Policja zajeżdża drogę i nie daje się wyprzedzić

Data: 2018-02-22 13:44:43
Autor: Marek
Policja zajeżdża drogę i nie daje się wyprzedzić
Wczorajsza noc na autostradzie A1 w okolicach Włocławka. Jedzie kolumna pojazdów służb (pojedyncze niebieskie koguty). Eskortują karawan (?).
Jadą grzecznie 100 km/h prawym pasem, kolumnę zamyka policja jadąc lewym pasem zajeżdżając drogę każdemu kto próbuje ich wyprzedzić. Niektórzy  bardzo zwalniają by nie dostać oczopląsu i pozwolić kolumnie się oddalić. Po 20 km jazdy za nimi wlecze się już sporych rozmiarów sznur pojazdów. Po jakiś 20km policja zamykająca kolumnę lituje się  i zjeżdża na prawy pas pozwalając reszcie wyprzedzić kolumnę.
Z tego co mi wiadomo, można na autostradzie wyprzedzać kolumnę pojazdów uprzywilejowanych, czy policja mogła zgodnie czy prawem blokować próby wyprzedzania kolumny?
Kogo umarl lub był ekshumowany wczoraj, że z taką pompą go wieźli?

--
Marek

Data: 2018-02-22 14:15:32
Autor: LEPEK
W dniu 22.02.2018 o 13:44, Marek pisze:
Z tego co mi wiadomo, można na autostradzie wyprzedzać kolumnę pojazdów uprzywilejowanych, czy policja mogła zgodnie czy prawem blokować próby wyprzedzania kolumny?

Jeśli mieli tylko niebieskie, to formalnie nie była to kolumna. Co de facto nie wiele chyba zmienia. Wyprzedzać poza obszarem zabudowanym można. Ale też należy się stosować do poleceń wydawanych przez policję.

Kogo umarl lub był ekshumowany wczoraj, że z taką pompą go wieźli?

Tu chyba chodzi o Płażyńskiego.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2018-02-22 19:14:25
Autor: Shrek
W dniu 22.02.2018 o 14:15, LEPEK pisze:

Kogo umarl lub był ekshumowany wczoraj, że z taką pompą go wieźli?

Tu chyba chodzi o Płażyńskiego.

I co bali się, że ucieknie, czy że coś podrzucą?

Shrek

Data: 2018-02-22 12:51:06
Autor: Kris
W dniu czwartek, 22 lutego 2018 19:14:26 UTC+1 użytkownik Shrek napisał:

I co bali się, że ucieknie, czy że coś podrzucą?

Robert zaraz nam poda coś na usprawiedliwienie kolegów;)

Data: 2018-02-23 07:16:39
Autor: Shrek
W dniu 22.02.2018 o 21:51, Kris pisze:

I co bali się, że ucieknie, czy że coś podrzucą?

Robert zaraz nam poda coś na usprawiedliwienie kolegów;)

Na to nie wpadłem. Pewnie grabarzowi postawili zarzuty (żeby mógł się procesowo wypowiedzieć), ale poszli mu na rękę i zamiast w suce pozwolili karawanem pojechać;)

Shrek

Data: 2018-02-23 07:47:07
Autor: J.F.
Dnia Thu, 22 Feb 2018 12:51:06 -0800 (PST), Kris napisał(a):
[...]

Czasem cos takiego robia, ale wtedy maja powod, rozkaz i pewnie
podstawe prawna. No i raczej maja czerwone koguty, ze to kolumna
jedzie.

A moze mieli czerwone ... ale z przodu samochodu  ? :-)

J.

Data: 2018-02-22 19:44:58
Autor: Uncle Pete
Policja zajeżdża drogę i nie daje si ę wyprzedzić
I co bali się, że ucieknie, czy że coś podrzucą?

Może blokowali, bo mogli. Żeby nikt im nie podskoczył.

Data: 2018-02-22 21:12:58
Autor: Marek
On Thu, 22 Feb 2018 19:44:58 +0100, Uncle Pete <433koz@gmail.com> wrote:
Może blokowali, bo mogli. Żeby nikt im nie podskoczył.

