Policja znalazła prawdziwych przestępców

Data: 2010-04-07 12:55:36
Autor: Samotnik
Policja znalazła prawdziwych przestępców
http://www.bielsko.slaska.policja.gov.pl/wiadomosci/art3026,akcja-trzezwosc.html

Jeden 0,3 promila, jeden 0,26. Pewnie w lany poniedziałek wypili coś do
obiadu. Jaki to ma sens, powiedzcie mi? I jeszcze się takim sukcesem chwalić?

Najlepiej niech ustalą limi nieco poniżej 0,0 promila. Dzięki temu wszyscy będziemy winni. Nie trzeba będzie nawet dmuchać! Policja wszystkim zatrzyma
prawo jazdy i nie będzie niczego.
--
Samotnik

Data: 2010-04-07 06:10:06
Autor: Mateusz
Policja znalazła prawdziwych przestępców
On 7 Kwi, 14:55, Samotnik <samot...@WYTNIJ.samotnik.art.pl> wrote:
[ciach]
Najlepiej niech ustal limi nieco poni ej 0,0 promila. Dzi ki temu wszyscy
b dziemy winni. Nie trzeba b dzie nawet dmucha ! Policja wszystkim zatrzyma
prawo jazdy i nie b dzie niczego.

wszyscy? ja nigdy nie piję jakiejkolwiek ilości alkoholu i nie jeżdżę
na podwójnym gazie i jakoś żyję ! a przyznaję, że walę wódę
okazjonalnie.
Nie wiem po jakiego się bulwersujesz ? jak Cię stać na % to dlaczego
niby nie miałoby Cię stać na taksówkę albo busa ?

Bardzo dobrze że kontrolują !

Data: 2010-04-07 13:35:32
Autor: to
Mateusz wrote:

[...]

I w związku z tym masz ujemną ilość alkoholu we krwi?

przyznaję, że walę wódę okazjonalnie.

A co wĂłda na to?

Bardzo dobrze że kontrolują !

Albo samolot!!!

--
cokolwiek

Data: 2010-04-07 15:18:18
Autor: WW
Mateusz pisze:

Nie wiem po jakiego się bulwersujesz ? jak Cię stać na % to dlaczego
niby nie miałoby Cię stać na taksówkę albo busa ?

Bo jak wyskoczysz na piwko do pubu, to ustani autobus masz o 10,28 a taxi podwyższa imprezę x 5.
Nie wszyscy nazywają się Lokefeler.

Pozdrawiam
WW - zdeklarowany kapelusznik :-P
Passat B5 1,9 TDi + box+ Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm

Data: 2010-04-07 15:29:10
Autor: Marcin Stankiewicz
Dnia Wed, 07 Apr 2010 15:18:18 +0200, WW na pl.misc.samochody napisał(a):

Bo jak wyskoczysz na piwko do pubu, to ustani autobus masz o 10,28 a taxi podwyższa imprezę x 5.

Jedno piwo to wynik poniżej 0.2.

Nie wszyscy nazywają się Lokefeler.

Pij piwo w domu. --
"Jego myśl jest czystą rozkoszą. Nikogo nie zapładnia. Stanisław Jerzy Lec"

Data: 2010-04-07 15:54:17
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-04-07, Marcin Stankiewicz <e-mail@w.sigu.invalid> wrote:

Bo jak wyskoczysz na piwko do pubu, to ustani autobus masz o 10,28 a taxi podwyższa imprezę x 5.

Jedno piwo to wynik poniżej 0.2.

To w zależności od człowieka, można jednym (jasnym pełnym) przekroczyć 0,2.

Nie wszyscy nazywają się Lokefeler.

Pij piwo w domu.

A po czterech-pięciu przekroczyć 0.2 następnego dnia to nie problem.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-04-07 16:13:00
Autor: Paweł W.
Policja znalazła prawdziwych przestępców

A po czterech-pięciu przekroczyć 0.2 następnego dnia to nie problem.

Czterech-pięciu czego? Chyba ćwiartek żołądkowej gorzkiej to się zgodzę, że rano można te 0,2 mieć.

p.

Data: 2010-04-07 17:28:47
Autor: Krzysiek Kielczewski
Policja znalazÂła prawdziwych przestĂŞpcĂłw
On 2010-04-07, PaweÂł W. <topauto.wytnij@onet.pl> wrote:

A po czterech-piĂŞciu przekroczyĂŚ 0.2 nastĂŞpnego dnia to nie problem.

Czterech-piêciu czego? Chyba Ìwiartek ¿o³¹dkowej gorzkiej to siê zgodzê, ¿e rano mo¿na te 0,2 mieÌ.

Po litrze wódy to następnego dnia rano będziesz miał ponad trzy promile.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-04-07 17:54:58
Autor: DoQ
Paweł W. pisze:
A po czterech-pięciu przekroczyć 0.2 następnego dnia to nie problem.
Czterech-pięciu czego? Chyba ćwiartek żołądkowej gorzkiej to się zgodzę, że rano można te 0,2 mieć.

I tak wlasnie będzie wygladac ta polska swiadomosc i kultura picia.
"Opierdole 0,7 wódy przed północą. Wyśpie się do 7 i do roboty. Przeciez rano będę trzźwy, bo ja mam łeb do picia"

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-04-07 22:08:02
Autor: radxcell
*DoQ* wrote in <news:hpi9u4$akd$1mx1.internetia.pl>:
I tak wlasnie będzie wygladac ta polska swiadomosc i kultura picia.

jak wyglada swiadomosc, najlepiej pokazala ankieta
http://miniurl.pl/piles

pozdr, R

Data: 2010-04-07 16:52:42
Autor: radekp@konto.pl
Policja znalazła pr awdziwych przestępc ów
Wed, 7 Apr 2010 15:29:10 +0200, w
<16zwdgzsvbr8$.10h6hondpjaiz$.dlg@40tude.net>, Marcin Stankiewicz
<e-mail@w.sigu.invalid> napisał(-a):

> Bo jak wyskoczysz na piwko do pubu, to ustani autobus > masz o 10,28 a taxi podwyższa imprezę x 5.

Jedno piwo to wynik poniżej 0.2.

Takei kategoryzowanie to bzdura. Kiedyś chlapnąłem 1 piwo ok. 22-23. Do domu
wracałem ok. 2-3. Dmuchanie -- wynik 0,09. Ja zadowolony. "Ale proszę pomnożyć
przez 2.1, bo to w gramach". Wyszło 0,19.

Data: 2010-04-07 17:15:36
Autor: Marcin Stankiewicz
Policja znalazła pr awdziwych przestępc ów
Dnia Wed, 07 Apr 2010 16:52:42 +0200, radekp@konto.pl na pl.misc.samochody
napisał(a):

Takei kategoryzowanie to bzdura. Kiedyś chlapnąłem 1 piwo ok. 22-23. Do domu wracałem ok. 2-3. Dmuchanie -- wynik 0,09. Ja zadowolony. "Ale proszę pomnożyć przez 2.1, bo to w gramach". Wyszło 0,19.

Mówię o normalnym, statystycznym człowieku, który wypija jedno duże piwo (i znowu - nie mocne, tylko jasne pełne ) i nie robi tego duszkiem. Wszak
piwo w pubie pije się dla przyjemności, a nie na czas. Standardowo wątroba przerabia alkohol w tempie ok. 10 g/h. Duże piwo to ok.
20 g alkoholu etylowego. Po 2 h od rozpoczęcia dużego piwa, nie powinienieś
mieć nic w organizmie. A po 1 h poziom poniżej 0.19. Kiedy robiłeś próby
wątrobowe ?

"Kobieta rządzi się uczuciem i kaprysem. Bałucki Michał"

Data: 2010-04-07 17:31:03
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-04-07, Marcin Stankiewicz <e-mail@w.sigu.invalid> wrote:

[...]

Od kiedy wypijane piwo od razu w całości trafia do wątroby?

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-04-07 17:43:19
Autor: Marcin Stankiewicz
Policja znalazła prawdziwych przestępców
Dnia Wed, 07 Apr 2010 17:31:03 +0200, Krzysiek Kielczewski na
pl.misc.samochody napisał(a):

Od kiedy wypijane piwo od razu w całości trafia do wątroby?

Zależy jak przyjmujesz :P To co napisałem to bardzo duże uproszczenie,
co nie zmienia faktu, że 4 h po skończeniu dużego piwa i poziom 0.19 to
bardzo zły objaw. Chyba, że człowiek żywi się smalcem i przed wyjściem
zjadł właśnie tak ze 2 kg.

"Poczucie zdrowia zdobywamy tylko przez chorobę. Georg Christoph
Lichtenberg (1742 - 1799)"

Data: 2010-04-07 18:13:45
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-04-07, Marcin Stankiewicz <e-mail@w.sigu.invalid> wrote:

[...]

Teraz to Ty piszesz o sytuacji "cztery godziny po piwie", a nie o "po
piwie". To jest zasadnicza różnica.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-04-07 18:39:04
Autor: Marcin Stankiewicz
Policja znalazła prawdziwych przestępców
Dnia Wed, 07 Apr 2010 18:13:45 +0200, Krzysiek Kielczewski na
pl.misc.samochody napisał(a):

Teraz to Ty piszesz o sytuacji "cztery godziny po piwie",

Nie ja. Doczytaj. Ale po co, nieprawdaż ?

a nie o "po piwie". To jest zasadnicza różnica.

Zasadniczo, to jedno piwo wypite przez normalnego, zdrowego człowieka, w normalnych warunkach i przy zachowaniu celu ( czyli podkreślę : piwo w
pubie, a nie wypite na szybko w barze ) nie da wyniku powyżej 0.2 Jeśli
ktoś ma problem z przemianą, to niech pije małe, nie pije w ogóle, albo
jeżdzi taksówkami. Oczywiście, duże piwo wypite w przeciągu 5 min. i dmuchanko zaraz po tym da więcej niż 0.2 - ale to nie jest sytuacja do której się odnosiłem - tak
trudno to wywnioskować ?

"Tylko krótki rozum gniew pamięta długo. Baranowicz"

Data: 2010-04-07 23:59:39
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-04-07, Marcin Stankiewicz <e-mail@w.sigu.invalid> wrote:

Teraz to Ty piszesz o sytuacji "cztery godziny po piwie",

Nie ja. Doczytaj. Ale po co, nieprawdaż ?

Jakiś problem ze słowem "teraz"? ;-P

[...]

