100, qwerty napisał(a):

http://i.imgur.com/KKYy9.png

Wiem - wczoraj widziałem coś podobnego na jakiejś wp czy gazecie.

Było, zniknęło i tylko PesTYcyD zrobił z siebie idiotę i plotkarza, bo z
newsów już tego nie skasuje.

Henry

Data: 2011-02-23 05:30:16
Autor: Łukasz Jamroz
Policja robi z obywateli idiotów?
On Feb 23, 1:56 pm, "Henry(k)"
<moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> wrote:

By o, znikn o i tylko PesTYcyD zrobi z siebie idiot i plotkarza

Idiote to ty z siebie zrobiles w tym momencie. I policjanci z samych
siebie jak zwykle,, przypomina sie przypadek gdzie w programie
graficznym powielili "dzialke" czegos tam. Ale to chyba od dawna
wiadomo kto tam pracuje... Szkoda ze nikt z tym nic nie robi.

Data: 2011-02-23 15:15:18
Autor: Henry(k)
Dnia Wed, 23 Feb 2011 05:30:16 -0800 (PST), Łukasz Jamroz napisał(a):

[...]

Policjanci? Od kiedy policjantów interesuje ilość "porcji konsumenckich"?
Myślałem że karze się za posiadanie, ewentualnie uznaje ich ilość za
"znaczną" (mimo tych "170 porcji" autor artykułu jednak nie uznał tej
ilości za znaczną). Więc wszelkie przeliczenia gramów na porcje nie mają
żadnego znaczenia.

Henry

Data: 2011-02-23 14:02:00
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-02-23 13:56, Henry(k) pisze:

Było, zniknęło i tylko PesTYcyD zrobił z siebie idiotę i plotkarza

Czemu tak twierdzisz?

--
Liwiusz

Data: 2011-02-23 15:00:53
Autor: Henry(k)
Policja robi z obywateli idiotów?
Dnia Wed, 23 Feb 2011 14:02:00 +0100, Liwiusz napisał(a):

Czemu tak twierdzisz?

Ktoś się pomylił przepisując, albo był głupi i wziął przeliczył to na
działki jakiegoś twardego narkotyku którego trzeba tylko mg na działkę (ja
też nie wiem ile trzeba marihuany na jednego skręta).
Zdarza się... ale wykrył błąd i go usunął ze strony. Zaś PesTYcyD kręci z
tego aferę powołując się na coś czego już nie ma - i tego już nie odkręci.
To już nie pierwszy przypadek, że ktoś powołuje się na bzdury z internetu
oznajmiając to grzmiącym głosem, jakby już było po ogłoszeniu wyroku.

Henry

Data: 2011-02-23 15:09:15
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-02-23 15:00, Henry(k) pisze:
[...]

Nadal nie rozumiem oskarżania Pestycyda. A ślad błędu policji przecież pozostał i w tym wątku.

--
Liwiusz

Data: 2011-02-23 15:24:43
Autor: Dysiek
Policja robi z obywateli idiotów?
(ja
też nie wiem ile trzeba marihuany na jednego skręta).

Dobry skret to z pol grama. Jak palisz z lufki to z grama masz 6 kulek - porcji.

Dysiek

Dysiek

Data: 2011-02-24 07:42:45
Autor: Misiek

Użytkownik "Dysiek" <brak@brak.pl> napisał w wiadomości news:ik35bc$dq8$1inews.gazeta.pl...
(ja
też nie wiem ile trzeba marihuany na jednego skręta).

Dobry skret to z pol grama. Jak palisz z lufki to z grama masz 6 kulek - porcji.

Patrz jako obeznany...

Data: 2011-02-24 09:07:41
Autor: mi
On 24.02.2011 07:42, Misiek wrote:
też nie wiem ile trzeba marihuany na jednego skręta).
Dobry skret to z pol grama. Jak palisz z lufki to z grama masz 6 kulek
Patrz jako obeznany...

W państwie, które dotąd nie osądziło większości zbrodniarzy stalinowskich (a którzy wciąż otrzymują podwyższone emerytury), nie znalazło sprawców większości mordów politycznych ani nie zostali pociągnięci do odpowiedzialności mocodawcy ani prokuratorsko-sądowi ochraniacze... wisi mi co i dlaczego on pali.

Jeśli za sprawą czerwonego propagandysty mamy się odpieprzyć od generała bezpośrednio nadzorującego komuszy mord ('70) to mówię ci: odpieprz się od palaczy trawki.

mi

Data: 2011-02-24 09:31:48
Autor: Dysiek
Policja robi z obywateli idiotów?
Patrz jako obeznany...

Nie wstydze sie, ze wiem troche o trawie. Wstydze sie natomiast, ze panstwo w ktorym zyje feruje wyroki za posiadanie nawet najmniejszej ilosci ziela, ktore (patrz raport WHO) jest mniej szkodliwe niz alkohol, nikt po nim nie zachowuje sie agresywnie i do tego nie mozna go przedawkowac.

Dysiek

Data: 2011-02-24 09:44:14
Autor: Andrzej Ława
W dniu 24.02.2011 09:31, Dysiek pisze:
[...]

Cóż, władzuchna musi mieć kogoś lub coś, co można wskazywać jako ZŁO.

Trzeba jakoś odwracać uwagę społeczeństwa od tego, że politycy z
definicji kłamią i marnotrawią społeczną kasę, wymiar sprawiedliwości
jest skorumpowany oraz niekompetentny.

Zamiast zalegalizować te wszystkie "używki" i je zwyczajnie opodatkować,
a przy okazji praktycznie zlikwidować przestępczość w tej dziedzinie,
lepiej podnieść VAT i od czasu do czasu zrobić jakąś "akcję" z
likwidacją czyjejś cieplarni.

Przepisy są o tyle kretyńskie, że jak masz pole, wysieje ci się trochę
maku z sąsiedniej łąki, a jakiś skurwiel zrobi donos - to masz przesrane.

Tylko że to nie tylko u nas... Póki ludzie nie zmądrzeją i ci wszyscy
kłamcy i hipokryci nie zostają w taki czy inny sposób wyeliminowani -
będzie tak jak jest.

Data: 2011-02-24 12:33:39
Autor: Misiek

Użytkownik "Andrzej Ława" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:ik55p0$k2p$1inews.gazeta.pl...
[...]

Widzales "uczciwego" polityka?
Niestety, wladza uderza do glowy. zawsze tak bylo, jest i bedzie - obojetnie czy u steru wladzy bedzie PIS, PO, SLD, PSL czy jakakolwiek inna nacja polityczna. Zawsze bedziemy narzekac ze jest zle, a "moglo byc inaczej". Zawsze, w kazdym programie partii znajdziemy cos co nam nie pasuje.

[...]

I powinni likwidowac. Legalizacja narkotykow do niczego dobrego nie doprowadzi.
A "czarna strefa" po legalizacji - myslisz ze nie bedzie istniec? hehehe naiwne myslenie.