 Ale w końcu odpuścili, jak to rozumieć? Uprzejmość władzy?
Zabawnie to wyglądało, co chwila ktoś z tych wlekacych się z tyłu wyrywał do przodu próbując się z nimi, nawet był desperat co chciał się wbić z prawej strony pomiędzy nimi jadącymi lewym pasem a ostatnim pojazdem kolumny jadącym prawym...

--
Marek

Data: 2018-02-22 21:28:26
Autor: Uncle Pete
Policja zajeżdża drogę i nie daje si ę wyprzedzić
Ale w końcu odpuścili, jak to rozumieć? Uprzejmość władzy?

Ludzki pan. Albo dostali wpierdol, bo ktoś się wkurzył i zadzwonił na policję czy gdzie tam jeszcze.

Data: 2018-02-22 21:14:16
Autor: Marek
On Thu, 22 Feb 2018 19:14:25 +0100, Shrek <1@wp.pl> wrote:
I co bali się, że ucieknie, czy że coś podrzucą?

Tego nie rozumiem, po co ta szopka. Mogli przewieść nieoznakowanym pojazdem i nikt by  uwagi nie zwrócił.

--
Marek

Data: 2018-02-22 21:29:17
Autor: Uncle Pete
Policja zajeżdża drogę i nie daje si ę wyprzedzić
Tego nie rozumiem, po co ta szopka. Mogli przewieść nieoznakowanym pojazdem i nikt by  uwagi nie zwrócił.

To by było zbezczeszczenie.

Data: 2018-02-23 07:14:44
Autor: Shrek
W dniu 22.02.2018 o 21:14, Marek pisze:

Tego nie rozumiem, po co ta szopka. Mogli przewieść nieoznakowanym pojazdem i nikt by  uwagi nie zwrócił.

Pomodlić się za ofiary też mogliby w miejscu do tego przeznaczonym. Problem ten sam - nikt by uwagi nie zwrócił:P

Shrek

Data: 2018-02-23 10:05:36
Autor: radekp@konto.pl
Policja zajeżdża drogę i nie daje się wyprzedzić
Thu, 22 Feb 2018 21:14:16 +0100, w
<almarsoft.7246904733755502279@news.neostrada.pl>, Marek <fake@fakeemail.com>
napisał(-a):

On Thu, 22 Feb 2018 19:14:25 +0100, Shrek <1@wp.pl> wrote:
> I co bali się, że ucieknie, czy że coś podrzucą?

Tego nie rozumiem, po co ta szopka. Mogli przewieść nieoznakowanym pojazdem i nikt by  uwagi nie zwrócił.

Wówczas ślady sztucznej mgły nie byłyby zabezpieczone przed ucieczką.

Data: 2018-02-23 11:00:36
Autor: Poldek
W dniu 2018-02-22 o 19:14, Shrek pisze:
W dniu 22.02.2018 o 14:15, LEPEK pisze:

Kogo umarl lub był ekshumowany wczoraj, że z taką pompą go wieźli?

Tu chyba chodzi o Płażyńskiego.

I co bali się, że ucieknie, czy że coś podrzucą?

Nie wiem, ale zgaduję. Np. nie życzyli sobie bardziej lub mniej amatorskich paparazzi, którzy by jechali obok i nagrywali filmiki, które potem będą puszczane w internecie z niemądrymi komentarzami?

Data: 2018-02-23 12:49:14
Autor: Shrek
W dniu 23.02.2018 o 11:00, Poldek pisze:

[...]

W takim razie rządzą nami idioci. Co by tu zrobić, żeby bez rozgłosu przewieść - wiem! - zróbmy zajebistą kolumnę i pobawmy się w szeryfa na autostradzie. wtedy pewnie nikt nie zauważy.

Shrek

Data: 2018-02-23 14:49:07
Autor: Poldek
W dniu 2018-02-23 o 12:49, Shrek pisze:
[...]

Sądzę, że proporcja ludzi mądrych w rządzie jest podobna, jak wśród ogółu demokratycznego społeczeństwa.

Data: 2018-02-23 15:24:33
Autor: radekp@konto.pl
Policja zajeżdża drogę i nie daje się wyprzedzić
Fri, 23 Feb 2018 14:49:07 +0100, w <p6p64e$i3i$1@node1.news.atman.pl>, Poldek
<pugilares@interia.eu> napisał(-a):

> [...]
> Sądzę, że proporcja ludzi mądrych w rządzie jest podobna, jak wśród ogółu demokratycznego społeczeństwa.

