Policja w ciągu nocy złapała 30 pedofiló w

Data: 2012-08-01 16:50:36
Autor: Przemysław W
Policja w ciągu nocy złapała 30 pedofiló w

Izrael: Policja w ciągu nocy złapała 30 pedofilów

Izraelska policja przeprowadziła największą w dziejach operację przeciwko pedofilom: w ciągu nocy zostało zatrzymanych około 30 osób.

Przygotowania do operacji, która zakończyła się ubiegłej nocy masowymi aresztowaniami, trwały trzy miesiące. Pracownica policji odwiedzała fora internetowe i czaty, cieszące się popularnością wśród pedofilów, gdzie podawała się za 12-letnią dziewczynkę. Około 30 mężczyzn chciało się z nią spotkać, by odbyć stosunek płciowy.

Według doniesień miejscowej prasy, wiek zatrzymanych waha się od 20 do 57 lat. Znaleźli się wśród nich urzędnicy, biznesmeni, studenci oraz emerytowany pracownik resortu siłowego. Większość mężczyzn nie ma kryminalnej przeszłości.

http://pl.delfi.lt/aktualia/swiat/izrael-policja-w-ciagu-nocy-zlapala-30-pedofilow.d?id=59220097

Policja w ciągu nocy złapała 30 pedofiló w