Ja tylko podkreślam, że nawet spokojnie wypite piwo może dać wynik > 0,2
promila. Pomysł spotkania się ze znajomymi czy wypicie kufelka do
golonki w trasie jest dobry, ale jeśli ma być połączony z kilkugodzinnym
czekaniem przed powrotem/pojechaniem dalej robi się chory.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-04-07 19:09:03
Autor: radekp@konto.pl
Policja znalazła pr awdziwych przestępc ów
Wed, 7 Apr 2010 17:15:36 +0200, w <nuq6ei5vzsc7$.iqg3nrjlgfbc.dlg@40tude.net>,
Marcin Stankiewicz <e-mail@w.sigu.invalid> napisał(-a):

Kiedy robiłeś próby
wątrobowe ?

A po co? :)

Data: 2010-04-07 19:17:36
Autor: Marcin Stankiewicz
Policja znalazła pr awdziwych przestępc ów
Dnia Wed, 07 Apr 2010 19:09:03 +0200, radekp@konto.pl na pl.misc.samochody
napisał(a):

Kiedy robiłeś próby wątrobowe ?

A po co? :)

Już napisałem. Jeśli w 4 godziny po wypiciu piwa masz 0.19, to masz problem
z metabolizmem.

"Pamiętajcie, drogie dziatki, Nie żartować z ojca, matki, Bo paraliż
postępowy / Najzacniejsze trafia głowy. Tadeusz Żeleński-Boy (1874 - 1941)"

Data: 2010-04-07 18:35:40
Autor: WW
Marcin Stankiewicz pisze:
[...]

I dlatego przestałem przyjeżdżać na zloty :-(
Mój ostatni w Konstantynowie, gril na świeżym powietrzu i bez pyfka przelał czarę goryczy.
A że żona nie chce mnie zawieźć ...... ;-(

Data: 2010-04-07 18:49:55
Autor: Marcin Stankiewicz
Dnia Wed, 07 Apr 2010 18:35:40 +0200, WW na pl.misc.samochody napisał(a):

I dlatego przestałem przyjeżdżać na zloty :-(

Eee, no co Ty :P

Mój ostatni w Konstantynowie, gril na świeżym powietrzu i bez pyfka przelał czarę goryczy.

Hmm, nie przypominam sobie aby kiedykowiek nie było tam piwa ;-)

A że żona nie chce mnie zawieźć ...... ;-(

Daj znać, to Cię odbiorę i przywiozę :) Najbliższy też przy grillu.

"Myśli oświetlają drogi czynów ale chodzą własnymi Karol Bunch (1898-1987)"

Data: 2010-04-07 19:30:20
Autor: WW
Marcin Stankiewicz pisze:
[...]

No właśnie to ta czara, było ale nie dla kierowców  ;-(

Data: 2010-04-07 15:29:52
Autor: krzysiek82
WW pisze:
Bo jak wyskoczysz na piwko do pubu, to ustani autobus masz o 10,28 a taxi podwyższa imprezę x 5.
Nie wszyscy nazywają się Lokefeler.

I nie wszyscy muszą chodzić wieczorami na piwo :)

--
krzysiek82

Data: 2010-04-08 05:21:11
Autor: Budzik
Policja znalazła prawdziwych przestępców
Użytkownik krzysiek82 saab@user.pl ...

Bo jak wyskoczysz na piwko do pubu, to ustani autobus masz o 10,28 a taxi podwyższa imprezę x 5.
Nie wszyscy nazywają się Lokefeler.

I nie wszyscy muszą chodzić wieczorami na piwo :)

oczywiscie wiele rzeczy mozna człowiekowi zabronic.
Ale po co? Dla samego zabraniania i łapania tych, co zakaz przekrocza?

Data: 2010-04-07 20:22:49
Autor: Bydlę
WW wrote:

> Bo jak wyskoczysz na piwko do pubu, to ustani autobus masz o 10,28

Ale to nie nasz problem, że mieszkasz tam, gdzie mieszkasz.
Do mnie jeździ co pół godziny (w nocy).

> taxi podwyższa imprezę x 5.

Jakiś przymus picia?
Przeprowadź się nad bar./
Będziesz mógł w kapciach...

> Nie wszyscy nazywają się Lokefeler.

Tak.
Ani Rockefeller.

--
Bydlę

Data: 2010-04-07 15:21:04
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-04-07, Mateusz <mateusz.chmurzynski@gmail.com> wrote:

wszyscy? ja nigdy nie piję jakiejkolwiek ilości alkoholu i nie jeżdżę
na podwójnym gazie i jakoś żyję ! a przyznaję, że walę wódę
okazjonalnie.

Jakby ten złapany walił wódę i wsiadł za kółko to by miał dwa promile, a
nie 0,26.

Nie wiem po jakiego się bulwersujesz ? jak Cię stać na % to dlaczego
niby nie miałoby Cię stać na taksówkę albo busa ?

Przecież nie pisał, że go nie stać.

Bardzo dobrze że kontrolują !

Dobrze to by było jakby się wzięli za ściganie niebezpiecznych
wykroczeń, 0.26%% to nie jest żadne niebezpieczeństwo.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-04-07 15:46:37
Autor:
Policja znalazła prawdziwych przestępców
Dobrze to by było jakby się wzięli za ściganie niebezpiecznych
wykroczeń, 0.26%% to nie jest żadne niebezpieczeństwo.

A ile trzeba mieć, żeby było niebezpieczeństwo? 0,5? 0,8? 1,0? Sa tacy, co i przy 2,5 zachowują sie naturalnie, więc może powyżej 2,5 promila?

Data: 2010-04-07 13:54:13
Autor: to
sympatyczna_poczta_a wrote:

A ile trzeba mieć, żeby było niebezpieczeństwo? 0,5? 0,8? 1,0? Sa tacy,
co i przy 2,5 zachowują sie naturalnie, więc może powyżej 2,5 promila?

Pszynajmniej pińcet promiluw!!!

--
cokolwifek

Data: 2010-04-07 16:24:13
Autor: Jakub Witkowski
sympatyczna_poczta_a@amorki.pl pisze:
Dobrze to by było jakby się wzięli za ściganie niebezpiecznych
wykroczeń, 0.26%% to nie jest żadne niebezpieczeństwo.

A ile trzeba mieć, żeby było niebezpieczeństwo? 0,5? 0,8? 1,0?

Ano. Kraje o dłuższej kulturze i tradycjach picia obstawiają właśnie
w okolicach ww wartości.

Data: 2010-04-07 17:23:01
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-04-07, <sympatyczna_poczta_a@amorki.pl> <sympatyczna_poczta_a@amorki.pl> wrote:
[...]

W okolicach 0,8.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-04-07 13:31:58
Autor: to
Samotnik wrote:

Jeden 0,3 promila, jeden 0,26. Pewnie w lany poniedziałek wypili coś do
obiadu. Jaki to ma sens, powiedzcie mi? I jeszcze się takim sukcesem
chwalić?

A jakby tam było Twoje dziecko?! Albo matka?!?! Albo oboje?!?!?!

--
cokolwiek

Data: 2010-04-07 14:59:08
Autor: krzysiek82
Samotnik pisze:
Najlepiej niech ustalą limi nieco poniżej 0,0 promila. Dzięki temu wszyscy będziemy winni. Nie trzeba będzie nawet dmuchać! Policja wszystkim zatrzyma
prawo jazdy i nie będzie niczego.

chwileczkę, to za wyprzedzanie trochę na przejściu także nie powinno się karać, bo to było trochę? Przepisy powinno się egzekwować z pełną surowością.

--
krzysiek82

Data: 2010-04-07 13:38:45
Autor: to
krzysiek82 wrote:

chwileczkę, to za wyprzedzanie trochę na przejściu także nie powinno się
karać, bo to było trochę? Przepisy powinno się egzekwować z pełną
surowością.

Bzdura, gdyby zaczęto egzekwować wszystkie przepisy z pełną surowością to po kilku dniach 95% kierowców nie miałoby już praw jazdy. Pozostałe umowne 5% to Ci, którzy w tych dniach nie jeździli.

--
cokolwiek

Data: 2010-04-07 15:15:44
Autor: WW
krzysiek82 pisze:
Samotnik pisze:
[...]

Ale i przepisy powinny być dostosowane do ludzi. W całej UE wolno 0,5 lub 0,8 a u nas 0,0
To ciekawe, bo inne rzeczy, np. cenę benzyny w tym roku zrównają z EU - bo podobno "muszą".
A promili podnieść nie muszą. ?
Coś tu śmierdzi.

Data: 2010-04-07 15:27:26
Autor: Marcin Stankiewicz
Dnia Wed, 07 Apr 2010 15:15:44 +0200, WW na pl.misc.samochody napisał(a):

W całej UE wolno 0,5 lub 0,8 a u nas 0,0

Fałsz.
To ciekawe, bo inne rzeczy, np. cenę benzyny w tym roku zrównają z EU - bo podobno "muszą".

Cena benzyny ( paliw w ogóle ) jest tylko pośrednio zależna od "rządu". --
"Natura to instynkt sztuki. Novalis"

Data: 2010-04-07 15:52:28
Autor: SW3
Dnia 07-04-2010 o 15:27:26 Marcin Stankiewicz <e-mail@w.sigu.invalid>  napisał(a):

Cena benzyny ( paliw w ogóle ) jest tylko pośrednio zależna od "rządu".

Tylko w jakichś 50%

--
SW3
-- --

Data: 2010-04-07 15:52:36
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-04-07, Marcin Stankiewicz <e-mail@w.sigu.invalid> wrote:

W całej UE wolno 0,5 lub 0,8 a u nas 0,0

Fałsz.

Dobrze pamiętam, że jest od 0,0 do 0,8?

To ciekawe, bo inne rzeczy, np. cenę benzyny w tym roku zrównają z EU - bo podobno "muszą".

Cena benzyny ( paliw w ogóle ) jest tylko pośrednio zależna od "rządu".

W momencie kiedy ponad połowa ceny to podatki jest dosyć mocno
zależna...

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-04-07 17:28:41
Autor: Marcin Stankiewicz
Policja znalazła prawdziwych przestępców
Dnia Wed, 07 Apr 2010 15:52:36 +0200, Krzysiek Kielczewski na

On 2010-04-07, Marcin Stankiewicz <e-mail@w.sigu.invalid> wrote:

W całej UE wolno 0,5 lub 0,8 a u nas 0,0

Fałsz.

Dobrze pamiętam, że jest od 0,0 do 0,8?

Tak. Co ciekawe najbardziej restykcyjne są kraje "wschodnie" - widocznie
władza wie jak to tam jest z kulturą picia.

[...]

Ale władza nie może nakazać dostosowania cen do poziomu "unijnego" - bo do
którego, to po pierwsze ( nie wszędzie paliwa są droższe niż u nas ).
Mówienie o poziomie UE, to czysta demagogia - do któego kraju mamy się
odnieśc jeśli chodzi o poziom cen ? I do którego koncernu ?

