Policja w Polsce w sposób zorganizowany chroni odmawiających podania numeru służbowego ?

Data: 2011-08-03 17:18:34
Autor: A. Filip
Policja w Polsce w sposób zorganizowany chroni odmawiających podania numeru służbowego ?
" obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> pisze:
http://vod.gazetapolska.pl/330-zatrzymanie-starucha

Policja jak jest każdy widzi - z tego filmu wychodzi zarzut
zorganizowanego krycia przez grupę policjantów (utrudnienie
identyfikacji, okazania numeru służbowego) tego który według świadków rzucił słowa "mogące być karalnymi" a już *co najmniej* zasługującymi na znaczące konsekwencje służbowe.

P.S.
W tytule nie chodzi o tego pierwszego w cywilu który blachę wyciągnął i
pokazał, a jedynym trochę poważniejszym (moim) zarzutem jest że nie
podał gdzie przewozi zatrzymanego.

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Lecz ponad wszystkim błyszczeli Kasjusz i Brutus - właśnie dlatego,

Data: 2011-08-03 17:21:11
Autor: u2
Policja w Polsce w sposób zorganizowany chroni odmawiaj±cych podania numeru s³u¿bowego?
W dniu 2011-08-03 17:18, A. Filip pisze:
W tytule nie chodzi o tego pierwszego w cywilu który blachê wyci±gn±³ i
pokaza³

Nie pokazal blachy. Popatrz uwazniej. Poza tym nie ma obowiazku podawac
identyfikatora dla osoby postronnej wobec ktorej nie podejmuje interwencji.

Data: 2011-08-03 15:25:19
Autor: obserwator
Policja w Polsce w sposób zorganizowany chroni odmawiaj±cych podania numeru s³u¿bowego?
u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a):
Nie pokazal blachy. Popatrz uwazniej. Poza tym nie ma obowiazku podawac
identyfikatora dla osoby postronnej wobec ktorej nie podejmuje interwencji.

..a teraz nazwij Filipa - Zydem i oskarz go, ze nadaje z GazWyb.

Data: 2011-08-03 17:27:07
Autor: u2
W dniu 2011-08-03 17:25,  obserwator pisze:
a teraz nazwij Filipa - Zydem i oskarz go, ze nadaje z GazWyb.

-- Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Ty, ani Hans ani trojga imion nie reklamuja co rusz GWna tak jak ty :)

Data: 2011-08-03 15:36:35
Autor: obserwator
> [...]
> http://www.gazeta.pl/usenet/

Ty, ani Hans ani trojga imion nie reklamuja co rusz GWna tak jak ty :)

ty za to reklamujesz non stop onet i zmieniasz sie jak kameleon.
Jestes pewnie zydem:))

Data: 2011-08-03 17:39:50
Autor: A. Filip
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

To według świadków ten kryjący się nie podjął "interwencji słownej"? :-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Robienie kampanii już mnie nie kręci. Będę bulterierem Kaczyńskich.

Data: 2011-08-03 19:17:16
Autor: u2
Policja w Polsce w sposób zorganizowany chroni odmawiaj±cych podania numeru s³u¿bowego?
W dniu 2011-08-03 17:39, A. Filip pisze:
To wed³ug ¶wiadków ten kryj±cy siê nie podj±³ "interwencji s³ownej"?

Nie widzialem, aby interweniowal wobec nich. W ogole nie rozumiem takiej
interwencji wykonanej przeciwko pokojowemu tlumowi kibicow Legii, czy
jakiegokolwiek innego klubu. Moze chodzilo o wywolanie zamieszek ?

Policja w Polsce w sposób zorganizowany chroni odmawiających podania numeru służbowego ?