Data: 2011-02-24 12:51:16
Autor: Andrzej Ława
W dniu 24.02.2011 12:33, Misiek pisze:

[...]

No a o czym ja piszę? Wszyscy są przeżarci taką czy inną korupcją - bo
nawet jeśli ktoś z początku chciał dobrze, to żeby dostać się na
szczyty, musi się nieźle zbrukać.

[...]

Czyżby groziło to twoim zyskom? ;->

Na prohibicji nikt nie zyskuje tak, jak mafie - popatrz na przykład USA
sprzed niemalże wieku, kiedy zdelegalizowano tam pewien popularny płynny
narkotyk.

A "czarna strefa" po legalizacji - myslisz ze nie bedzie istniec? hehehe
naiwne myslenie.

A dlaczego miałaby istnieć? Nie byłoby obiektywnej potrzeby na czarny
rynek. Najwyżej na normalne przekręty podatkowe, jak z _każdym_ towarem.

Data: 2011-02-25 08:08:36
Autor: Misiek

Użytkownik "Andrzej Ława" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:ik5gnl$3nj$1inews.gazeta.pl...
[...]

Bzdura.
Alkohol jest towarem dozwolonym w handlu. I co? Nie ma bimbrowni? Nielegalnej dystrybucji alkoholu?

Data: 2011-02-25 12:43:58
Autor: Andrzej Ława
W dniu 25.02.2011 08:08, Misiek pisze:

[...]

Tylko wskutek horrendalnej akcyzy. Plus jest to zjawisko niebyt
intensywne - poza kompletnymi menelami większość ludzi stać nawet na
alkohol obciążony akcyzą.

Swoją szosą dla siebie można pędzić.

Data: 2011-02-25 04:02:37
Autor: Łukasz Jamroz
Policja robi z obywateli idiotów?
On Feb 25, 12:43 pm, Andrzej Ława
<alawa_n...@lechistan.SPAM_PRECZ.com> wrote:

> Bzdura.
> Alkohol jest towarem dozwolonym w handlu. I co? Nie ma bimbrowni?
> Nielegalnej dystrybucji alkoholu?

Tylko wskutek horrendalnej akcyzy. Plus jest to zjawisko niebyt
intensywne - poza kompletnymi menelami wi kszo ludzi sta nawet na
alkohol obci ony akcyz .

Jest tez inna sprawa - dobrego podlaskiego bimbru nie kupi sie w
sklepie - znam ludzi bardzo dobrze sytuowanych, ktorzy wola pic
wlasnej roboty bimber, niz sklepowa wodke czy inne trunki.

Data: 2011-02-25 13:15:50
Autor: Misiek

Użytkownik "Łukasz Jamroz" <lukazs.merida@gmail.com> napisał w wiadomości news:38c8ef1a-53f5-405b-aae2-ba741810456ct15g2000prt.googlegroups.com...
> [...]

sklepie - znam ludzi bardzo dobrze sytuowanych, ktorzy wola pic
wlasnej roboty bimber, niz sklepowa wodke czy inne trunki.

Inksza inkszosc - ile jest falszowanej wodki na rynku? Czy kupujac wodke "akcyzoana" z legalnego zrodla jestescie pewni ze to oryginal?
Nie. Nigdy nie ma takiej pewnosci, chyba ze kupujecie "z linii produkcyjnej" wprost z  gorzelni :D

Data: 2011-02-25 04:27:52
Autor: Łukasz Jamroz
On Feb 25, 1:15 pm, "Misiek" <p...@o2.pl> wrote:

[...]

Brawo, wlasnie podales kolejny powod za legalizacja - uzywki z
legalnego, sprawdzonego zrodla sa pewniejsze!

Data: 2011-02-25 18:40:23
Autor: Papu5murf
Órzytkownik "Andrzej Ława" napisał:
[...]

alkohol jest tak samo dozwolony w handlu jak narkotyki, czyli po opłaceniu
sowitego haraczu w postaci akcyzy możesz produkować i spszedawać!:O(
więc "państfo" to zwykła mafia i kupa bandytuf!:O(

alkohol można produkować nie tylko do picia ale jako paliwo do aut oraz na
opał, problem w tym że po zapłąceniu haraczu nie opłaca się go produkować,
tylko banda ma monopol, podobnie z prądem!:O(

Data: 2011-02-27 02:23:41
Autor: animka
Policja robi z obywateli idiot??w?
W dniu 2011-02-25 08:08, Misiek pisze:

UĹźytkownik "Andrzej Ława"<alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com>  napisał w
[...]

U mnie skup z bimbrowni jest pod sklepem spożywczym i przychodnią lekarską-osiedlową na Sadybie. Chłop udaje, że sprzedaje jakieś kwiatki po złotówce, a tak naprawdę to sprzedaje jakąś wódkę i może jeszcze coś. Trzyma ją pod tobołkami w dostawczym, ale dosyć eleganckim samochodzie. Widziałam jak sprzedawał takiemu jednemu pijakowi z mojego bloku. Po jakimś czasie pstryknęłam fotkę tego samochodziku i jego tablice rejestracyjne. Na komisariat to mie ma co tego zgłaszać, bo przecież ten chłop ma obstawę i przyzwolenie z komisariatu.
A pod sklepem spożywczym pełno śmierdzących mend.

--
animka

Data: 2011-02-24 15:20:43
Autor: Tomasz Chmielewski
On 24.02.2011 12:33, Misiek wrote:

[...]

Fakt, co roku prasa donosi o kilku przypadkach zatrucia alkoholem z niewiadomego pochodzenia - wnioskuje, ze legalizacja alkoholu do niczego dobrego nie doprowadzila, skoro "czarna strefa" istnieje nadal?

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2011-02-24 15:31:03
Autor: Andrzej Ława
W dniu 24.02.2011 15:20, Tomasz Chmielewski pisze:

[...]

Przy takiej akcyzie ludzie kombinują ;)

Ale z drugiej strony to samo się dzieje w przypadku innych towarów -
choćby żywności (np. przypadki zatrucia mięsem niewiadomego pochodzenia).

Wiem! Zdelegalizować mięso! :D

Data: 2011-02-24 18:09:21
Autor: Dysiek
[...]

Oczywiscie, ze miekkie narkotyki powinni zalegalozowac chocby ze wzgledu na ich znikoma szkodliwosc (mniejsza od tytoniu i alkoholu). Poza tym teraz sytuacja wyglada tak, ze idziesz do dilera zeby kupic trawe a on mowi "dzisiaj nie mam, ale mam piguly, chcesz?". W takim momencie trzeba wiecej samodyscypliny (ktorej u nastolatkow brak) zeby sie nie wkopac w duze gowno. W momencie legalizacji problem znika - nikt nie bedzie cie namawial do twardych, z ktorych jest lepszy zysk a i klient staly (w przypadku ziela NIE istnieje uzaleznienie fizyczne).

Dysiek

Data: 2011-02-25 01:49:32
Autor: animka
W dniu 2011-02-24 18:09, Dysiek pisze:
[...]