Po drugie - mogą sterować obłożeniem akcyzą, a o ile pamiętam to akurat
tylko akcyza od ON była na poziomie "przejściowym" - inne są na poziomie
minimalnym. I nikt nie ma planów tego zmieniać. Ostatnie poruszenie dotyczy
problemów i biopaliwmi i krakaniem o podwyżcze 11 g/l. Do "poziomu
unijnego" to jeszcze trochę brakuje.

"Idealny mężczyzna powinien zawsze mówić więcej, niż myśli, i zawsze więcej
myśleć, niż mówi. Oscar Wilde"

Data: 2010-04-07 17:46:04
Autor: WW
Marcin Stankiewicz pisze:

Tak. Co ciekawe najbardziej restykcyjne są kraje "wschodnie" - widocznie
władza wie jak to tam jest z kulturą picia.

A ja myślałem, że sytuacja kiedy to "władza wie lepiej" raz na zawsze zostały odesłane w niebyt.

Data: 2010-04-07 17:57:45
Autor: Marcin Stankiewicz
Dnia Wed, 07 Apr 2010 17:46:04 +0200, WW na pl.misc.samochody napisał(a):

A ja myślałem, że sytuacja kiedy to "władza wie lepiej" raz na zawsze zostały odesłane w niebyt.

Wojtku, zawsze możesz zostać w którymś z egzotycznych krajów, gdzie
nurkujesz i olać zniewolenie w Polsce. Alternatywnie możesz zająć się obywatelską inicjatywą ustawodawczą. Zmień
prawo, skoro 0.2 to takie zniewolenie, to w Polsce, gdzie mamy wstręt do
wszelkich nakazów, zdobycie 100 000 podpisów nie powinno być żadnym
problemem, a dodatkowo żaden z parlamentarzystów nie będzie chciał się
narazić swoim wyborcom i nie będzie głosował przeciw. --
"Jeśli nie chcesz mojej zguby, / Krokodyla daj mi, luby. Aleksander Fredro
(1793 - 1876)"

Data: 2010-04-07 18:21:03
Autor: Cavallino
Użytkownik "Marcin Stankiewicz" <e-mail@w.sigu.invalid> napisał w wiadomości news:2xrflem8w9q7$.6rph0rnzmkw7$.dlg40tude.net...
[...]

Albo wykopać tamże zniewalających.

Data: 2010-04-07 18:33:27
Autor: WW
Marcin Stankiewicz pisze:
[...]

I dokładnie tak robie.
To dodatkowy bonus.
Zjeść wieczorem pizze albo pieczeń baranią nad brzegiem morza, zapić dzbanem wina (na czterech), poweselić się do północy i spokojnie wrócić ok. 10 km na kemping.
Coś wspaniałego :-) !!!

[...]

Problem leży gdzie indziej.
Kuriozalny zakaz 0,0 znacznie zwiększa ilość "pijanych kierowców".
Wprowadzenie 0,5 czy 0,8 pozwoliło by policji skoncentrować się na złapaniu tych naprawdę nawalonych jak drzwi od stodoły. Drugim, bardzo pozytywnym skutkiem było by zmniejszenie stresu i prawdopodobnie ilości wypitej gorzały. Skoro mogę legalnie walnąć kufel porterka i spokojnie jechać, to na pewno nie walne drugiego.
A skoro jeden już mnie załatwia, to drugi czy trzeci bardziej już nie zaszkodzi. Skoro się nie boję, to też nie muszę uciekać czy probować rozjechać policjanta itd. Ja nie twierdzę, że tak było by zawsze, ale wykluczyc tego nie mozna.

"Wadą" jest natomiast znaczny spadek wykrywalności w policji oraz konieczność poszukania innych przyczyn np. złych i żle oświetlonych dróg itp.

Czy to nie chichot historii, że w kraju o najtęższych, po Rosjanach głowach, obowiązuje 0,0 podczas gdy inni, nie dotrzymujący nam kroku, mogą spokojnie mieć 0,5 a nawet 0,8 ?

Pozdrowienia dla kolegi z forum :-)

Data: 2010-04-07 18:36:21
Autor: Cavallino
Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:

Skoro mogę legalnie walnąć kufel porterka i spokojnie jechać, to na pewno nie walne drugiego.

Niby dlaczego?
Nie bardzo rozumiem jaka jest przewaga akurat jednego kufla nad zerem kufli?

Data: 2010-04-07 19:17:22
Autor: WW
Cavallino pisze:
[...]

Nigdy nie weseliłeś się w pubie z przyjaciółmi, nie robiłeś grilla na tarasie?

Data: 2010-04-07 22:44:01
Autor: Cavallino
[...]

Do tego nie jest mi potrzebny alkohol, zwłaszcza w ilości 1 kufla.
Więc to nie była odpowiedź na moje pytanie.

Data: 2010-04-08 09:27:55
Autor: Artur\(m\)

> [...]
> kufli?

Nigdy nie weseliłeś się w pubie z przyjaciółmi, nie

Często.
Nigdy nie miałem problemów typu - "na początku wypije dwa kielonki,
to jak będę jechał to już będę trzeźwy"

Artur(m)

ps Czyżbyś sugerował, ze z kolegami w pubie parę godzin
bawiłes sie przy jednym kufelku??????

Data: 2010-04-08 19:24:35
Autor: DoQ
WW pisze:

Nigdy nie weseliłeś się w pubie z przyjaciółmi, nie robiłeś grilla na tarasie?

Czytajac twoje wypowiedzi mozna dojsc do wniosku, ze ne umiesz sie "weselic" bez alkoholu. Oprocz tego sprawiasz wrazenie tzw. nadwornego kierowcy w towarzystwie, co to zawsze pol imprezy rozwozi, a sam wraca o suchym pysku z wielkim żalem do PORD. Przemysl wiec to co napisalem, moze problem tkwi gdzie indziej ;-)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2010-04-07 23:56:46
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-04-07, Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Skoro mogę legalnie walnąć kufel porterka i spokojnie jechać, to na pewno nie walne drugiego.

Niby dlaczego?
Nie bardzo rozumiem jaka jest przewaga akurat jednego kufla nad zerem kufli?

Jak sobie człowiek w trasie zatrzyma się na obiad na golonkę to *jedno*
jasne pełne świetnie podniosi jakość posiłku. A zdolności
psychomotorycznych nie obniża.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

PS: specjalnie podkreśliłem, że jedno.

Data: 2010-04-08 02:28:00
Autor: Mateusz
Policja znalazła prawdziwych przestępców
On 7 Kwi, 23:56, Krzysiek Kielczewski <krzysiek.kielczew...@gmail.com>
wrote:

Jak sobie cz owiek w trasie zatrzyma si na obiad na golonk to *jedno*
jasne pe ne wietnie podniosi jako posi ku. A zdolno ci
psychomotorycznych nie obni a.

nie obniża ? nie no super. To jak wypiję jedno na trasie po 2,5 roku
abstynencji to efekt będzie taki sam jak w wypadku gościa, który pije
częściej tak ?

nie mam pojęcia po jaką cholerę dorabiasz własne niepodparte
kompletnie niczym teorie.

Data: 2010-04-08 14:02:29
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-04-08, Mateusz <mateusz.chmurzynski@gmail.com> wrote:

Jak sobie cz owiek w trasie zatrzyma si na obiad na golonk to *jedno*
jasne pe ne wietnie podniosi jako posi ku. A zdolno ci
psychomotorycznych nie obni a.

nie obniża?

Nie, u przeciętnej osoby nie obniża. A układanie przepisów pod
abstynenta, który akurat przed jazdą przestanie być absytnentem czy
kolesia z uszkodzoną wątrobą to głupi pomysł.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-04-08 09:30:20
Autor: Artur\(m\)
Policja znalazła prawdziwych przestępców

Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <krzysiek.kielczewski@gmail.com> napisał w
wiadomości news:slrnhrpvss.i1h.krzysiek.kielczewskikrzyk.sail-ho.pl...
On 2010-04-07, Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

> [...]

Jak sobie człowiek w trasie zatrzyma się na obiad na golonkę to *jedno*
jasne pełne świetnie podniosi jakość posiłku. A zdolności

Pisałem wyżej, że znam jednego kierowcę, na którego by podziałało
Wiem to z autopsji - czyli wiem co mówię

Artur(m)

Data: 2010-04-08 09:57:18
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-04-08, Artur(m) <musicm@interia.pl> wrote:

[...]

No to niech ten jeden popije herbatą.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-04-07 18:51:29
Autor: Marcin Stankiewicz
Dnia Wed, 07 Apr 2010 18:33:27 +0200, WW na pl.misc.samochody napisał(a):

"Wadą" jest natomiast znaczny spadek wykrywalności w policji oraz konieczność poszukania innych przyczyn np. złych i żle oświetlonych dróg itp.

Serio myślisz, że to jest główny powód tego, że mamy takie a nie inne
limity ?

"Zakaz: zakaz najlepsza propaganda. Sztaudynger Jan"

Data: 2010-04-07 19:27:29
Autor: WW
Marcin Stankiewicz pisze:
[...]

Tak, moim zdaniem to główny powód i do tego bardzo wygodny dla władzuni.
Zwalnia ją to z dbałości o lepszy stan dróg, większa ich ilość, lepsze oświetlenie i zmuszenie ludzi do jazdy używanymi/ rozbitymi samochodami.

No bo skoro tylu pijanych kierowców to ....oni wszystkiemu winni.

Data: 2010-04-08 09:23:18
Autor: Artur\(m\)

[...]

Ale jesteś naaaiiiwnyyyyy!!
Znam jednego kierowcę, który po jednym piwie na pewno
 nie powinien prowadzić.

Skoro mogę legalnie walnąć
kufel porterka i spokojnie jechać, to na pewno nie
walne drugiego.

Ale jesteś naaaiiiwnyyyyy!!
Wypije drugie, i trzecie i pomyśli że jeszcze nie przekroczył.

"Wadą" jest natomiast znaczny spadek wykrywalności w
policji oraz konieczność poszukania innych przyczyn np.
złych i żle oświetlonych dróg itp.

"Kocham" wszystkich, którzy wszędzie węszą  spiski.

Artur(m)

Data: 2010-04-08 20:30:52
Autor: Shrek
Artur(m) pisze:

Ale jesteś naaaiiiwnyyyyy!!
Znam jednego kierowcę, który po jednym piwie na pewno
 nie powinien prowadzić.

A ja znam dwóch którzy nie powinni prowadzić nawet na trzeźwo. I jeszcze jednego z usnetu;)

Shrek.

Data: 2010-04-08 20:43:37
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-04-08, Shrek <lskorupk@wirtualnapolska.pl> wrote:

Ale jesteś naaaiiiwnyyyyy!!
Znam jednego kierowcę, który po jednym piwie na pewno
 nie powinien prowadzić.

