Policja znalazła prawdziwych przestępców

Data: 2010-04-07 06:10:06
Autor: Mateusz
Policja znalazła prawdziwych przestępców
On 7 Kwi, 14:55, Samotnik <samot...@WYTNIJ.samotnik.art.pl> wrote:
[ciach]
Najlepiej niech ustal limi nieco poni ej 0,0 promila. Dzi ki temu wszyscy
b dziemy winni. Nie trzeba b dzie nawet dmucha ! Policja wszystkim zatrzyma
prawo jazdy i nie b dzie niczego.

wszyscy? ja nigdy nie piję jakiejkolwiek ilości alkoholu i nie jeżdżę
na podwójnym gazie i jakoś żyję ! a przyznaję, że walę wódę
okazjonalnie.
Nie wiem po jakiego się bulwersujesz ? jak Cię stać na % to dlaczego
niby nie miałoby Cię stać na taksówkę albo busa ?

Bardzo dobrze że kontrolują !

Data: 2010-04-07 13:35:32
Autor: to
Mateusz wrote:

[...]

I w związku z tym masz ujemną ilość alkoholu we krwi?

przyznaję, że walę wódę okazjonalnie.

A co wĂłda na to?

Bardzo dobrze że kontrolują !

Albo samolot!!!

--
cokolwiek

Data: 2010-04-07 15:18:18
Autor: WW
Mateusz pisze:

Nie wiem po jakiego się bulwersujesz ? jak Cię stać na % to dlaczego
niby nie miałoby Cię stać na taksówkę albo busa ?

Bo jak wyskoczysz na piwko do pubu, to ustani autobus masz o 10,28 a taxi podwyższa imprezę x 5.
Nie wszyscy nazywają się Lokefeler.

Pozdrawiam
WW - zdeklarowany kapelusznik :-P
Passat B5 1,9 TDi + box+ Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm

Data: 2010-04-07 15:29:10
Autor: Marcin Stankiewicz
Dnia Wed, 07 Apr 2010 15:18:18 +0200, WW na pl.misc.samochody napisał(a):

Bo jak wyskoczysz na piwko do pubu, to ustani autobus masz o 10,28 a taxi podwyższa imprezę x 5.

Jedno piwo to wynik poniżej 0.2.

Nie wszyscy nazywają się Lokefeler.

Pij piwo w domu. --
"Jego myśl jest czystą rozkoszą. Nikogo nie zapładnia. Stanisław Jerzy Lec"

Data: 2010-04-07 15:54:17
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-04-07, Marcin Stankiewicz <e-mail@w.sigu.invalid> wrote:

Bo jak wyskoczysz na piwko do pubu, to ustani autobus masz o 10,28 a taxi podwyższa imprezę x 5.

Jedno piwo to wynik poniżej 0.2.

To w zależności od człowieka, można jednym (jasnym pełnym) przekroczyć 0,2.

Nie wszyscy nazywają się Lokefeler.

Pij piwo w domu.

A po czterech-pięciu przekroczyć 0.2 następnego dnia to nie problem.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-04-07 16:13:00
Autor: Paweł W.
Policja znalazła prawdziwych przestępców

A po czterech-pięciu przekroczyć 0.2 następnego dnia to nie problem.

Czterech-pięciu czego? Chyba ćwiartek żołądkowej gorzkiej to się zgodzę, że rano można te 0,2 mieć.

p.

Data: 2010-04-07 17:28:47
Autor: Krzysiek Kielczewski
Policja znalazÂła prawdziwych przestĂŞpcĂłw
On 2010-04-07, PaweÂł W. <topauto.wytnij@onet.pl> wrote:

A po czterech-piĂŞciu przekroczyĂŚ 0.2 nastĂŞpnego dnia to nie problem.

Czterech-piêciu czego? Chyba Ìwiartek ¿o³¹dkowej gorzkiej to siê zgodzê, ¿e rano mo¿na te 0,2 mieÌ.

Po litrze wódy to następnego dnia rano będziesz miał ponad trzy promile.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-04-07 17:54:58
Autor: DoQ
Paweł W. pisze:
A po czterech-pięciu przekroczyć 0.2 następnego dnia to nie problem.
Czterech-pięciu czego? Chyba ćwiartek żołądkowej gorzkiej to się zgodzę, że rano można te 0,2 mieć.

I tak wlasnie będzie wygladac ta polska swiadomosc i kultura picia.
"Opierdole 0,7 wódy przed północą. Wyśpie się do 7 i do roboty. Przeciez rano będę trzźwy, bo ja mam łeb do picia"

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-04-07 22:08:02
Autor: radxcell
*DoQ* wrote in <news:hpi9u4$akd$1mx1.internetia.pl>:
I tak wlasnie będzie wygladac ta polska swiadomosc i kultura picia.

jak wyglada swiadomosc, najlepiej pokazala ankieta
http://miniurl.pl/piles

pozdr, R

Data: 2010-04-07 16:52:42
Autor: radekp@konto.pl
Policja znalazła pr awdziwych przestępc ów
Wed, 7 Apr 2010 15:29:10 +0200, w
<16zwdgzsvbr8$.10h6hondpjaiz$.dlg@40tude.net>, Marcin Stankiewicz
<e-mail@w.sigu.invalid> napisał(-a):

> Bo jak wyskoczysz na piwko do pubu, to ustani autobus > masz o 10,28 a taxi podwyższa imprezę x 5.

Jedno piwo to wynik poniżej 0.2.

Takei kategoryzowanie to bzdura. Kiedyś chlapnąłem 1 piwo ok. 22-23. Do domu
wracałem ok. 2-3. Dmuchanie -- wynik 0,09. Ja zadowolony. "Ale proszę pomnożyć
przez 2.1, bo to w gramach". Wyszło 0,19.

Data: 2010-04-07 17:15:36
Autor: Marcin Stankiewicz
Policja znalazła pr awdziwych przestępc ów
Dnia Wed, 07 Apr 2010 16:52:42 +0200, radekp@konto.pl na pl.misc.samochody
napisał(a):

Takei kategoryzowanie to bzdura. