Policja użyła broni. 13 zatrzymanych.

Data: 2018-02-23 11:58:34
Autor: A. Filip
Policja użyła broni. 13 zatrzymanych.
http://www.rmf24.pl/fakty/news-policja-uzyla-broni-podczas-interwencji-sa-ranni,nId,2549096
Policja użyła broni podczas interwencji. Są ranni
23 lutego (09:19)
  Cztery osoby ranne, wśród nich policjant. Zatrzymanych 13
napastników z Gruzji i Ukrainy. To bilans nocnej interwencji w
Zgierzu przy ulicy Rembowskiego w woj. łódzkim. Funkcjonariusze
użyli broni, po tym jak zostali zaatakowani przez grupę
obcokrajowców. Policjant został uderzony płytą
chodnikową. Napastnicy rzucali w kierunku funkcjonariuszy tym, co
mieli pod ręką: kamieniami, a nawet krzesłem. [...]

--
A. Filip

Data: 2018-02-23 03:18:56
Autor: japanizer
Łódzkie: Obcokrajowcy zaatakowali policjantów. Policja użyła broni. 13 zatrzymanych.
On Friday, February 23, 2018 at 7:58:37 PM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]
> chodnikową. Napastnicy rzucali w kierunku funkcjonariuszy tym, co
> mieli pod ręką: kamieniami, a nawet krzesłem. [...]

To dowód na to, że powinni pogonić tych muzułmanów z Europy.

Data: 2018-02-23 08:58:25
Autor: jacekbialy80
Łódzkie: Obcokrajowcy zaatakowali policjantów. Policja użyła broni. 13 zatrzymanych.
Być może mamy zbyt dużo imigrantów z WNP.
Dla odmiany powinni wpuszczać z Dalekiego Wschodu - na islamistów szlaban.

JB

Data: 2018-02-23 14:36:22
Autor: A. Filip
japanizer@japanizer.org pisze:
> [...]
> mieli pod ręką: kamieniami, a nawet krzesłem. [...]

To dowód na to, że powinni pogonić tych muzułmanów z Europy.

To Gruzja i Ukraina już muzułmańskie? :-)

Data: 2018-02-23 12:02:36
Autor: u2
Łódzkie: Obcokrajowcy zaatakowali policjantów. Policja użyła broni. 13 zatrzymanych.
W dniu 23.02.2018 o 11:58, A. Filip pisze:
http://www.rmf24

ta Flap, wiarygodne ja GieWu, z którego nadajesz i robisz prasówki dla eremef:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-02-23 14:38:10
Autor: A. Filip
"Ciemny Lud - (c)  J. Kurski - TVPiS" <ciemny.lud.kupi@to.kod> pisze:
[...]

No i nic.  Potrzebujemy brać/wpuszczać znacznie więcej obcokrajowców
"jak leci" żeby było prawdziwe coś? ! :-)

Data: 2018-02-23 05:48:07
Autor: japanizer
On Friday, February 23, 2018 at 10:38:11 PM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]
>
> CL No i nic.  Potrzebujemy brać/wpuszczać znacznie więcej obcokrajowców
"jak leci" żeby było prawdziwe coś? ! :-)

https://fakty.tvn24.pl/ogladaj-online,60/bojka-kibicow-na-a1-droga-zablokowana-trzy-osoby-ranne,762547.html

  Bitwa na autostradzie w drodze na mecz. Na parking przy A1 zjechały autokary   pełne kibiców i okazało się, że nie wszyscy się lubią. No i nic. Potrzebujemy brać/wpuszczać więcej Polaków do Polski?

Data: 2018-02-23 14:54:17
Autor: A. Filip
Polska dla Ukraińców! [Was: Ł Policja użyła broni. 13 zatrzymanych.]
> [...]

  Bitwa na autostradzie w drodze na mecz. Na parking przy A1 zjechały autokary   pełne kibiców i okazało się, że nie wszyscy się lubią. No i nic. Potrzebujemy brać/wpuszczać więcej Polaków do Polski?

Trzeba skasować w konstytucji zakaz odbierania obywatelstwa i dawać
złym Polakom "dokumenty podróżne"?

Polacy w Polsce są i trudno na to coś poradzić poza już systematycznie
przeprowadzaną wymianą "Polaków za drogich na Polskę" na znacznie
tańszych Ukraińców.

--
A. Filip

Data: 2018-02-23 14:55:21
Autor: stevep
W dniu 2018-02-23 o 14:38, A. Filip pisze:
[...]

Ależ skąd, przecież "światła" opinia prezia to wyklucza.

--
stevep

Data: 2018-02-23 18:21:02
Autor: Ciemny Lud - \(c\) J. Kurski - TVPiS

Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+7sj2bt7pbf-i2n5@wp.eu...
[...]

Policja ma okazję się wykazać tłukąc się z prawdziwymi bandytami a nie z kobietami protestującymi przeciwko marszowi polskich nazistów.

CL

CL

Data: 2018-02-23 14:53:18
Autor: stevep
W dniu 2018-02-23 o 11:58, A. Filip pisze:
[...]

Koniec świata Ukraińcy, których kaczyzm traktuje jako alibi o przyjmowaniu emigrantów rozrabiają.

--
stevep

Policja użyła broni. 13 zatrzymanych.