Policja strzelala na ulicy do uciekajacego...

Data: 2010-03-10 12:08:28
Autor: Marek
Policja strzelala na ulicy do uciekajacego...
....w Czestochowie.

Dobrze, ze nie postrzelili postronnych przechodniow.

Data: 2010-03-10 12:30:22
Autor: Marek
On 10 Mar, 21:28, "Bolek Waliza" <bolekwal...@jewfithgter.mil> wrote:
Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2...@googlemail.com> napisal w wiadomoscinews:70ecf205-f4ce-4638-bb2e-3ad11635e811b7g2000yqd.googlegroups.com...

> ...w Czestochowie.

> Dobrze, ze nie postrzelili postronnych przechodniow.

Facet uciekal z siekiera czy bez kiedy do niego strzelali?
Jezeli z siekiera to sobie zasluzyl.

A po co on w og le atakowal ta slaska mafie gen. Kluka z medalikarskiej
Czestochowy?

To posiadanie siekiery na ulicy moze sie skonczyc postrzeleniem ?

Data: 2010-03-10 12:42:55
Autor: Marek
On 10 Mar, 21:38, "Bolek Waliza" <bolekwal...@jewfithgter.mil> wrote:
Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2...@googlemail.com> napisal w wiadomoscinews:3e8d6fd9-bc63-4ee2-a3dd-5ee12456aab0q23g2000yqd.googlegroups.com...

> To posiadanie siekiery na ulicy moze sie skonczyc postrzeleniem ?

W Polsce chyba tak .... jak podaja w wiadomosciach.

Czyli oficjalna wersja jest taka, ze on szedl z siekiera a slaska mafia gen.
Kluka strzelala do niego wybiwszy sobie wczesniej szyby w siedzibie mafii
mlotkami bo policjanci sa chorzy psychicznie?

On im wybil szybe na posterunku, a oni gonili go na ulicy i chcieli go
za to zastrzelic, ale kiepsko trafili: w lydke.

Data: 2010-03-10 12:52:19
Autor: Marek
On 10 Mar, 21:49, "Bolek Waliza" <bolekwal...@jewfithgter.mil> wrote:
Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2...@googlemail.com> napisal w wiadomoscinews:cfc6a739-625a-4c05-8572-9c8b9591cab415g2000yqi.googlegroups.com...

> On im wybil szybe na posterunku, a oni gonili go na ulicy i chcieli go
> za to zastrzelic, ale kiepsko trafili: w lydke.

No ale ta bandycka policyjna mafia gen. Kluka strzelala w plecy bezbronnego
juz uciekajacego jak Gestapo i SS w czasie II wojny swiatowej, czy
faktycznie on biegal jeszcze z ta siekiera i mlotkiem?

Tego nie mowili, ale wyglada na wersje gestapo.
Facet zrobil rozrobe na posterunku, a oni strzelali juz na ulicy
( obok przystanku)  - wiec chyba facet uciekal...

Data: 2010-03-10 21:43:04
Autor: Kriss
Policja strzelala na ulicy do uciekajacego...

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:70ecf205-f4ce-4638-bb2e-
Dobrze, ze nie postrzelili postronnych przechodniow.
Wyraznie widac zaczynajaca sie eskalacje przemocy.
psy nie potrafia zrozumiec ze im czesciej beda uzywac broni, tym czesciej beda jej uzywac równiez przestepcy.
Tym samym liczba zdechlych psów bedzie znacznie wieksza.
Jedyny sposób na spokój a nie strzelaniny na ulicach, to model brytyjski czyli przyjazny policjant z pala.

Data: 2010-03-11 10:46:06
Autor: jerzyn

Użytkownik "Kriss" <krissbouk@plix.pl> napisał w wiadomości news:hn9098$1nl$1mx1.internetia.pl...
[...]
Oczywiscie gosciu powinien zaj.... siekiera z dwoch policjantow i wszystko bybyło OK .Troche sie zmieniło i w Angli i tez strzelaja do bandziorów i dobrze i bandzior sie zastanowi wyjmujac bron .Jakos nikt nie pamieta ile razy badziory strzelały na ulicach ...

Data: 2010-03-11 18:10:26
Autor: Wczoraj

Użytkownik "jerzyn" <dobieszczyn@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hnacge$k8$1news.interia.pl...
Oczywiscie gosciu powinien zaj.... siekiera z dwoch policjantow i wszystko
W takich USA gdzie się trochę znają na przemocy, nie zalecją odpierania ataku nożownika przy użyciu broni palnej tylko walki wręcz.
Napastnik z siekierą  jest o wiele mniej groźny  i łatwiej go obezwładnić.
Tylko tam policjantem nie zostaje byle pizda, która na wszystko przez 15lat zamyka oczy.

Data: 2010-03-12 13:39:04
Autor: jerzyn
W dniu 2010-03-11 18:10, Wczoraj pisze:
Uďż˝ytkownik "jerzyn"<dobieszczyn@poczta.fm>  napisaďż˝ w wiadomoďż˝ci

Oczywiscie gosciu powinien zaj.... siekiera z dwoch policjantow i wszystko

W takich USA gdzie siďż˝ trochďż˝ znajďż˝ na przemocy, nie zalecjďż˝ odpierania
ataku no�ownika przy u�yciu broni palnej tylko walki wr�cz.
Napastnik z siekierďż˝  jest o wiele mniej groďż˝ny  i ďż˝atwiej go obezwďż˝adniďż˝.
Tylko tam policjantem nie zostaje byle pizda, kt�ra na wszystko przez 15lat
zamyka oczy.