A ja znam dwóch którzy nie powinni prowadzić nawet na trzeźwo. I jeszcze jednego z usnetu;)

Tylko dwóch?

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-04-08 22:02:53
Autor: Shrek
Krzysiek Kielczewski pisze:

Znam jednego kierowcę, który po jednym piwie na pewno
 nie powinien prowadzić.
A ja znam dwóch którzy nie powinni prowadzić nawet na trzeźwo. I jeszcze jednego z usnetu;)

Tylko dwóch?

Tak. Osobiście takich o których definitywnie jestem w stanie to stwierdzić tylko dwóch. No i Nellix;)

Shrek

Data: 2010-04-09 08:49:58
Autor: Artur\(m\)

Użytkownik "Shrek" <lskorupk@wirtualnapolska.pl> napisał w wiadomości
Artur(m) pisze:

> [...]
>  nie powinien prowadzić.

A ja znam dwóch którzy nie powinni prowadzić nawet na trzeźwo. I jeszcze

No to trzeba "zrobić" prawo, aby odbirać "prawo" takim.;)
I SZLUS!

Artur(m)

Data: 2010-04-08 10:40:02
Autor: neelix

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:hpicqo$fif$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

A jaka jest szansa złapania tak nawalonego? Taki delikwent dostanie z urzędu stróża czy zatrzymanie będzie kwestią przypadku lub w wyniku spowodowanego wypadku?

skutkiem było by zmniejszenie stresu i prawdopodobnie ilości wypitej gorzały. Skoro mogę legalnie walnąć kufel porterka i spokojnie jechać, to na pewno nie walne drugiego.

A jak po pierwszym poczuje, że może jeszcze wypić drugi, a przed trzecim zupełnie straci samoocenę? Do dupy z takimi pomyslami.

Czy to nie chichot historii, że w kraju o najtęższych, po Rosjanach głowach, obowiązuje 0,0 podczas gdy inni, nie dotrzymujący nam kroku, mogą spokojnie mieć 0,5 a nawet 0,8 ?

U nas jest wystarczająco dużo debili na trzeźwo. Lepiej nie dokładać jeszcze stanu nietrzeźwości. Wystarczy popatrzeć jak zachowują się piesze pijaczki. Na osiedlach jest to darcie mordy i tłuczenie butelek. Taki nawalony debil miałby mieć prawo kierować pojazdem???
neelix

Data: 2010-04-08 11:49:37
Autor: SW3
[...]

To będzie miał więcej niż 0,5%% czy 0,8%%.

--
SW3
-- --

Data: 2010-04-09 13:56:30
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Policja znalazła prawdziwych przestępców

"neelix" hpk4u1$fhg$1@atlantis.news.neostrada.pl

U nas jest wystarczająco dużo debili na trzeźwo.

Niestety tak. :)

Lepiej nie dokładać jeszcze stanu nietrzeźwości. Wystarczy popatrzeć jak zachowują się piesze pijaczki. Na osiedlach jest to darcie mordy i tłuczenie butelek.

Ja bym taką butelką (tak rzuconą, przez pijaka) oberwał w głowę, gdyby
rzucający był wróżką i potrafił przewidzieć, że znienacka przyspieszę. :)
Celował bardzo dobrze -- ale po rzuceniu rzucający nie ma już wpływu na
tor lotu, a ,,odbierający'' ma wpływ i na swoją szybkość, i na kierunek
czy zwrot, czyli na całą swoją prędkość.

Taki nawalony debil miałby mieć prawo kierować pojazdem???

Data: 2010-04-10 10:42:12
Autor: Gotfryd Smolik news
On Thu, 8 Apr 2010, neelix wrote:

[...]

  Nie mniejsza niż w tej chwili.
  W tej chwili "wyrabianie statystyki pijanych" za pomocą tych z 0,2 do
0,5% (być może do 0,8%) powoduje, że z p. widzenia zadowolenia przełożonych
policmajstrowi jest bez znaczenia czy złapie "0,2" czy takiego "1,2".

Taki delikwent dostanie z urzędu stróża czy zatrzymanie będzie kwestią przypadku lub w wyniku spowodowanego wypadku?

  Będzie kwestią taką samą, jaką jest dziś.

  Przecież "problem pijanych" (dziś) nie polega na tym, że są zatrzymywani
pijani, tylko na tym że *NIE SĄ* zatrzymywani ci prawdziwi pijani.
  A "łapanka dla statystyki" skutecznie zaciemnia obraz.

A jak po pierwszym poczuje, że może jeszcze wypić drugi

  To znajdzie się w takim samym stanie, jak dziś.

U nas jest wystarczająco dużo debili na trzeźwo.

  Można by się zgodzić.

Lepiej nie dokładać jeszcze stanu nietrzeźwości.

  Tego *nikt* nie proponował.

Wystarczy popatrzeć jak zachowują się piesze pijaczki.

  Przyznasz, że takich łatwo "wyłapać" - jakby tylko policja chciała
na postawie objawów? A w przypadku pijanych kierujących podstawy
by byli.

Na osiedlach jest to darcie mordy i tłuczenie butelek. Taki nawalony debil miałby mieć prawo kierować pojazdem???

  Ale jedyna taka propozycja pada w Twoim pytaniu.
  Nikt nie proponował aby obiżyć sankcje za jazdę >1 promila.

pzdr, Gotfryd

Data: 2010-04-08 08:58:32
Autor: Artur\(m\)
[...]

Czyśmy byśmy bylibyśmy narodem wiecznie narzekającym?
Jeżeli nam bardzo coś doskwiera to po to mamy demokracje...
Też mocno sugeruje co przekazał Ci jasno Marcin.

Artur(m)

Data: 2010-04-08 10:58:36
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail musicm@interia.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Czyśmy byśmy bylibyśmy narodem wiecznie narzekającym?
Jeżeli nam bardzo coś doskwiera to po to mamy demokracje...
Też mocno sugeruje co przekazał Ci jasno Marcin.

po kolei - zeby zmienic przepisy - trzeba zmienic mentalnosc.

--
Pozdrawia... Budzik
"Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,

Data: 2010-04-07 18:20:39
Autor: Cavallino
Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:hpi9gr$44n$1atlantis.news.neostrada.pl...
Marcin Stankiewicz pisze:

Tak. Co ciekawe najbardziej restykcyjne są kraje "wschodnie" - widocznie
władza wie jak to tam jest z kulturą picia.

A ja myślałem, że sytuacja kiedy to "władza wie lepiej" raz na zawsze zostały odesłane w niebyt.

Nie ma tak dobrze.
Żeby homo sovieticusy wymarły śmiercią naturalną trzeba kilku pokoleń.
A jak będziemy pielęgnować ormowskie tradycje (m.in. tu na grupie) to nigdy nie wymrą.

Data: 2010-04-07 19:29:13
Autor: WW
Marcin Stankiewicz pisze:

[...]

O jezu, a to był właśnie jedyny plus UE na jaki liczyłem.
Wypić pyfko i spokojnie pojechać do domu.

Data: 2010-04-07 22:45:07
Autor: Cavallino
[...]

Że wystrzela istniejące w Polsce homo sovieticusy?

Data: 2010-04-08 10:31:34
Autor: neelix

Użytkownik "Marcin Stankiewicz" <e-mail@w.sigu.invalid> napisał w wiadomości news:1il4yxjmakshu$.djgugtkmxsvf$.dlg40tude.net...

Tak. Co ciekawe najbardziej restykcyjne są kraje "wschodnie" - widocznie
władza wie jak to tam jest z kulturą picia.

I to jest wystarczający powód do restrykcji w stosunku do wszystkich.
neelix

Data: 2010-04-08 05:21:09
Autor: Budzik
[...]

Formalnie - prawda.
Praktycznie - ROTFL

Data: 2010-04-07 15:29:13
Autor: krzysiek82
WW pisze:
Ale i przepisy powinny być dostosowane do ludzi.

zgadza się do ludzi a dokładnie rozsądnych ludzi, w polsce pije się nie okazjonalnie przy obiedzie ale do zalania.

  W całej UE wolno 0,5
lub 0,8 a u nas 0,0

w cywilizowanych krajach europejskich ginie mniej ludzi na drogach niż u   nas, zacznijmy brać pod tym względem przykład.

To ciekawe, bo inne rzeczy, np. cenę benzyny w tym roku zrównają z EU - bo podobno "muszą".
A promili podnieść nie muszą. ?
Coś tu śmierdzi.

to także mnie irytuje ale niestety nie mam na to wpływu, ktoś może powiedzieć nie jeździj ale czy tędy droga?

--
krzysiek82

Data: 2010-04-07 15:32:28
Autor: Icek
Policja znalazła prawdziwych przestępców
w cywilizowanych krajach europejskich ginie mniej ludzi na drogach niż u
  nas, zacznijmy brać pod tym względem przykład.

i to za sprawa pijanych ?

A moze za sprawa zj...nych drog? Braku autostrad ?

Icek

Data: 2010-04-07 14:54:39
Autor: kamil

"Icek" <icek@do.pl> wrote in message news:hpi2cm$qp$1node2.news.atman.pl...
w cywilizowanych krajach europejskich ginie mniej ludzi na drogach niż u
  nas, zacznijmy brać pod tym względem przykład.

i to za sprawa pijanych ?

A moze za sprawa zj...nych drog? Braku autostrad ?

Raczej ludzi, ktorzy nie potrafia dostosowac predkosci (i zachowania) do warunkow na drodze. Autostrad nie ma, za to wszyscy zapierdalaja szybciej, niz na zachodnich 3-pasmowkach.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-04-07 15:44:49
Autor: krzysiek82
Icek pisze:
i to za sprawa pijanych ?

A moze za sprawa zj...nych drog? Braku autostrad ?

Wiele czynników się na to składa.

--
krzysiek82

Data: 2010-04-07 15:51:37
Autor: SW3
Dnia 07-04-2010 o 15:29:13 krzysiek82 <saab@user.pl> napisał(a):

w polsce pije się nie okazjonalnie przy obiedzie ale do zalania

I taki "zalany" ma 0,3 promila?

A może "picie do zalania" wynika właśnie z niskiego limitu promili:  zamiast pić codziennie po trochę to się pije raz w tygodniu ale za to tak,  żeby wyrównać średnią ;-)

--
SW3
-- --

Data: 2010-04-07 16:14:14
Autor: Jakub Witkowski
krzysiek82 pisze:
WW pisze:
[...]

Ale odsetek sprawców pod wpływem u nas najmniejszy.
Więc chyba nie o promile chodzi.

Data: 2010-04-07 17:29:59
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-04-07, Jakub Witkowski <jwitkows@domena.z.sygnatury> wrote:

 W całej UE wolno 0,5
[...]