Papieros też zioło a uzależnia.

--
animka

Data: 2011-02-25 12:42:04
Autor: Andrzej Ława
W dniu 25.02.2011 01:49, animka pisze:

istnieje uzaleznienie fizyczne).

Papieros też zioło a uzależnia.

Cykuta też zioło, a zabija.

Myśl choć trochę!

A, przepraszam... To animka...

Data: 2011-02-25 13:16:54
Autor: Misiek

Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości news:ik802k$4jp$1node2.news.atman.pl...
[...]

 Nie sluchaj ich. O uzaleznieniach maja nikle pojecie <lol>

Data: 2011-02-25 04:28:25
Autor: Łukasz Jamroz
On Feb 25, 1:16 pm, "Misiek" <p...@o2.pl> wrote:
Użytkownik "animka" <ani...@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomościnews:ik802k$4jp$1node2.news.atman.pl...

Papieros też zioło a uzależnia.

 Nie sluchaj ich. O uzaleznieniach maja nikle pojecie <lol>

Widze ze wreszcie znalazles partnera do dyskusji na odpowiednim
poziomie <lol>

Data: 2011-02-25 13:44:57
Autor: Misiek

Użytkownik "Łukasz Jamroz" <lukazs.merida@gmail.com> napisał w wiadomości news:3c23e583-a72a-4b5e-9f38-e0db0f987ce9by6g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

Wyzszy poziom niz twoj.
Ustaw w koncu poprawnmie czytnik (kodowanie, cytowanie) bo tylko psujesz szyk.
I lepiej idz juz sobie stad bo zabijasz... smiechem <rotfl>.

Data: 2011-02-25 13:57:13
Autor: Andrzej Ława
W dniu 25.02.2011 13:44, Misiek pisze:

[...]

....napisał gamoń, który nie potrafi poprawnie oznaczać cytatów.

Data: 2011-02-25 18:22:53
Autor: Dysiek
Policja robi z obywateli idiotów?
...napisał gamoń, który nie potrafi poprawnie oznaczać cytatów.

I pisac slowa marihuana :-)

Dysiek

Data: 2011-02-25 18:22:19
Autor: Dysiek
Policja robi z obywateli idiotów?
Papieros też zioło a uzależnia.

Nikotyna uzaleznia porownywalnie do heroiny. Uwazasz, ze marihuana tez?

Dysiek

Data: 2011-02-25 08:12:17
Autor: Misiek

Użytkownik "Dysiek" <brak@brak.pl> napisał w wiadomości news:ik63c4$dpn$1inews.gazeta.pl...

[...]

Zdaje sie ze nie przeczytales tego co napisalem.
Narkotyki "miekie" (cokolwiek by to mialo znaczyc) nadal sa narkotykami i rowniez powoduja uzaleznienie. Nie ma tu znaczenia ze uzaleznienie fizyczne przy "zazywaniu" marichuany (celowo nie pisze ze paleniu,  poniewaz jest jeszcze pare innych sposobow jej "zazywania") nastepuje po faktycznie bardzo dlugim  czasie i po uzyaniu jej w sporych dawkach.
Uzaleznienie psychiczne (jakze trudne do wyleczenia, a tak na prawde niemozliwe do wyleczenia) jest duzo grozniejsze.
Tyle.

Data: 2011-02-25 03:50:51
Autor: Łukasz Jamroz
On Feb 25, 8:12 am, "Misiek" <p...@o2.pl> wrote:

Zdaje sie ze nie przeczytales tego co napisalem.
Narkotyki "miekie" (cokolwiek by to mialo znaczyc) nadal sa narkotykami i
rowniez powoduja uzaleznienie.

Jaka definicje narkotyku uznajesz?

[...]

Nie ma czegos takiego jak fizyczne uzaleznienie od marihuany.

Uzaleznienie psychiczne (jakze trudne do wyleczenia, a tak na prawde
niemozliwe do wyleczenia) jest duzo grozniejsze.

A psychiczne jest, jak najbardziej. Podobnie jak czlowiek uzaleznia
sie psychicznie od komputera, ogladania tv i miliona innych rzeczy.

Data: 2011-02-25 09:02:53
Autor: qwerty
Użytkownik "Misiek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4d675657$0$2447$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

To alkohol i papierosy nie uzależniają?

Data: 2011-02-25 09:07:36
Autor: Dysiek
Policja robi z obywateli idiotów?
To alkohol i papierosy nie uzależniają?

Jak to spiewal Kazik: "Czy wóda i papierosy nie uzalezniaja? Czy nie widac, ze jest to jedno i to samo dranstwo? Nie, na wóde monopol ma panstwo. I dobrze zarabia i sie nie przejmuje, ze co ktorys twoj kolega sie degeneruje; dzien w dzien; ale to jest legalne, oblozone podatkiem, wiec takze oplacalne" ;-)

Dysiek

Data: 2011-02-27 02:30:53
Autor: animka
W dniu 2011-02-25 09:07, Dysiek pisze:
To alkohol i papierosy nie uzależniają?

Jak to spiewal Kazik: "Czy wĂłda i papierosy nie uzalezniaja? Czy nie widac,
ze jest to jedno i to samo dranstwo? Nie, na wĂłde monopol ma panstwo. I
dobrze zarabia i sie nie przejmuje,

Bo wódka i prostytutki są najważniejsze dla panów Państwa.
--
animka

Data: 2011-02-25 13:19:36
Autor: Misiek

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości news:ik7nn3$qms$1node2.news.atman.pl...
[...]

A jakze - uzalezniaja i psychicznie i fizycznie (papierosy w mniejszym duzo stopniu, ale jednak).
Malo tego - kawa rowniez uzaleznia jesli nie wiecie. Takoz i mocna herbata.

Data: 2011-02-25 04:30:17
Autor: Łukasz Jamroz
On Feb 25, 1:19 pm, "Misiek" <p...@o2.pl> wrote:

A jakze - uzalezniaja i psychicznie i fizycznie (papierosy w mniejszym duzo
stopniu, ale jednak).

Papierosy to uzywka ktora bardzo mocno uzaleznia - nigdy nie palilem,
ale bylem bardzo blisko wciagniecia sie w nalog, zaledwie po kilku
papierosach wypalonych  w ciagu kilku dni.

Data: 2011-02-25 13:45:54
Autor: Misiek

Użytkownik "Łukasz Jamroz" <lukazs.merida@gmail.com> napisał w wiadomości news:49a2dbeb-955d-413f-a516-4f3849e2a947z31g2000vbs.googlegroups.com...
[...]

Kolejna bzdura z twoich "ust". Coz. Zegnam. Temu "panu" juz dziekujemy (KF).

Data: 2011-02-27 02:15:12
Autor: animka
W dniu 2011-02-25 13:19, Misiek pisze:

[...]

Kawę piję rano na czczo ostatnio. Jako lekarstwo. A herbata to bez przerwy nowa stoi na stole w szklance.

