[WRO] Policja znalaz?a 28 rowerów

Data: 2011-02-17 01:14:17
Autor: Bart
[WRO] Policja znalaz?a 28 rowerów
Dobry news - policja znalazła u pasera we Wrocławiu 28 rowerów, prosi
o kontakt osoby, którym zawinięto rower latem-jesienią ub. roku.
Podaję link do informacji i telefon do osoby zajmującej się sprawą w
wydz. dochodzeniowo-śledczym Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu
(dzwoniłem, podałem opis z pamięci - marka, znaki szczególne itd.ale
niestety mojego nie znaleźli :( )
Może jednak komuś się poszczęści.
http://tnij.org/policja_znalazala_rowery
tel. do p. Tomasza Bieleckiego zajmującego się sprawą - (71) 340 43 78
Pozdrawiam i życzę odnalezienia swojego sprzętu.
Bart

[WRO] Policja znalaz?a 28 rowerów