Łatwo wykryć, łatwo udowodnić, łatwo pokazać filmik ze schlanym do
nieprzytomności...

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-04-07 16:30:56
Autor: to
krzysiek82 wrote:

Ale i przepisy powinny być dostosowane do ludzi.

zgadza się do ludzi a dokładnie rozsądnych ludzi, w polsce pije się nie
okazjonalnie przy obiedzie ale do zalania.

Jak ktoś wciąga wódę jak makaron to jaka dla niego różnica czy jest 0,2 czy 0,5?

w cywilizowanych krajach europejskich ginie mniej ludzi na drogach niĹź u
nas, zacznijmy brać pod tym względem przykład.

Tam jest normalna sieć dróg, a nie jakieś szlaki-grzęzawiska drogopodobne, sprawdź sobie statystyki z czasów, gdy jeszcze ich nie było.

--
cokolwiek

Data: 2010-04-07 15:44:19
Autor:
Policja znalazła prawdziwych przestępców
Ale i przepisy powinny być dostosowane do ludzi. W całej UE wolno 0,5 lub 0,8 a u nas 0,0

http://pl.wikipedia.org/wiki/Zawarto%C5%9B%C4%87_alkoholu_we_krwi

Chyba jednak nie w całej...

Data: 2010-04-07 16:20:08
Autor: Jakub Witkowski
[...]

Jak widać, najbezpieczniejsze są akurat kraje z wysokimi limitami...
wniosek: podwyższyć limity, a bezpieczeństwo się poprawi :)

(założę się że gdyby przypadkiem zależność była odwrotna, "oczywisty"
związek limitu z bezpieczeństwem byłby obowiązującym dogmatem...)

Data: 2010-04-08 10:29:45
Autor: neelix

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:hpi0mk$dtb$1atlantis.news.neostrada.pl...
krzysiek82 pisze:
Samotnik pisze:
[...]

Władza lubi trzymać ludzi za mordę, ale jest też druga strona medalu. U nas się nie pije, ale chleje. U nas nie skończy się na lampce wina do obiadu tylko trzeba wypić ćwiarę wódy, albo kilka piw. Gdyby popuścili kierowcom-pijakom cugli to pić będzie każdy, a potem będą tłumaczenia, że to tylko jeden kielonek mimo że było ich kilka. Wtedy już nie byłoby życia, bo kontrolowaliby wszystkich bez wyjątku. Głupim Polakom jak dasz palec to obgryzą całą rękę. Mówię o głupich, a nie o wszystkich Polakach.
neelix

Data: 2010-04-08 10:58:35
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail aneelix@wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

to jest jedyny powód, ktory ewentualnie jestem w stanie przyjac za wytlumaczenie tak niskich limitów promili podczas jazdy samochodem.
Podwyzszyłbym tylko limity dla rowerzystów - w koncu *w razie czego* oni i tak najwieksze zagrozenie stanowia dla siebie.

Ale sam jestem bardzo ceiakw - czy po podwyzszeniu ogolnych limitów liczba wypadków powodowanych przez nietrzezwych byłaby wieksza, czy moze ta nie zmieniłaby sie, natomiast liczba złapanych drastycznie by spadła.
Jestem tez ciekaw, jakie poziomy promili maja ludzie powodujacy wypadki.

--
Pozdrawia... Budzik
jest mniemanie, że się nie ma go wcale."  Nikos Kazantzakis

Data: 2010-04-08 11:25:53
Autor: Samotnik
Dnia 08.04.2010 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał/a:
Jestem tez ciekaw, jakie poziomy promili maja ludzie powodujacy wypadki.

Niestety nie jestem w stanie znaleźć źródła, ale czytałem jakiś czas temu,
że prawie wszyscy pijani sprawcy wypadków w latach 200x-200y (nie pamiętam
zakresu, chodziło o tę dekadę) byli pijani w świetle kodeksu (tzn powyżej
0,5%%). Brakuje tutaj statystyki wszystkich złapanych 'pijaków' (razem z
tymi, którzy nie spowodowali wypadku), czyli od 0,2%% wzwyż - jak wygląda wśród nich proporcja tych 0,2%%..0,5%% do tych powyżej 0,5%%. Link, którym zacząłem wątek, daje pewne wskazówki - jeśli jedynym
pokłosiem poświątecznej akcji trzeźwość w 200tys. mieście było dwóch ziutków na krawędzi 0,2%%, to... Nie zdziwię się, jeśli się okaże, że np. ze złapanych powyżej 0,2%% ci powyżej 0,5%% stanowią dajmy na to 20%, a powodują ponad 90% wypadków.
--
Samotnik

Data: 2010-04-08 14:04:20
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-04-08, Samotnik <samotnik@WYTNIJ.samotnik.art.pl> wrote:

[...]

Gdzieś tu się jeszcze przewinęła statystyka mówiąca, że pijani stanowią
większy odsetek kierowców niż kierowców powodujących wypadki.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-04-08 19:47:45
Autor: Budzik
[...]

pewnie daltego, ze zalica sie cała horde rowerzystów.
A jak wiadmo, na rowerze kwestia promili ma jeszcze mniejsze znaczenie niz w samochodzie (srednio wazny jest czas reakcji itp). Oczywiscie mowie o stezeniach rzedu 1 promila maks a nie 3.

Data: 2010-04-09 07:55:31
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-04-08, Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

[...]

Ja się tak zastanawiam ilu jest łosi uważających, że 0,3 promila to się
ma po litrze wódy, i z tego powodu myślących, że limit 0,2 jest słuszny.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-04-09 07:58:59
Autor: Budzik
[...]

mysle, ze mimo wszystko niewielu.
Po prostu zbudowano prosty szyk myslowy - alkohol=smierc.
I z jednej strony dobrze, bo tych co jada na bani i nie moga prosto ustac trzeba karac bardzo mocno.
Z drugiej strony cierpia ci wszyscy ktorzy potrafia sie opanowac i wypic jedno piwo (a nie, jak tu niektorzy sugeruja, musza sie upic jak swinia).
Cóz...

Data: 2010-04-09 10:16:01
Autor: Cavallino
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:

Z drugiej strony cierpia ci wszyscy ktorzy potrafia sie opanowac i wypic
jedno piwo

No normalnie współczuć trzeba, coż za cierpienie.....
Zdecydowanie muszą popracować nad opanowaniem i wypijaniem zera piw.

Data: 2010-04-09 10:40:24
Autor: Jakub Witkowski
Cavallino pisze:
[...]

Ejże, kto to mówi - przeciwnik bezsensownych limitów (prędkości)?

A gdy ktoś powie że cierpią ci, co potrafią się opanować i jechać rozsądnie
np. 60-70km/h tam, gdzie obecnie wolno tylko 50, to napiszesz: "No cóż za
cierpienie, niech popracują nad opanowaniem jazdy najwyżej 50?"

Data: 2010-04-09 10:52:26
Autor: Cavallino
Użytkownik "Jakub Witkowski" <jwitkows@domena.z.sygnatury> napisał w wiadomości news:hpmp5o$1pap$1news2.ipartners.pl...
Cavallino pisze:
[...]

Zgadza się.
Zakaz jazdy po spożyciu niestety nie jest bezsensowny.

A gdy ktoś powie że cierpią ci, co potrafią się opanować i jechać rozsądnie
np. 60-70km/h tam, gdzie obecnie wolno tylko 50, to napiszesz: "No cóż za
cierpienie, niech popracują nad opanowaniem jazdy najwyżej 50?"

0, koniecznie 0.

Data: 2010-04-09 10:57:07
Autor: Jakub Witkowski
Cavallino pisze:
[...]

Limit 0.2 jest równie sensowny co 50km/h, a jazda 0.3/0.2 wiąże się
z takim samym wzrostem ryzyka, co 70/50. IMHO, oczywiście.

Data: 2010-04-09 11:05:36
Autor: Cavallino
[...]

Tu się zgadzam, nie bardzo wiem czym jest spowodowane akurat 0,2.
Ale mam nadzieję że jakieś powody są.
Może są ludzie, którzy miewają naturalny stan powyżej 0,0?
Albo którym 0,21 zakłóca zdolności prowadzenia?

Data: 2010-04-09 11:15:00
Autor: Jakub Witkowski
Cavallino pisze:
[...]

Analogicznie można by próbować bronić 50km/h - może dla pewnego
odsetka kierowców w mieście jest to limit sensowny...?
Generalnie - zdziwiłem się tylko wybiórczym stosowaniem
argumentacji pt. "cóż to za cierpienie" - ot, wszystko :)

Data: 2010-04-09 11:23:17
Autor: Cavallino
Użytkownik "Jakub Witkowski" <jwitkows@domena.z.sygnatury> napisał w wiadomości news:hpmr6k$1qc7$1news2.ipartners.pl...
Cavallino pisze:
[...]

Tacy kierowcy nie powinni dostać w ogóle prawa jazdy i problem załatwiony.
A limity powinny odzwierciedlać stan faktyczny - czyli jak pojedziesz 51 km/h tam gdzie jest limit 50 masz wypadać z drogi.

Różnica jest zasadnicza - co do limitów ja WIEM że w 99% przypadków są bez sensu.
W przypadku alkoholu nie wiem (nie mam próbki porównawczej, bo ani sam nie jeżdżę po alkoholu, ani nie jeżdżę z kimś kto tak robi) - więc nie wykluczam że taki zakaz ma sens.
Natomiast wiem że są ludzie którzy nie mają hamulców nawet po 1 piwie.

Ale oczywiście dopuszczam że mogę mylić w tym przypadku i powinno być zawsze 0,0.

Data: 2010-04-09 12:18:13
Autor: RadekNet
Cavallino pisze:
A limity powinny odzwierciedlać stan faktyczny - czyli jak pojedziesz 51 km/h tam gdzie jest limit 50 masz wypadać z drogi.

Czyli oddzielne znaki dla ciezarowek, dla porshe i dla malucha? ;>

--
Radoslaw Wrodarczyk
www.rejsy-czartery.com

Data: 2010-04-09 13:21:33
Autor: Cavallino
Użytkownik "RadekNet" <radeknet@rejsy-czartery.com> napisał w wiadomości news:hpn2dl$3o8$1news.onet.pl...
Cavallino pisze:
A limity powinny odzwierciedlać stan faktyczny - czyli jak pojedziesz 51 km/h tam gdzie jest limit 50 masz wypadać z drogi.

Czyli oddzielne znaki dla ciezarowek, dla porshe i dla malucha? ;>

Wystarczą jedne, takie dla Veyrona, reszta się ma dostosować i odpowiednio obniżyć prędkość. ;-)

Data: 2010-04-09 12:35:55
Autor: RadekNet
Cavallino pisze:
[...]