--
animka

Data: 2011-02-25 09:06:16
Autor: Dysiek
[...]

Fiziczne uzaleznienie od mariHuany nie istnieje. Nie wazne jak dluzo zazywasz. Co do metod - w zasadzie palenie lub jedzenie, z czego blisko 100% zapewne pali.

Uzaleznienie psychiczne (jakze trudne do wyleczenia, a tak na prawde niemozliwe do wyleczenia) jest duzo grozniejsze.

Uzaleznienie psychiczne od marihuany jest jak najbardziej mozliwe. Z tym, ze tak samo mzoesz sie uzaleznic od internetu czy tv. Dlaczego nikt nie zakazuje internetu?

Dysiek

Data: 2011-02-25 13:21:17
Autor: Misiek

Użytkownik "Dysiek" <brak@brak.pl> napisał w wiadomości news:ik7ntr$4bu$1inews.gazeta.pl...
[...]

Blad w toku rozumowania. Fizyczne uzaleznienie od marihuany rowniez istnieje.

[...]

Moze na zasadzie mniejszej szkodliwosci.
UWAGA : Od kobiety tez mozna sie uzaleznic ;P

Data: 2011-02-25 04:31:05
Autor: Łukasz Jamroz
On Feb 25, 1:21 pm, "Misiek" <p...@o2.pl> wrote:

Blad w toku rozumowania. Fizyczne uzaleznienie od marihuany rowniez
istnieje.

Chyba w Twoim. I mozemy tak w nieskonczonosc. Przeczytaj raport WHO na
ten temat.

Wiec zdelegalizuj kobiety!

Data: 2011-02-25 18:24:43
Autor: Dysiek
[...]

Podaj dowod.

[...]

Ale jaka jest spoleczna szkodliwosc uzaleznienia sie od marihuany? moim zdaniem porownywalnie szkodliwa jak uzaleznienie od internetu - ewentualna krzywde robisz tylko sobie.

Dysiek

Data: 2011-02-27 02:29:10
Autor: animka
W dniu 2011-02-25 09:06, Dysiek pisze:
[...]

Juz zaczyna wkraczać Minister Rostkowski (chyba) z zakazami.

--
animka

Data: 2011-02-25 15:47:09
Autor: niusy.pl
Policja robi z obywateli idiotów?

Użytkownik "Misiek" <pwr1@o2.pl>

[...]

Dlatego właśnie mówię, że takie wybory nie mają sensu. Już lepiej zwyczajnie pójść do sklepu i wybrać co nam odpowiada a nie głosować naokoło na to samo.

Jak się nałoży takie jak na alkohol.

Data: 2011-02-24 12:30:01
Autor: Misiek

Użytkownik "Dysiek" <brak@brak.pl> napisał w wiadomości news:ik551n$hkg$1inews.gazeta.pl...
[...]

Oj to malo wiesz o "trawie" :-)
czy wiesz ze wypalenie jednego skreta trawki powoduje zatrucie organizmu takie, ze z np. mózgu szkodliwe substancje sa wydalane przez... tydzien?
Tak tak, siedem dni.
Marichuana - czy tego chcesz czy nie - jest narkotykiem, a jako takowy jest zabroniona w Polsce. Zarowno jej posiadanie, dystrybucja. zachowanie po marichuanie jest takie jak aktualnie Twoj stan emocjonalny. Jestes wesoly palac trawke?  Ona spoteguje twoja wesolosc. Jestes przygnebiony? Ona i to spoteguje. Jestes aktualnie pobudzony i agresywny? Zwiazki zawarte w marysce spoteguja i ten stan, wiec nie mow mi ze po marichuanie nikt nie zachowuje sie agresywnie. Najwyrazniej na prawde malo wiesz o tym narkotyku.

Data: 2011-02-24 12:49:36
Autor: mvoicem
[OT]Re: Policja robi z obywateli idiotów?
(24.02.2011 12:30), Misiek wrote:

[...]

Szkoda że nie jest zabronione pisanie na grupy bez uprzedniej
konsultacji ze słownikiem ortograficznym.

p. m.

Data: 2011-02-25 15:44:35
Autor: niusy.pl
[OT]Re: Policja robi z obywateli idiotów?

Użytkownik "mvoicem" <mvoicem@gmail.com>

Szkoda że nie jest zabronione pisanie na grupy bez uprzedniej
konsultacji ze słownikiem ortograficznym.

Nie wystarcza zainteresowanym czytanie ze słownikiem ?

Data: 2011-02-24 13:06:36
Autor: Andrzej Ława
W dniu 24.02.2011 12:30, Misiek pisze:

[...]

ROTFL

Wiesz, że coś dzwoni, ale nie wiesz w którym kościele ani nawet, czy to
na pewno dzwony kościelne ;)

Marichuana - czy tego chcesz czy nie - jest narkotykiem, a jako takowy

Ach, piszesz o jakiejś "marichuanie"... Może to faktycznie tak działa,
ale tutaj mowa była o marihuanie ;)

Generalnie pokręciłeś i to dość ostro - zapoznaj się łaskawie z opisem z
wikipedii, tam jest to znacznie bardziej merytorycznie ujęte
(przynajmniej w angielskojęzycznej, do polskiej jakoś nie zajrzałem).

Data: 2011-02-25 08:21:19
Autor: Misiek

Użytkownik "Andrzej Ława" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:ik5hkd$6vk$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tak sie sklada ze ten temat akurat znam dosc dobrze :P
czego juz o tobie powiedziec nie mozna
(fakt, mialo byc "marihuana").
Wikipedia dla  ciebie jest super zrodlem wiedzy? Hmm. Coz, radze zapoznac sie z portalami medycznymi zamiast bic piane o czyms o czym masz blade pojecie. Albo przeczytac pare publikacji faktycznie mowiacych o temacie.
Niestety w tym temacie  z Markiem Kotanskim nie bedziesz miec juz mozliwosci porozmawiania (a szkoda, wiele moglbys sie dowiedziec).

Data: 2011-02-25 03:53:44
Autor: Łukasz Jamroz
On Feb 25, 8:21 am, "Misiek" <p...@o2.pl> wrote:

[...]

Zapoznaj sie z raportem naukowym opracowanym dla WHO, ktory byl dla
nich tak niewygodny ze probowano go zataic przed opinia publiczna. Na
razie Twoje wypowiedzi swiadcza o wybitnej nieznajomosci tematu.

Data: 2011-02-25 09:08:36
Autor: Dysiek
Policja robi z obywateli idiotów?
Tak sie sklada ze ten temat akurat znam dosc dobrze :P
czego juz o tobie powiedziec nie mozna
(fakt, mialo byc "marihuana").
Wikipedia dla  ciebie jest super zrodlem wiedzy?

Wiki jest zrodlem w miare wiarygodnym, dobrym na poczatek poszukiwan.

Hmm. Coz, radze zapoznac sie z portalami medycznymi zamiast bic piane o czyms o czym masz blade pojecie.

