Policja ujawnia kibolstwo totalnej opozycji! ;-)

Data: 2017-04-13 09:20:59
Autor: A. Filip
Policja ujawnia kibolstwo totalnej opozycji! ;-)
https://fakty.interia.pl/wywiady/news-szef-policji-o-kontrmanifestacjach-smolenskich-sytuacja-anal,nId,2381588
"Dla mnie to jest sytuacja analogiczna do kibolstwa - ludzie pod
płaszczykiem oglądania meczu przychodzą, żeby porozrabiać. Tutaj
ludzie pod płaszczykiem organizowania zgromadzenia przychodzą, żeby
porozrabiać" - stwierdził w Porannej rozmowie w RMF FM Komendant
Główny Policji nadinsp. Jarosław Szymczyk, pytany kontrmanifestacje
smoleńskie. [...]

[1] http://www.rmf24.pl/tylko-w-rmf24/poranna-rozmowa/news-szef-policji-nie-stoimy-w-krzakach-liczba-wystawionych-manda,nId,2381480
Szef policji: [...]

Data: 2017-04-13 12:41:14
Autor: Pajdak
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości news:anfi+mzcvwsexif-h4d4@buntownik.pl...
[...]

KIBOLE, bojówki PiS. Nie kombinuj filipku.

--
Lepudruk

Data: 2017-04-13 12:49:48
Autor: A. Filip
"Pajdak" <ananim@dwarfs.org> pisze:
[...]

Twój mały rozumek leminga już taka "komplikacja" przerośnie? :-)

Data: 2017-04-13 16:47:56
Autor: Pajdak
dupek. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości
"Pajdak" <ananim@dwarfs.org> pisze:
KIBOLE, bojówki PiS. Nie kombinuj filipku.

Twój mały rozumek leminga już taka "komplikacja" przerośnie? :-)

Co ty niedojdo powiesz? Masz jakieś wieści z Nowogrodzkiej? ;-))

--
Lepudruk

Policja ujawnia kibolstwo totalnej opozycji! ;-)