Aa to tak jak w Irlandii... niezaleznie od jakosci i kretosci drogi - ograniczenie do 100km/h. Tylko po kie licho wogole znaki.. ;)

--
Radoslaw Wrodarczyk
www.rejsy-czartery.com

Data: 2010-04-09 13:43:42
Autor: Cavallino
[...]

No to nie tak, na prostej drodze powinno być dużo więcej.

Data: 2010-04-09 12:58:36
Autor: Budzik
Policja znalazła prawdziwych przestępców
Użytkownik Cavallino cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ...

[...]

jezeli ktos nie potrafi prowadzic pojazdu majac 0,2 to moze picie powinno byc dla niego zabronione?

Data: 2010-04-09 14:59:49
Autor: Cavallino
[...]

A dlaczego picie, a nie prowadzenie?
Wiesz co spowodowało że jest 0,2?
Ja nie.

Data: 2010-04-09 13:58:39
Autor: Budzik
Policja znalazła prawdziwych przestępców
Użytkownik Cavallino cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl ...

jezeli ktos nie potrafi prowadzic pojazdu majac 0,2 to moze picie
powinno byc dla niego zabronione?

A dlaczego picie, a nie prowadzenie?

A dlaczego prowadzenie a nie picie?
To jest sprowadzanie argumentacji d absurdu. Moze np. dlatego, ze skoro po 0,2 ma probley z prowadzeniem pojazdu, to nie daj boze wejdzie gdzies pod samochód i spowoduje wypadek.

Wiesz co spowodowało że jest 0,2?
Ja nie.

to co zwykle. Głupota rzadzacych + koniecznosc wyznaczenia granicy.
Ale w tym przypadku sami rzadzacy czuli, ze cos jest nie tak, stad druga granica na poziomie 0,5...

Data: 2010-04-09 14:23:55
Autor: Samotnik
Dnia 09.04.2010 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał/a:
[...]

Co z tego, skoro prawo jazdy tracisz obligatoryjnie.
--
Samotnik Biżuteria: http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

Data: 2010-04-09 19:58:40
Autor: Budzik
Policja znalazła prawdziwych przestępców

Data: 2010-04-09 22:22:50
Autor: Samotnik
Policja znalazła prawdziwych przestępców

Data: 2010-04-10 07:58:42
Autor: Budzik
Policja znalazła prawdziwych przestępców
Użytkownik Samotnik samotnik@WYTNIJ.samotnik.art.pl ...

napisał/a:
[...]

nie rozumiem pytania?
Czytasz o czym jest watek?

Ba, ja go rozpocząłem.

to moze inaczej - a wiesz, oczym jest ta odnoga? :)

Data: 2010-04-09 22:21:52
Autor: Cavallino
Policja znalazła prawdziwych przestępców

Data: 2010-04-09 22:33:51
Autor: Budzik
Policja znalazła prawdziwych przestępców

Data: 2010-04-10 16:47:56
Autor: Cavallino
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:Xns9D5651A2FA0Ebudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

A jakie zagrożenie sprawia pasażer mający 1 promil?

otworzy drzwi i wypadnie.
Wysiadzie z samochodu i wpadnie pod koła innego?

Jak chcesz sobie tylko grafomanię uprawiać to beze mnie.
EOD

Data: 2010-04-09 15:46:33
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-04-09, Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Tacy kierowcy nie powinni dostać w ogóle prawa jazdy i problem załatwiony.
A limity powinny odzwierciedlać stan faktyczny - czyli jak pojedziesz 51 km/h tam gdzie jest limit 50 masz wypadać z drogi.

ROTFL. A z tej drogi to ma wypadać nowe mondeo czy piecioletnia panda? A
w jakich warunkach?

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-04-09 12:58:39
Autor: Budzik
[...]

widze, ze nie jestem jedyny, ze post Cavallino zapachniał mi odrobine hipokryzja...

Data: 2010-04-09 15:05:17
Autor: Cavallino
[...]

Raczej niezrozumieniem podstaw.

Demokracja daje (niestety) większości prawo ograniczania mniejszości.
I tak jest w przypadku pijusów za kółkiem.

Natomiast nie daje prawa mniejszości ograniczania większości.
A tak jest z obowiązującymi limitami prędkości.

Jeśli ktoś nie czuje tej zasadniczej różnicy, to szkoda klawiatury.

Data: 2010-04-09 13:58:37
Autor: Budzik
[...]

Uwazasz, ze ludzie ktorzy majac 0,2 moga normalnie prowadzic, tudziez tacy ktorzy chetnie wypiliby piwko i wsiedli na rower to mniejszosc?

Natomiast nie daje prawa mniejszości ograniczania większości.
A tak jest z obowiązującymi limitami prędkości.

IMO akurat tu w obu przypadkach zaleznosc jest identyczna.

Jeśli ktoś nie czuje tej zasadniczej różnicy, to szkoda klawiatury.

Taka odzywka jest zwyczajnie chamska.

Data: 2010-04-09 22:19:50
Autor: Cavallino
Policja znalazła prawdziwych przestępców

Data: 2010-04-09 22:33:46
Autor: Budzik
Policja znalazła prawdziwych przestępców

Data: 2010-04-10 16:47:17
Autor: Cavallino
Policja znalazła prawdziwych przestępców
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:

Uważam, że niewielu jest w stanie ocenić jaka ilość jest zagrożeniem.
Tutaj niestety trzeba się zdać na fachowców.

O jakich fachowcach mowisz?

O takich którzy taki limit trzeźwości wymyślali, bądź powinni wymyślać z obiektywnych powodów.

IMO akurat tu w obu przypadkach zaleznosc jest identyczna.

Nie sądzę, jednak na drogach większość jedzie w stanie 0,0.

nie twierdze, ze jest inaczej.
Nie o takiej zaleznosci była mowa.

Jak najbardziej o takiej.
Przynajmniej ja o takiej mówiłem, o czym myślisz Ty to nie wiem. ;-)

Jeśli ktoś nie czuje tej zasadniczej różnicy, to szkoda klawiatury.

Taka odzywka jest zwyczajnie chamska.

Nie - za to powinna dać do myślenia.

Tak.

Bujaj się.

Data: 2010-04-10 16:38:38
Autor: Budzik
[...]

Byc moze powinni. Wymyslali raczej politycy na zasadzie "bo tak"

[...]

ja nie mowie o stanie faktycznym, tylko przekonaniach.
To ze ludzie przekraczaja predkosc bo kara jest stosunkowo mała, a nie jezdza po piwie bo kara jest dotkliwsza nie oznacza, ze chcieliby zwiekszenia limitów predkosci a nie chcieliby zliberalizowania przepisu o dopuszczalnej ilosci alkoholu do 0,2.

Jeśli ktoś nie czuje tej zasadniczej różnicy, to szkoda klawiatury.

Taka odzywka jest zwyczajnie chamska.

Nie - za to powinna dać do myślenia.

Tak.

Bujaj się.
 cóz, to chyba nic dziwnego, ze argumentowi "bo tak" przeciwstawiam argument "bo nie"?
Ale ok, od lewej do prawej....

Data: 2010-04-09 12:58:37
Autor: Budzik
[...]

No oczywiscie mozna.
Ale po co?
Czy jak powiem ci, ze np. dzis masz nie ubierac sie na niebiesko i wykaze jak niewielki to jest dla ciebie kłopot, to bedziesz zgadzał sie z takim zarządzeniem?

Data: 2010-04-09 15:03:12
Autor: Cavallino
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:Xns9D5591392BADEbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Nie, ale komu zagrożę takim postępowaniem?
Wolność polega właśnie na tym, żeby robić wszystko co chcesz, ale żeby to nie oddziaływało negatywnie na kogoś.
Prowadzenie pod wpływem właśnie tak działa.
Być może 0,2 jest przesadzone, ale to by trzeba sprawdzić w źródłach, co sprawiło że taki właśnie poziom został ustalony.

Data: 2010-04-09 13:58:36
Autor: Budzik
[...]

Trzeba by.
Nawet jezeli okaze sie, ze ma jakis minimalny, to czy przepis ma sens dla rowerzystów?

Data: 2010-04-09 22:17:48
Autor: Cavallino
Policja znalazła prawdziwych przestępców

Data: 2010-04-09 22:33:43
Autor: Budzik
Policja znalazła prawdziwych przestępców

Data: 2010-04-10 16:45:37
Autor: Cavallino
[...]

IMO większy niż dla samochodziarzy (zakładając że jakiś jest w ogóle).

<cavallino mode>
jak sie pisze jakas bzdure, to trzeba ja umotywowac!
</cavallino mode>

To było do tych co bzdury piszą.
Ja nie mam tego w zwyczaju.
A  jeśli w ten sposób chciałeś zapytać dlaczego większy, to odpowiedź jest prosta - równowagę łatwiej zachować na 4 kołach.

Data: 2010-04-10 16:38:38
Autor: Budzik
[...]

przy 0,2 nie mozna miec problemów z równowaga.
Zreszta przeciez nie o to chodzi. głownym problemem jest spadek poziomu koncentracji i wydłuzenie czasu reakcji.
Innymi słowy mowiac - jestem za tym, zeby wpisac w PoRD zapis, ze rowerzystę uwarza sie za pijanego, jezeli (ma problemy z utrzymaniem równowagi i ma we krwi wiecej niz 0,2) lub (jezeli ma w wydychanym powietrzu wiecej niz 0,8)
To wyeliminuje problem tych co po jednym piwie gibia sie jak w czasie sztormu.

Data: 2010-04-10 10:29:27
Autor: Gotfryd Smolik news
On Fri, 9 Apr 2010, Cavallino wrote:

[...]

  Głównym powodem jest konieczność zapewnienia istotnie krótszego czasu
reakcji facia jadącego Vmax chwilowo z górki 45 kmph, a jak rekreacyjnie
i niedaleko to średnio ze 3x mniej, od przepisowo jadących 50kmph
zmotoryzowanych, jak rozumiem, czy jakiś inny powód jest znany?

pzdr, Gotfryd
(zaintrygowany)

Data: 2010-04-10 16:49:04
Autor: Cavallino
Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <smolik@stanpol.com.pl> napisał w wiadomości news:Pine.WNT.4.64.1004101025520.3756quad...
[...]

Przekonujący argument - jeśli 0,2 wpływa TYLKO na czas reakcji to jestem skłonny się z tym zgodzić.

Data: 2010-04-10 16:38:39
Autor: Budzik
[...]

IMO 0,2 wplywa na wszystko (na organizm znaczy sie) dokładnie w taki sposób ze uznałbym za niebezpieczne ewentualnie prowadzenie bolidu F1 z predkoscia 250 a nie roweru z predkoscia 25.