Czytales raport WHO o marihuanie?

Dysiek

Data: 2011-02-25 09:10:26
Autor: qwerty
UĹźytkownik "Dysiek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ik7o27$4qh$1@inews.gazeta.pl...
Wiki jest zrodlem w miare wiarygodnym, dobrym na poczatek poszukiwan.

Akurat wiki nie jest żadnym wiarygodnym źródłem.

Data: 2011-02-25 09:38:19
Autor: Dysiek
Policja robi z obywateli idiot
Akurat wiki nie jest żadnym wiarygodnym źródłem.

W pracy magisterskiej pewnie nie uzyjesz Wiki, ale w zyciu codziennym sie sprawdza niezle.

Dysiek

Data: 2011-02-25 13:24:12
Autor: Misiek

Użytkownik "Dysiek" <brak@brak.pl> napisał w wiadomości news:ik7o27$4qh$1inews.gazeta.pl...
[...]

A przez kogo jest tworzona Wikipedia?
Ile bzdurnych definicji tam jest?

Hmm. Coz, radze zapoznac sie z portalami medycznymi zamiast bic piane o czyms o czym masz blade pojecie.

Czytales raport WHO o marihuanie?

Nie musialem. czytuje (jak jusz pisalem) lekarskie  pubklikacje. Fachowe.

Data: 2011-02-25 04:26:15
Autor: Łukasz Jamroz
On Feb 25, 1:24 pm, "Misiek" <p...@o2.pl> wrote:

Nie musialem. czytuje (jak jusz pisalem) lekarskie  pubklikacje. Fachowe.

Jesli czytasz tak jak piszesz to sie nie dziwie ze gadasz bzdury.

Data: 2011-02-25 21:14:12
Autor: m4rkiz

Użytkownik "Misiek" <pwr1@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4d679f67$0$2440$65785112@news.neostrada.pl...
Nie musialem. czytuje (jak jusz pisalem) lekarskie  pubklikacje. Fachowe.

mariCHuana, juSZ... czytywac to moze bedziesz, jak skonczysz gimnazjum

Data: 2011-02-25 23:01:13
Autor: Tomasz Chmielewski
On 25.02.2011 13:24, Misiek wrote:

[...]

Moglbys przytoczyc kilka tytulow fachowych lekarskich publikacji, ktore czytales?

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2011-02-25 12:46:23
Autor: Andrzej Ława
W dniu 25.02.2011 08:21, Misiek pisze:

[...]

Kłamiesz.

czego juz o tobie powiedziec nie mozna
(fakt, mialo byc "marihuana").
Wikipedia dla  ciebie jest super zrodlem wiedzy? Hmm. Coz, radze

Super? Nie. Ale ten artykuł jest akurat w miarę kompetentnie napisany -
w odróżnieniu od twoich wypocin.

Data: 2011-02-25 15:57:51
Autor: niusy.pl
Policja robi z obywateli idiotów?

Użytkownik "Misiek" <pwr1@o2.pl>

Niestety w tym temacie  z Markiem Kotanskim nie bedziesz miec juz mozliwosci porozmawiania (a szkoda, wiele moglbys sie dowiedziec).

O to ten co sprowadził problem narkomanii do uprawiania maku. Mocarne.

Data: 2011-02-24 17:45:35
Autor: Łukasz Jamroz
On 24 Lut, 12:30, "Misiek" <p...@o2.pl> wrote:

Oj to malo wiesz o "trawie" :-)
czy wiesz ze wypalenie jednego skreta trawki powoduje zatrucie organizmu
takie, ze z np. m zgu szkodliwe substancje sa wydalane przez... tydzien?
[...]

Hahaha ekspercie, znawco, skad czerpiesz swa wiedze? Z policyjnych
podrecznikow?

Data: 2011-02-25 08:22:26
Autor: Misiek

Użytkownik "Łukasz Jamroz" <lukazs.merida@gmail.com> napisał w wiadomości news:e1430133-5dc8-468e-a904-5df6c83bd822u14g2000vbg.googlegroups.com...
[...]

Z medycznych wydawnictw ignorancie

Data: 2011-02-25 03:54:12
Autor: Łukasz Jamroz
On Feb 25, 8:22 am, "Misiek" <p...@o2.pl> wrote:

Z medycznych wydawnictw ignorancie

Albo bezczelnie klamiesz, albo czytasz jakies propagandowe
wydawnictwa.

Data: 2011-02-24 18:13:47
Autor: Dysiek
[...]

Raczej ty udowadnisz swoja ignoracje - nawet nie potrafisz poprawnie napisac slowa marihuana :-) Po drugie kumulacja THC w organizmie nie jest toksyczna, wiec nie widze problemu w tym, ze resztki THC organizm usuwa w 7 dni.

Marichuana - czy tego chcesz czy nie - jest narkotykiem, a jako takowy jest zabroniona w Polsce. Zarowno jej posiadanie, dystrybucja.

Niestety funkcjonuje idiotyczne prawo, ktore daje zawiasy osobie, ktora wypalila skreta i osobie, ktora ciezko kogos pobila. Nie widzisz tutaj absurdu?

Jestes aktualnie pobudzony i agresywny? Zwiazki zawarte w marysce spoteguja i ten stan, wiec nie mow mi ze po marichuanie nikt nie zachowuje sie agresywnie. Najwyrazniej na prawde malo wiesz o tym narkotyku.

:D Maruhuana w przeciwienstwie do alko nie wywoluje agresji. I naprawde znam mnostwo osob palacych ziele i nie widzialem, zeby zachowywali sie po nim agresywnie. Zreszta rzuc okiem na raport WHO, a potem wypowiadaj sie o dzialaniu i skutkach palenia.

Dysiek

Data: 2011-02-27 16:34:23
Autor: niusy.pl
Policja robi z obywateli idiot

UĹźytkownik "Dysiek" <brak@brak.pl>

[...]

To alkohol wywołuje ???

Data: 2011-02-27 17:47:20
Autor: Dysiek
Policja robi z obywateli idiot
To alkohol wywołuje ???

Owszem. Tutaj cytat z Newsweeka. Glebiej nie chcialo mi sie szukac: "Tak wynika z badań Thora Norstr"ma i Hilde Pape'a, przeprowadzonych wśród młodych Norwegów. Badania te wykazują, że wraz ze wzrostem spożycia alkoholu, wzrasta również ryzyko pojawienia się agresywnych zachowań, zwłaszcza u osób, które na trzeźwo tłumią takie uczucia."

Dysiek

Data: 2011-02-25 01:46:41
Autor: animka
W dniu 2011-02-24 09:31, Dysiek pisze:
[...]