Guzik masz widzę o tym pojęcia , nawet będąc w tym tramwaju gdzie zamordowano tego policjanta bałbym się bez co najmniej batona reagować na tego bandytę,

Data: 2010-03-12 15:41:08
Autor: Wczoraj

Użytkownik "jerzyn" <dobieszczyn@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hnddap$jjh$1nemesis.news.neostrada.pl...

Guzik masz widzę o tym pojęcia , nawet będąc w tym tramwaju gdzie zamordowano tego policjanta bałbym się bez co najmniej batona reagować na tego bandytę,

W odróżeniu od ciebie i 90% polskich psów, ćwiczyłem odpieranie ataku nożownika.
I twierdzę że jedynie Lucku Luck z odbezpieczoną bronią w taktycznej kaburze na udzie zdoła się obronić.
Z 20 osób, nikt nie zdołał oddać strzału do atakującego z 6 metrów, a bawiąc się bronią otrzymywał kilka ciosów gumowym nożem.
Wniosku wyciągnij sobie sam.I potrenuj z atrapami z jakimś znajomym to może załpiesz o co chodzi.
I chuj ci w oko za ten guzik.

Data: 2010-03-12 18:13:44
Autor: jerzyn
Policja strzelala na ulicy do uciekajacego...
W dniu 2010-03-12 15:41, Wczoraj pisze:

   Z 20 osďż˝b, nikt nie zdoďż˝aďż˝ oddaďż˝ strzaďż˝u do atakujďż˝cego z 6 metrďż˝w, a bawiďż˝c
si� broni� otrzymywa� kilka cios�w gumowym no�em.
Wniosku wyci�gnij sobie sam.I potrenuj z atrapami z jakim� znajomym to mo�e
za�piesz o co chodzi.
I chuj ci w oko za ten guzik.

Gdzie to ćwiczyłeś , na ustawkach :-)) ,może wiesz nawet co to jest kraft maga ,a guzik zachowaj, do rozporka Ci się przyda

Data: 2010-03-10 21:57:02
Autor: mkarwan
Policja strzelala na ulicy do uciekajacego...

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:70ecf205-f4ce-4638-bb2e-3ad11635e811b7g2000yqd.googlegroups.com...
...w Czestochowie.
Dobrze, ze nie postrzelili postronnych przechodniow.

W USA by go zastrzelili.

Data: 2010-03-10 22:34:31
Autor: matusm
[...]

SB rzadzi w Policji a oni wiadomo wykonuja polecenia,,,,,,,,,,,,,,,,
--
"Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rózne stowarzyszenia,
kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac

Data: 2010-03-12 18:06:52
Autor: jerzyn
W dniu 2010-03-10 22:34, matusm pisze:
[...]

ObraĹźasz mnĂłstwo porządnych ludzi w Policji, w Stanach moĹźesz kulkę zarobić od policjanta za grzebanie po kieszeniach lub schylanie  się po coś w samochodzie gdy zostałeś zatrzymany w samochodzie i nie trzymasz rak na " fajerkach".

Data: 2010-03-11 09:01:14
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 10 Mar 2010 12:08:28 -0800 (PST), Marek napisał(a):

...w Czestochowie.

Dobrze, ze nie postrzelili postronnych przechodniow.

A co mieli robić?

Zawołać "Szanowny Panie podejrzewany przez nas o popełnienie przestępstwa,
czy zechciałby Pan pozwolić nam zadać Panu parę niezobowiązujących pytań?"

Data: 2010-03-11 04:07:41
Autor: Marek
On 11 Mar, 09:01, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

czy zechciałby Pan pozwolić nam zadać Panu parę niezobowiązujących pytań?"

Nie przypuszczam, zeby  facet , ktory napadl na posterunek policji,
byl zagrozeniem dla ludzi na ulicy.

Przeciez, gdyby chcial zaciukac jakiegos przechodnia, toby nie
wchodzil na posterunek...
Poza tym, podczas rozruby na posterunku, na pewno cos tam mowil, wiec
policjanci powinni dobrze wiedziec, jakie ma motywy.
Przypuszczam, ze przyszedl im podziekowac za jakas udana interwencje.

W takiej sytuacji, strzelanie na ulicy do uciekajacego, ktory nie ma
broni palnej jest bardzo nierozsadne, bo mozna latwo zabic osobe
postronna.

Data: 2010-03-11 13:14:59
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 11 Mar 2010 04:07:41 -0800 (PST), Marek napisał(a):

Nie przypuszczam, zeby  facet , ktory napadl na posterunek policji,
byl zagrozeniem dla ludzi na ulicy.

Myślisz że nie odważyłby się "skroić" kogoś z telefonu?

Data: 2010-03-12 19:45:06
Autor: jerzyn
W dniu 2010-03-11 13:14, Grzegorz Z. pisze:

Myślisz że nie odważyłby się "skroić" kogoś z telefonu?

Powinna przecież policja  Go chronić i ubezpieczać ,bo może ktoś mógł go chciałby unieszkodliwić widząc furiata z siekiera na ulicy ,w Polsce raczej z siekiera po ulicach się nie biega ..

Policja strzelala na ulicy do uciekajacego...