Szkoda, ze nie mozna zrobic takich eksterytorialnych testów - np. tylko w wielkopolsce od dzis przez miesiac mozna miec we krwi do 0,5.
A gdyby jeszcze wprowadzic troche inne przepisy dla rowerzystów.
Juz widze, jak słupki wykrywalnosci przstepstw poleciałyby w dół...

Data: 2010-04-10 20:57:43
Autor: Gotfryd Smolik news
On Sat, 10 Apr 2010, Cavallino wrote:

Przekonujący argument - jeśli 0,2 wpływa TYLKO na czas reakcji to jestem skłonny się z tym zgodzić.

  A nie nie.
  Ale jeśli u kogoś wpływa (już!) również na poczucie kierunku (na
przykład), to z dwojga złego lepiej żeby to było widać i lepiej
jakby szansa skasowania "osoby trzeciej" była mniejsza.
  Przeciw testowi stania na jednej nodze nie mam nic :|
(ale i tak to kierowca który nie ustoi więcej szkody wyrządzi
jak nie trafi tam gdzie chciał).

pzdr, Gotfryd

Data: 2010-04-17 10:28:15
Autor: Jan
Policja znalazła prawdziwych prze stępców

Data: 2010-04-07 15:23:14
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-04-07, krzysiek82 <saab@user.pl> wrote:

[...]

Ponieważ nie da sie egzekwować wszystkich i zawsze to trzeba wybierać z
sensem.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-04-07 15:44:32
Autor: Agent 0700
Policja znalazła prawdziwych przestępców
Przepisy powinno się egzekwować z pełną surowością.

Lubisz jak Cię za pysk trzymają co? :-)

Data: 2010-04-08 09:33:42
Autor: Artur\(m\)

Użytkownik "Agent 0700" <komar69@wp.pl> napisał w wiadomości
> Przepisy powinno się egzekwować z pełną surowością.

Lubisz jak Cię za pysk trzymają co? :-)

Lubisz łamać przepisy. Co?:)

Artur(m)

Data: 2010-04-08 18:07:14
Autor: tg

"Artur(m)" <musicm@interia.pl> wrote in message news:hpk0pc$qpc$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik "Agent 0700" <komar69@wp.pl> napisał w wiadomości
> Przepisy powinno się egzekwować z pełną surowością.

Lubisz jak Cię za pysk trzymają co? :-)

Lubisz łamać przepisy. Co?:)

mhm, przed *kazdym* wejsciem do samochodu jako kierowca
sprawdzasz ilosc bieznika, wszystkie niezbedne zarowki,
poziom plynu hamulcowego, czystosc tablic, stan gasnicy ;)
czy tez lubisz lamac przepisy jak kolega Agent?

bieznik czy gasnica raczej magicznie nie znikna, ale jakos
nie widze tych tlumow ludzi sprawdzajacych swiatla zanim
rusza z parkingu pod marketem...

przepisy sa dla ludzi (te akurat dla ich bezpieczenstwa)
i powinny miec sens oraz zwiazek z rzeczywistoscia,
inaczej prosciej zdelegalizowac samochody skoro tyle
osob w nich ginie...

Data: 2010-04-09 08:52:27
Autor: Artur\(m\)

Użytkownik "tg" <aa@bb.cpl> napisał w wiadomości

> [...]

bieznik czy gasnica raczej magicznie nie znikna, ale jakos
nie widze tych tlumow ludzi sprawdzajacych swiatla zanim

Ja nie uważam (bo wiem co to oznaczało kiedyś) że to jest "trzymanie za
pysk".

Artur(m)

Data: 2010-04-07 15:07:37
Autor: GB
Policja znalaz�a prawdziwychprzest�pców
 I tak jest spory postęp, bo do tej pory wśród złapanych "kierowców" większość
stanowili rowerzyści. Wg mnie spory absurd aby facet wracający po piwku pustym
chodnikiem z 0.3 we krwi odpowiadał analogicznie jak kierowca TIR-a w podobnej
sytuacji. Swoją drogą również uważam 0.2 za przegięty limit. W USA było sporo debat
związanych z obniżeniem limitu do, uwaga... 0.8 (to nie pomyłka, chodziło o
obniżenie limitu a nie jego podwyższenie) i jakoś ludzie tam jeżdżą, podobnie w
Wlk. Brytanii. --

Data: 2010-04-07 15:08:12
Autor: bratPit[pr]
[...]

mów o sobie, dla mnie może być 0,0 promila bo i tak nie piję,
brat

Data: 2010-04-07 06:38:12
Autor: Matt
On 7 Kwi, 15:08, "bratPit[pr]" <krakus28no_s...@op.pl> wrote:
mów o sobie, dla mnie może być 0,0 promila bo i tak nie piję,
brat

To wcale nie gwarantuje, że będziesz miał 0,0

--
Regards
Matt

Data: 2010-04-07 13:43:27
Autor: to
bratPit[pr] wrote:

mów o sobie, dla mnie może być 0,0 promila bo i tak nie piję

A jak dla mnie można zabronić jazdy w okolicach Lublina, bo i tak się tam nie wybieram.

--
cokolwiek

Data: 2010-04-07 18:52:48
Autor: DoQ
to pisze:

mów o sobie, dla mnie może być 0,0 promila bo i tak nie piję
A jak dla mnie można zabronić jazdy w okolicach Lublina, bo i tak się tam nie wybieram.

Zaszyj się, a prawdopodobieństwo zatrzymania pod wpływem sprowadzisz do zera :)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2010-04-07 18:02:12
Autor: to
DoQ wrote:

Zaszyj się, a prawdopodobieństwo zatrzymania pod wpływem sprowadzisz do
zera :)

Mnie ten problem nie dotyczy, bo nie przepadam za alkoholem, ale nie widzę powodu dla którego karze się ludzi za jazdę po jednym piwie, czy też takich, którzy nawet nie wiedzą, że mają jeszcze jakiś alkohol we krwi. Bezsens.

--
cokolwiek

Data: 2010-04-08 09:36:34
Autor: Artur\(m\)

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości
DoQ wrote:

> [...]

widzę powodu dla którego karze się ludzi za jazdę po jednym piwie, czy
też takich, którzy nawet nie wiedzą, że mają jeszcze jakiś alkohol we

Na szczęscie, że "nie widzisz powodu" nie znaczy ze "bezsens"

Data: 2010-04-08 10:31:21
Autor: to
Artur\(m\) wrote:

Na szczęscie, że "nie widzisz powodu" nie znaczy ze "bezsens"

Zdaje Ci się.

--
cokolwiek

Data: 2010-04-07 15:16:07
Autor: krzysiek82
bratPit[pr] pisze:
mów o sobie, dla mnie może być 0,0 promila bo i tak nie piję,
brat

dokładnie, niektórzy nie potrafią tego pojąć, że na trzeźwo to da się jednak jeździć :)

--
krzysiek82

Data: 2010-04-08 05:21:13
Autor: Budzik
[...]

raczej niektorzy nie potrafia zrozumiec, ze inni maja inaczej niz oni.

Data: 2010-04-07 15:22:24
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-04-07, bratPit[pr] <krakus28no_spam@op.pl> wrote:

[...]

Ale wiesz, że na przekroczenie limitu 0,0 bez problemów możesz się
załapać bez picia?

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-04-07 15:32:35
Autor: bratPit[pr]
[...]

że niby mam nie jeść pomadek z alkoholizowanym nadzieniem? ;-)
i tak mam dietę ;-)
brat

Data: 2010-04-07 15:53:15
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-04-07, bratPit[pr] <krakus28no_spam@op.pl> wrote:

Ale wiesz, że na przekroczenie limitu 0,0 bez problemów możesz się
załapać bez picia?

że niby mam nie jeść pomadek z alkoholizowanym nadzieniem? ;-)
i tak mam dietę ;-)

Surowych owoców, lekarstw, kompotów...

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-04-07 19:37:17
Autor: Tomasz Pyra
Samotnik pisze:
[...]

Ale co ma do tego limit?

Jak by wolno było mieć 0.8 promila, to by też łapali takich co mieli 0.83 i 0.87 no i by były równie mądre głosy że policja złapała wielkiego przestępce który wypił pół łyka piwa za dużo.

Taka natura prawa stanowionego że są jakieś limity i albo jesteś poniżej albo powyżej.

Data: 2010-04-07 21:58:45
Autor: DoQ
Tomasz Pyra pisze:

Jak by wolno było mieć 0.8 promila, to by też łapali takich co mieli 0.83 i 0.87 no i by były równie mądre głosy że policja złapała wielkiego przestępce który wypił pół łyka piwa za dużo.

Otoż to.
I znowu by była dyskusja "dlaczego legalnie mogl jechac majac 0,8 a przy 0,85 zostal juz przestępcą - przciez to tylko 3 łyki więcej".

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2010-04-08 00:03:57
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-04-07, Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam> wrote:

Ale co ma do tego limit?

[...]

Tyle, że czasem limit ma sens, czasem nie ma. Ściganie za prędkość >80km/h na osiedlowej uliczce ma sens, a na autostradzie nie bardzo, nie?
Mi do pełni szczęścia brakuje możliwości pojechania samochodem po
obiedzie zakończonym kuflem piwa bądź lampką wina, z rozmów ze znajomymi
wynika, że nie tylko mi. Ale nie mam zamiaru dopuszczać możliwości
pojechania po butelce wina czy czterech piwach - bo to już na
przeciętnego człowieka działa w sposób zauważalny.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-04-07 21:58:34
Autor: kogutek
[...]

A skąd wiesz ile mięli jak wsiadali do samochodów. Może zanim ich złapali każdy
z nich zrobił z 400 kilosów. I jak wsiadali to mięli 2 promile. Z doświadczenia.
Żeby mieć następnego dnia 0,3 promila to poprzedniego dnia trzeba wypić do
obiadu i kolacji między 0,7 - 1,0 litra wódki. Dobrze że ich złapali.  --

Data: 2010-04-08 00:05:40
Autor: Krzysiek Kielczewski
Policja znalazÅ�a prawdziwychprzestÄ�pców
On 2010-04-07, kogutek <kogutek44@op.pl> wrote:

Żeby mieć następnego dnia 0,3 promila to poprzedniego dnia trzeba wypić do
obiadu i kolacji między 0,7 - 1,0 litra wódki. Dobrze że ich złapali.

O, na tym też się zupełnie nie znasz.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-04-08 10:58:40
Autor: kogutek
Policja znalaz��a prawdziwychprzest��pc�³w
On 2010-04-07, kogutek <kogutek44@op.pl> wrote:

> Żeby mieć następnego dnia 0,3 promila to poprzedniego dnia trzeba wypić do
> obiadu i kolacji między 0,7 - 1,0 litra wódki. Dobrze że ich złapali.