Zachowuje się agresywnie i jest nieobliczalny. Już kiedyś miałam na klatce przeprawę z narkomanem (pewnie dilerem). Leciał już do mnie z łapami, ale zdążyłam uciec za oszklone, zamykane drzwi mojego korytarza. Potem policja robiła codziennie obchód po piętrach i narkomaństwo się ze schodów wyniosło, tzn nie przychodziło do naszego bloku handlować i ćpać.
Ostatnio wynajął mieszkanie obok inny narkoman z dziewuchą, Oj, co tam sie działo, Tak trzaskali drzwiami, że mało co moje drzwi z futryny mi nie wypadły. Latał po korytarzu w skarpetkach, lubił dzwonić ciągle dzwonkiem do mojego mieszkania, żebym wyszła słuchać jego bełkotów. Pluciem to nie dosięgnął, bo mam zaporę-kratę, ale drzwi mi opluł. W rezultacie zapłacił dzielnicowemu mandacik (podobno 200 zł), że mieszka bez meldunku (wynajmuje), więc i za wodę nie płacił. Sprawa potem była w sądzie, ale sędzia to być może jakiś kolega tego co to mieszkanie podnajmuje. A ten co podnajmuje to pracuje w jakiejś knajpie, prowadził też (może jeszcze prowadzi) delikatnie mówiąc agencje towarzyską na telefon w tym mieszkaniu (obok mojego) a do knajp i burdelów sędziowie po znajomości pewnie też chodzą.

--
animka

Data: 2011-02-24 17:51:09
Autor: Łukasz Jamroz
On 25 Lut, 01:46, animka <ani...@to.nie.ja.wp.pl> wrote:

Zachowuje się agresywnie i jest nieobliczalny. Już kiedyś miałam na
klatce przeprawę z narkomanem (pewnie dilerem). Leciał już do mnie z
łapami, ale zdążyłam uciec za oszklone,

Kolejna ekspertka... W temacie piszemy o szkodliwosci marihuany, nikt
kto ma jakas wiedze w tym temacie nie uwierzy Ci ze ktos po marihuanie
byl agresywny. Co najwyzej mogl byc pod zbyt slabym jej wplywem i po
prostu zachowywal sie normalnie (w sensie ze dla niego normalnie - tak
jakby nie byl pod czegos wplywem). Wrzucanie do jednego worka
marihuany i chocby amfetaminy (tu juz uwierze w agresje) to wymysl
policyjnych pogadanek dla szkol podstawowych. Sam mialem okazje byc na
takiej - po latach czlowiek sie smieje, ale niestety nie wszyscy maja
dosc rozsadku zeby poczytac rzetelne opracowania na dany temat i
powielaja bzdury.

Data: 2011-02-25 08:26:21
Autor: Misiek

Użytkownik "Łukasz Jamroz" <lukazs.merida@gmail.com> napisał w wiadomości news:1d27faf8-d41f-4685-bed5-135c0c300ad0e8g2000vbz.googlegroups.com...
[...]

dalej sobie w swojej nieswiadomosc i tkwic bedziesz poki faktycznie sie nie przekonasz o sposobie dzialania tego narkotyku.
marihuana JEST narkotykiem czy tego chcesz czy nie. I MOZE powodowac rowniez agresje.
Tyle.
Nie chce mi sie wiecej udowadniac ze "nie jestem wielbladem".
Coz, kolejny mlodzieniaszek ktory chcialby cpac sobie legalnie. Wyjedz lepiej do Amsterdamu, tam wolno. Nam to takich nie trzeba :P

Data: 2011-02-25 03:56:06
Autor: Łukasz Jamroz
On Feb 25, 8:26 am, "Misiek" <p...@o2.pl> wrote:
U ytkownik " ukasz Jamroz" <lukazs.mer...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:1d27faf8-d41f-4685-bed5-135c0c300ad0e8g2000vbz.googlegroups.com...
> [...]

dalej sobie w swojej nieswiadomosc i tkwic bedziesz poki faktycznie sie nie
przekonasz o sposobie dzialania tego narkotyku.

Palilem dosc dlugo, przekonalem sie, rzucilem bez zadnego problemu.

marihuana JEST narkotykiem czy tego chcesz czy nie. I MOZE powodowac rowniez
agresje.

Bezczelnie klamiesz i nie masz pojecia co piszesz.

[...]

Merytorycznie nie umiesz dyskutowac pijaku?

Data: 2011-02-25 13:31:12
Autor: Misiek

Użytkownik "Łukasz Jamroz" <lukazs.merida@gmail.com> napisał w wiadomości news:466375fb-bb2e-4e6e-8b34-6eadc5b116b5o10g2000vbg.googlegroups.com...
> [...]

przekonasz o sposobie dzialania tego narkotyku.

Palilem dosc dlugo, przekonalem sie, rzucilem bez zadnego problemu.

Jasne, do dzis widac tego skutki (czytajac to co piszesz).

marihuana JEST narkotykiem czy tego chcesz czy nie. I MOZE powodowac rowniez
agresje.

Bezczelnie klamiesz i nie masz pojecia co piszesz.

<rotfl> Napisz cos jeszcze? Dawno sie tak nie usmialem hehehe
Taki "znawca" maryhy a nie wie jakie sa skutki jej uzywania :P

[...]

Heh probujesz mnie obrazic? Za cienki w uszach jestes drobny cpunku <lol>

Data: 2011-02-25 04:38:57
Autor: Łukasz Jamroz
On Feb 25, 1:31 pm, "Misiek" <p...@o2.pl> wrote:
U ytkownik " ukasz Jamroz" <lukazs.mer...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:466375fb-bb2e-4e6e-8b34-6eadc5b116b5o10g2000vbg.googlegroups.com...

> [...]

<rotfl> Napisz cos jeszcze? Dawno sie tak nie usmialem hehehe
Taki "znawca" maryhy a nie wie jakie sa skutki jej uzywania :P

http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/150063,kontrowersyjny-apel-za-legalizacja-trawki.html

Heh probujesz mnie obrazic? Za cienki w uszach jestes drobny cpunku <lol>

Ignoranta ktory mysli ze cos wie, a nie wie nic, nie da sie obrazic.

Data: 2011-02-25 13:56:20
Autor: Misiek

Użytkownik "Łukasz Jamroz" <lukazs.merida@gmail.com> napisał w wiadomości news:9d28bf9c-14e4-4f8e-ad16-43c00d4f7a2da5g2000vbs.googlegroups.com...
> [...]

<rotfl> Napisz cos jeszcze? Dawno sie tak nie usmialem hehehe
Taki "znawca" maryhy a nie wie jakie sa skutki jej uzywania :P

Takich "profesorkow" nalezalo by wyslac... najlepiej jaknajdalej od ludzkosci.
"Coz, jesli nie potrafimy z czyms walczyc  - trzeba znalezc inne rozwiazanie" (w podtekscie - zalegalizowac).
Z mordercami tez nie potrafimy skutecznie walczyc - zalegalizujmy wiec to :-)
Takoz samo z pedofilia, z gwaltami itd.

Heh probujesz mnie obrazic? Za cienki w uszach jestes drobny cpunku <lol>

Ignoranta ktory mysli ze cos wie, a nie wie nic, nie da sie obrazic.

a to teraz juz wiem czemu  sie nie obrazasz <lol>

Data: 2011-02-25 18:30:43
Autor: Dysiek
[...]