Niekoniecznie. Jeżeli wśród 10 ludzi jest 6 głupków i 4 mądrych, to która grupa
wygrywa i tworzy rząd? :)

Data: 2018-02-24 21:00:43
Autor: Budzik
Policja zajeżdża drogę i nie daje się wyprzedzić
Użytkownik radekp@konto.pl radekp@konto.pl ...

> [...]
ogółu demokratycznego społeczeństwa.

Niekoniecznie. Jeżeli wśród 10 ludzi jest 6 głupków i 4 mądrych, to

Ide pic ;-) --
Pozdrawia... Budzik
które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka.    Frank Herbert

Data: 2018-02-23 16:48:32
Autor: Shrek
W dniu 23.02.2018 o 14:49, Poldek pisze:

Sądzę, że proporcja ludzi mądrych w rządzie jest podobna, jak wśród ogółu demokratycznego społeczeństwa.

Sądzę, że możesz mieć rację. To bardzo źle świadczy o naszym rządzie. Zwykle na wyższych szczeblach każdej organizacji, nawet gangu znajdują się ludzie wyraźnie mądrzejsi i inteligentniejsi niż ogół społeczeństwa.

Shrek

Data: 2018-02-23 08:00:15
Autor: przemek.jedrzejczak
Policja zajeżdża drogę i nie daje się wyprze dzić
No chyba że jest to gang Olsena ;-)

Data: 2018-02-23 17:03:19
Autor: Shrek
W dniu 23.02.2018 o 17:00, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
No chyba że jest to gang Olsena ;-)

Albo kulsona.

Shrek

Data: 2018-02-24 01:54:16
Autor: Marcin Debowski
On 2018-02-23, Shrek <1@wp.pl> wrote:
[...]

Ależ oni są i mądrzejści i inteligentniejsi. W tym jest cały problem i to dopiero źle świadczy i źle rokuje.

--
Marcin

Data: 2018-02-24 07:02:10
Autor: Shrek
Policja zajeżdża drogę i nie daje si ę wyprzedzić

Ależ oni są i mądrzejści i inteligentniejsi. W tym jest cały problem i
to dopiero źle świadczy i źle rokuje.

A przykładem tej ponadprzeciętnej inteligencji jest nijaki suski;)

Shrek

Data: 2018-02-24 06:43:41
Autor: Marcin Debowski
On 2018-02-24, Shrek <1@wp.pl> wrote:

Ależ oni są i mądrzejści i inteligentniejsi. W tym jest cały problem i
to dopiero źle świadczy i źle rokuje.

A przykładem tej ponadprzeciętnej inteligencji jest nijaki suski;)

Nie zapominaj, że mówimy o porównaniu, a nie o wartościach absolutnych :) Na Suskiego też ktoś przecież głosował.

--
Marcin

Data: 2018-02-24 08:41:54
Autor: Shrek
[...]

Najpierw ktoś go na liście wyborczej umieścił;) Ponadto głosowali to na szeregowego posła. Dalsza część jego błyskotliwej i jakże efektownej kariery to już przeniesienie czlonka na czoło:P

Shrek

Data: 2018-02-24 08:01:15
Autor: Marcin Debowski
On 2018-02-24, Shrek <1@wp.pl> wrote:

[...]

Ale on jest błyskotliwy i był błyskotliwy ponadkadencyjnie. Caryca Katarzyna tylko umedialniła jego nienachalne atrybuty. A ten kto go i całą resztę umieścił, to zdecydowanie głupi nie był i nie jest. Niestety.

--
Marcin

Data: 2018-02-23 18:56:58
Autor: Marek
On Fri, 23 Feb 2018 11:00:36 +0100, Poldek <pugilares@interia.eu> wrote:
Nie wiem, ale zgaduję. Np. nie życzyli sobie bardziej lub mniej amatorskich paparazzi, którzy by jechali obok i nagrywali filmiki, które potem będą puszczane w internecie z niemądrymi komentarzami?

No to powinni być konsekwentni i blokować wyprzedzanie do samej Warszawy.

--
Marek

Policja zajeżdża drogę i nie daje się wyprzedzić