O, na tym też się zupełnie nie znasz.

Krzysiek Kiełczewski
Pewno się nie znam tak dobrze jak Ty pijacy codziennie. Cztery, pięć razy do
roku daję ostro w palnik. --

Data: 2010-04-08 11:05:02
Autor: Krzysiek Kielczewski
Policja znalazÃ��a prawdziwychprzestÃ��pcà �³w
On 2010-04-08, kogutek <kogutek44@op.pl> wrote:

> Żeby mieć następnego dnia 0,3 promila to poprzedniego dnia trzeba wypić do
> obiadu i kolacji między 0,7 - 1,0 litra wódki. Dobrze że ich złapali.

O, na tym też się zupełnie nie znasz.

Pewno się nie znam tak dobrze jak Ty

To się nie wypowiadaj.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-04-08 11:20:54
Autor: kogutek44
On 2010-04-08, kogutek <kogutek44@op.pl> wrote:

To się nie wypowiadaj.

Krzysiek Kiełczewski
Za to Ty napisz jakie są wrażenia jak się pije codziennie. Widać że jesteś
ekspertem. Jak to jest jak się jedzie kiedy ma się z półtora promila? Albo kaca
giganta? Napisz, pewno inni też są ciekawi a nie mają śmiałości spytać.
Rozjechałeś już kogoś po kielichu? Fajne wrażenie? Może chociaż psa rozjechałeś?   --

Data: 2010-04-08 11:29:16
Autor: Krzysiek Kielczewski
Policja znalazÃ���a prawdziwychprzestÃ��ᦙ 3;pcÃ��Ã� ³w
On 2010-04-08, kogutek44@op.pl <kogutek44@op.pl> wrote:

[...]

To nie ja jestem debilem uważającym, że parę godzin po wypiciu litra
wódki ma się tylko 0,3 promila. EOT.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-04-08 13:53:20
Autor: kogutek
On 2010-04-08, kogutek44@op.pl <kogutek44@op.pl> wrote:

> [...]
rozjechałeś?

To nie ja jestem debilem uważającym, że parę godzin po wypiciu litra

Jak jesteś mikrej budowy i pijesz pod ogórka to możesz mieć i więcej. Najlepiej
będzie jak sprawdzisz na sobie ile możesz wypić żeby po 10 godzinach mieć 0,3.
Dla mnie to prawie litr. Dla cherlaka ćwiartka może być za dużo. --

Data: 2010-04-08 18:57:20
Autor: DoQ
PolicjaznalazĂ��& #65533;�a prawdziwychprzestĂA 533;���pcĂ&# 65533;��Ă�&# 65533;Ă�Âłw
kogutek pisze:

[...]

Nie no troche tutaj przegiales.
Mezczyzna o wzroscie 195cm, wazacy 130kg, ktory obalil 0,8l wodki na pelny zoladek w trzy godziny zaczynajac od 18.00, wsiada rano tj. o 7:30 do samochodu i ma jeszcze "na pokladzie" 1.40 promila.

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-04-08 05:21:14
Autor: Budzik
Policja znalaz�a prawdziwychprzest�pców
Użytkownik kogutek kogutek44@op.pl ...

[...]

piekne...
Słwo daje, jedna z większych głupot, jakie ostatnio czytałem.

Data: 2010-04-08 10:50:29
Autor: kogutek
> [...]

> litra wódki. Dobrze że ich złapali.

piekne...
Słwo daje, jedna z większych głupot, jakie ostatnio czytałem.
Głupi to Ty jesteś bo nie napisałeś gdzie widzisz głupotę. Czy w tym że jak
wsiadali to mięli więcej, czy żeby mieć 0,3 następnego dnia rano to trzeba się
poprzedniego dnia nawalić jak stodoła? A może według Ciebie dobrze by było żeby
ich nie złapali? --

Data: 2010-04-08 10:58:42
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail kogutek44@op.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]

Słwo daje, jedna z większych głupot, jakie ostatnio czytałem.

Głupi to Ty jesteś bo nie napisałeś gdzie widzisz głupotę.

o, jak ładnie.

Czy w tym
że jak wsiadali to mięli więcej, czy żeby mieć 0,3 następnego dnia
rano to trzeba się poprzedniego dnia nawalić jak stodoła? A może
według Ciebie dobrze by było żeby ich nie złapali?

głupota, to wyciagnac wnioski, takie jak powyzej, na podstawie opisu z gazety.
Skad ty mozesz wiedziec jak długo i dalgo jechali na tym delikatnym gazie?
A jeszcze na podstawie tych domniemywac wyciagnac wniosek, ze dobrze, ze ich złapali... Zdajesz sobie sprawe, ze 0,2% to taka ilosc, ktora praktycznie nie zmienia twojego zachowania i czasu reakcji na drodze? --
Pozdrawia... Budzik
Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.

Data: 2010-04-08 14:08:03
Autor: kogutek
> [...]

A jeszcze na podstawie tych domniemywac wyciagnac wniosek, ze dobrze, ze ich złapali... Zdajesz sobie sprawe, ze 0,2% to taka ilosc, ktora praktycznie nie zmienia twojego zachowania i czasu reakcji na drodze? -- Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.
Jednak miałem rację pisząc że myślenie jest dla Ciebie niedostępne. Ale ćwicz.
Na początek nie więcej niż 10 minut dziennie, więcej może Cie zabić. Widać ze
jak się zaweźmiesz to jesteś w stanie coś wyartykułować. Napisz skąd Ty wiesz że
zanim ich złapali nie jechali kilka godzin. Skąd wiesz że te 0,3 nie było
efektem klina. Z artykułu to nie wynika a wyciągasz jakieś wnioski. Masz rację
że poniżej 0,2 efekt działania alkoholu jest bardzo mały. Dlatego wolno mieć do
0,2. Nie 0,25, nie 0,3. W Polsce magiczną granicą jest 0,2. Mięli by mniej, jadą
dalej. Mięli więcej idą do ukarania. Mięli by jeszcze więcej idą do ciupy albo
dostają w zawiasach. Tak to działa. Masz problem z alkoholem ze ich bronisz?   --

Data: 2010-04-08 18:24:09
Autor: tg
Policja znalazĹ�a prawdziwychprzestÄʏ 33;pcĂłw
"kogutek" <kogutek44@op.pl> wrote in message news:3461.00001484.4bbdc723newsgate.onet.pl...
Napisz skąd Ty wiesz że
zanim ich złapali nie jechali kilka godzin. Skąd wiesz że te 0,3 nie było
efektem klina. Z artykułu to nie wynika a wyciągasz jakieś wnioski.

napisz skad ty wiesz ze nie bylo tak ze nie spozywali wcale a alkohol
podstepnie zostal im wstrzykniety dozylnie przez mafie kiedy spali?
z artykulu nie wynika ze tak nie bylo!

Masz rację
że poniżej 0,2 efekt działania alkoholu jest bardzo mały. Dlatego wolno mieć do
0,2. Nie 0,25, nie 0,3.

a 'tu i tam' wolno 0,5 czy 0,8 czyli 4 razy wiecej
inaczej tez sie traktuje ludzi na rowerach i w tirach

W Polsce magiczną granicą jest 0,2. Mięli by mniej, jadą
dalej. Mięli więcej idą do ukarania. Mięli by jeszcze więcej idą do ciupy albo
dostają w zawiasach. Tak to działa. Masz problem z alkoholem ze ich bronisz?

ale nie dyskutujemy tu o tym czy policja bezprawnie ich zatrzymala tylko o tym
czy takie prawo ma sens, to grupa dyskusyjna, tak to dziala, jestes ustawodawca
ze ich bronisz?

ja proponuje wprowadzic limit 0,2 rowniez dla pieszych - w koncu nawet jak
jeden z drugim dresik czy inny obszczymurek nie jest agresywny to zawsze moze
sie na mnie zatoczyc i wepchnac mnie na jezdnie prawda?

Data: 2010-04-08 19:47:39
Autor: Budzik
Policja znalaz�a prawdziwychprzest�pców
Użytkownik kogutek kogutek44@op.pl ...

Jednak miałem rację pisząc że myślenie jest dla Ciebie niedostępne.

i to mowi ktos, dla kogo poprawne skonstruowanie posta jest zadaniem ponad jego siły...

[...]

nie wiem, dlatego nie pisze ze jechali cały czas trzezwi i nie pisze ze jechali cały czas na o wiele wiekszym gazie.
A tym bardziej nie pisze, ze dobrze ze ich ząłpali, bo cos sobie ubzdurałem.

Skąd wiesz że te 0,3 nie było efektem klina. Z artykułu
to nie wynika a wyciągasz jakieś wnioski.

ja wskazałem idiotycznosc twoich wniosków. To był moj wniosek.

[...]

Mam problem polegajacy na tym, ze nie moge sobie piwka na rowerze wypic, bo policja goni statystyki. A dodatkowo wmawia sie ludziom, ze taki pijak na rowerze, co ma 0,3 promila, to jakies wielkie zagrozenie.

BTW widzę, że to nie literówka a efekt braku wiedzy - tak się nie pisze "mieli".
Acha, no i PLONK oczywiscie za chamstwo ogólnie.

Data: 2010-04-09 10:52:29
Autor: Jakub Witkowski
kogutek pisze:

[...]

Mięli, mięli, ale co - zmięli? Jest to słowo którego nagminnie używasz, stale źle
piszesz, i o ile zwykle się nie czepiam, tak w tym wypadku to już oczy bolą.
Poćwicz może prawidłową pisownię, ok? Ale może...

Data: 2010-04-07 23:33:45
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Policja znalazła prawdziwych przestępców

"Samotnik" slrnhrp04b.ak8.samotnik@localhost.localdomain

[...]

Gdyby Ci pijak uciął nogę -- inaczej byś myślał. :)

Data: 2010-04-08 05:21:16
Autor: Budzik
Policja znalazła prawdziwych przestępców
Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski prosze@czytac.fontem.lucida.console

Głowe!!!!!
ups, wtedy nie myslałm by inaczej...

Data: 2010-04-08 11:24:59
Autor: kogutek
> [...]
... >> Jeden 0,3 promila, jeden 0,26. Pewnie w lany poniedziałek wypili coś
Tobie się wydaje że myślisz. Ta czynność jest dla Ciebie niedostępna. --

Data: 2010-04-08 10:58:33
Autor: Budzik
Policja znalazła prawdziwychprzestępców
Osobnik posiadający mail kogutek44@op.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Tobie się wydaje że myślisz. Ta czynność jest dla Ciebie niedostępna.

Plonk warning

--
Pozdrawia... Budzik
"Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,

Policja znalazła prawdziwych przestępców