Morderstwo jakbys nie zauwazyl szkodzi odrobine ofiarze. Palenie trawy ma ewentualne konsekwencje jedynie dla palacza i nikogo wiecej.

Dysiek

Data: 2011-02-25 09:08:36
Autor: qwerty
Użytkownik "Misiek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4d67599b$0$2484$65785112@news.neostrada.pl...
marihuana JEST narkotykiem czy tego chcesz czy nie. I MOZE powodowac rowniez agresje.
Tyle.

Najpierw zdefiniuj narkotyk
Narkotyk - substancja pochodzenia naturalnego lub syntetycznego działająca na ośrodkowy układ nerwowy, wykorzystywana w celach medycznych i niemedycznych, powodująca efekty natury psychofizycznej m.in. uspokojenie, zniesienie bólu, odurzenie, euforię, pobudzenie lub sen, której systematyczne zażywanie w konsekwencji prowadzi do uzależnienia.
Czyli według tej definicji zaliczają się także alkohol, papierosy (ze swoimi substancjami smolistymi), a także tabletki (np. przeciwbólowe).

Data: 2011-02-25 11:31:31
Autor: Henry(k)
Dnia Fri, 25 Feb 2011 09:08:36 +0100, qwerty napisał(a):

Czyli według tej definicji zaliczają się także alkohol, papierosy (ze swoimi substancjami smolistymi), a także tabletki (np. przeciwbólowe).

Po pierwsze mają za sobą tysiące lat tradycji w przypadku alkoholu i setki
tytoniu więc nie da się zakazać. Marihuanę da się łatwiej bo mniej osób
pali, nie jest wpisana w tradycję - więc trzeba zabraniać póki nie jest za
późno.
Po drugie dzieci i młodzież się przed tym chroni. Palenie i picie ogranicza
w miejscach publicznych. Kierowców pod wpływem alkoholu wyłapuje jak się
tylko da i karze. Tabletki przeciwbólowe są potrzebne, więc muszą być i można robić tylko
akcje społeczne przeciw ich nadużywaniu.

Henry

Data: 2011-02-25 11:39:35
Autor: qwerty
Użytkownik "Henry(k)"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:diwosv0j2b1t$.vebj8rtt6hq4$.dlg@40tude.net...
[...]

Zaczekaj. Sugerujesz, że skoro ludzie używali wiele lat to już nie można zakazać? Przecież kiedyś palenie marihuany było legalne i całe tłumy to robiły. Niestety lobby przyczyniło się do zdelegalizowania.

Po drugie dzieci i młodzież się przed tym chroni. Palenie i picie ogranicza
w miejscach publicznych.

Chroni się młodzież? No faktycznie, nie widać 15-latków zawalonych w 3 dupy. Sam nie mając 18 lat bez problemu kupowałem alkohol (tylko nie w takich ilościach jak obecna młodzież).

Kierowców pod wpływem alkoholu wyłapuje jak się tylko da i karze.

Kara w zawiasach. Jak już zabiorą PJ to sobie nic z tego nie robią. Ile to razy było słychać, że zabrali PJ za jazdę po spożyciu i znowu go złapali na tym samym czynie?

Data: 2011-02-25 11:07:24
Autor: Olgierd
Policja robi z obywateli idiotów?
Dnia Fri, 25 Feb 2011 11:39:35 +0100, qwerty napisał(a):

Zaczekaj. Sugerujesz, Ĺźe skoro ludzie uĹźywali wiele lat to juĹź nie moĹźna
zakazać? Przecież kiedyś palenie marihuany było legalne i całe tłumy to
robiły. Niestety lobby przyczyniło się do zdelegalizowania.

Podobnie zresztą jak heroina. Jakby na to nie patrzeć bajerowska aspiryna w pierwotnej formule ją zawierała.

--
:-) Olgierd
Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

Data: 2011-02-25 13:05:19
Autor: Henry(k)
[...]

Można - ale nie od razu. W Polsce tłumy paliły marihuanę? Kiedy?

[...]

Nie da się "pstryk i nie ma". Zawsze ktoś się postara i sobie poradzi. Co
nie znaczy że trzeba sobie odpuścić i w ogóle nic nie robić.

Henry

Data: 2011-02-25 17:02:48
Autor: qwerty
Użytkownik "Henry(k)"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:15jcxsruwht27$.12gs5j1zn8gnz$.dlg@40tude.net...
Można - ale nie od razu.
W Polsce tłumy paliły marihuanę? Kiedy?

Kto mówi o Polsce. Nagonka jest na całym świecie.

Data: 2011-02-25 18:27:38
Autor: Dysiek
Policja robi z obywateli idiotów?
Po drugie dzieci i młodzież się przed tym chroni. Palenie i picie ogranicza
w miejscach publicznych.

Diler sprzeda kazdemu, niezaleznie od wieku. Kontrola panstwa (legalizacja) spowoduje, ze szanse na sprzedaz nieletniemu znacznie zmaleja.

Dysiek

Data: 2011-02-26 17:27:04
Autor: Henry(k)
Dnia Fri, 25 Feb 2011 18:27:38 +0100, Dysiek napisał(a):

Diler sprzeda kazdemu, niezaleznie od wieku. Kontrola panstwa (legalizacja) spowoduje, ze szanse na sprzedaz nieletniemu znacznie zmaleja.

Tylko gdyby legalizacja oznaczała brak akcyzy. Mam znajomych którzy
papierosy i wódkę kupują tylko od "ruskich" (a oni sprzedają każdemu).

Henry

Data: 2011-02-26 18:01:00
Autor: Dysiek
Policja robi z obywateli idiotów?
Tylko gdyby legalizacja oznaczała brak akcyzy. Mam znajomych którzy
papierosy i wódkę kupują tylko od "ruskich" (a oni sprzedają każdemu).

Mimo wszystko szara strefa jezeli chodzi o sprzedaz alkoholu nie przekracza kilku % (wliczajac wszytskie akohole, nie tylko wodke). Jezeli popatrzymy na sama wodke to siega ona mniej jak 10% i sciana wschodnia znacznie zawyza ta statystyke.

Dysiek

Data: 2011-02-25 21:38:54
Autor: m4rkiz
Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:diwosv0j2b1t$.vebj8rtt6hq4$.dlg@40tude.net...
Po pierwsze mają za sobą tysiące lat tradycji w przypadku alkoholu i setki
tytoniu więc nie da się zakazać.

a prohibicja w stanach?

Marihuanę da się łatwiej bo mniej osób
pali, nie jest wpisana w tradycję - więc trzeba zabraniać póki nie jest za
późno.

i cos dobrego z tego wynika?

sa narkotyki ktore mozna porownac do skoku z 10 pietra - uzalezniaja blyskawicznie
i zabijaja uzywajacego w ciagu miesiecy czy lat

i te owszem panstwo powinno kontrolowac

nastepna grupa sa tyton i alkohol - uzywane z umiarem daja nieco przyjemnosci a
mimo ich szkodliwych efektow mozna zyc latami, uzaleznienie jest tez bardzo silne
ale dajace sie pokonac

a rozmawiamy tu o marihuanie - medycznie mniej szkodliwej niz tyton, nie powodujacej
uzaleznienia fizycznego (w przeciwienstwie do tytoniu)

penalizowanie jej to skrajna glupota powodujaca ze w rezultacie ktos kto po nia siega
pali jakies gowno szprycowane chemia w strasznych ilosciach ktore faktycznie moze
powodowac reakcje zupelnie niepodobne do tych ktore daja zwykle konopie indyjskie

penalizacja ma tez dodatkowy efekt - przy cenie polowy grama (jedno wieksze palenie)
w okolicach 20 (?) pln pompuje niesamowite ilosci brudnych pieniedzy BEZPOSREDNIO
w rece przestepcow gotowych na wieloletnie wyroki co gorsza - zrownuje ich z ludzmi
hodujacymi sobie w doniczce jedna sztuke na wlasne potrzeby

marihuana NIE uzaleznia, NIE powoduje agresji, NIE szkodzi bardziej niz tyton

jest uznawana za narkotyk i zakazana z przyzwyczajenia

jak dowodza przyklady portugalii czy czech - NIE ma zadnych logicznych powodow
aby jej zabraniac, dekryminalizacja (narkotykow wogole) powoduje ZMNIEJSZENIE
ilosci zgonow, zarazen HIV

ale u nas dalej wiekszosci spoleczenstwa kojarzy sie to z jakimis agresywnymi
brudasami z ktorych wystaja powbijne igly, to, oraz dziwna mentalnosc - ja nie
pale wiec nikt nie powinien moc - sprawiaja ze ludziom z kilkoma listkami rosliny
w kieszeni proponuje sie conajmniej 3 letnie zawiasy

Data: 2011-02-25 09:13:05
Autor: Dysiek
Policja robi z obywateli idiotów?
dalej sobie w swojej nieswiadomosc i tkwic bedziesz poki faktycznie sie nie przekonasz o sposobie dzialania tego narkotyku.
marihuana JEST narkotykiem czy tego chcesz czy nie.

Tak samo jak wódka i papierosy. Ludzie cpaja je codziennie i jakos nie dostaja za to wyrokow. A skutki palenia tytoniu i picia alkoholu sa nieporownywalnie gorsze niz palenia trawy, chyba nie zaprzeczysz?

Coz, kolejny mlodzieniaszek ktory chcialby cpac sobie legalnie.

Mlodzieniaszek, ktory nie chce byc prowadzony za reke przez panstwo i jako dorosly obywatel, ma prawo decydowac o sobie. Chce cpac, niech cpa. Chce jezdzic bez pasow w aucie, niech jezdzi, etc. tak dlugo jak nie szkodzi innym.

Dysiek

Data: 2011-02-25 13:28:42
Autor: Misiek

Użytkownik "Dysiek" <brak@brak.pl> napisał w wiadomości news:ik7oak$5j4$1inews.gazeta.pl...
[...]

chce sie zabic - niech sie zabije (byle szybciej.. pliss..)
Rece opadaja. "Dorosly obywatel" hehehe dobre sobie.

Data: 2011-02-25 18:29:07
Autor: Dysiek
Policja robi z obywateli idiotów?
chce sie zabic - niech sie zabije (byle szybciej.. pliss..)

A dlaczego nie? Co mi do tego czy ktos chce zyc czy nie? Byle tylko skoczyl z okna a nie wpadl pod moj samochod ;-)

Dysiek

Data: 2011-02-26 12:39:19
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "Dysiek" <brak@brak.pl> napisał w wiadomości news:ik8ot7$6ph$1inews.gazeta.pl...
chce sie zabic - niech sie zabije (byle szybciej.. pliss..)

A dlaczego nie? Co mi do tego czy ktos chce zyc czy nie? Byle tylko skoczyl z okna a nie wpadl pod moj samochod ;-)

Przyjęło się, że osoba chcąca popełnić samobójstwo jest chora psychicznie. Takie założenie w naturalnej konsekwencji powoduje, że chcemy zapobiec skutkom takiego czynu, czyli zapobiec samobójstwu i leczyć psychiatrycznie takie osoby. Osobiście uważam, że nie jest to do końca uprawniony pogląd i w pewnych warunkach samobójstwo mo że być wynikiem całkiem poprawnej logicznie i sensownej kalkulacji. Ale to chyba nie miejsce akurat na taką dyskusję, bowiem silnie zdryfowałaby w moim wydaniu o temat eutanazji.

Data: 2011-02-25 21:40:04
Autor: m4rkiz
Użytkownik "Misiek" <pwr1@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4d67a074$0$2502$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

"chuj ci do tego, panie kolego", swiat nie konczy sie na tym jak ty go widzisz

Data: 2011-02-25 15:52:20
Autor: niusy.pl
[...]

Zacznijmy od swobodnego uprawiania maku :-)

Data: 2011-02-27 02:27:49
Autor: animka
W dniu 2011-02-25 08:26, Misiek pisze:

UĹźytkownik "Łukasz Jamroz"<lukazs.merida@gmail.com>  napisał w wiadomości
[...]

No i w Amsterdamie minimalna krajowa jest 3 razy większa od naszej. A największa to w Luxemburgu. 7 tysięcy z czymś.

--
animka

Data: 2011-02-25 09:10:22
Autor: Dysiek
Policja robi z obywateli idiotów?
Zachowuje się agresywnie i jest nieobliczalny. Już kiedyś miałam na klatce przeprawę z narkomanem (pewnie dilerem).

Pewnie pil heroine i wachal hasz. Kobieto, piszesz o jakims wariacie-narkomanie, a nie o palaczu marihuany.

Dysiek

Data: 2011-02-27 02:32:00
Autor: animka
W dniu 2011-02-25 09:10, Dysiek pisze:
[...]

Ty chyba nie wiesz jak się Jimi Hendrix wykończył.

--
animka

Data: 2011-02-27 09:35:07
Autor: Dysiek
Policja robi z obywateli idiotów?
Pewnie pil heroine i wachal hasz. Kobieto, piszesz o jakims
wariacie-narkomanie, a nie o palaczu marihuany.

Ty chyba nie wiesz jak się Jimi Hendrix wykończył.

Zapewne pil heroine.

Dysiek

Data: 2011-02-23 11:32:32
Autor: mi
On 22.02.2011 22:46, PesTYcyD wrote:
Dziś o północy policjanci patrolujący ulice Zamościa zauważyli na
osiedlu Wyszyńskiego śpiącą w śniegu młodą kobietę.

Ślepa kura też się cieszy i chwali, gdy ziarno prypadkiem do dzioba samo wpadnie.

Zabójcy szefa dzielnych policjantów jak nie było tak nie ma.

mi

Policja robi z obywateli idiotów?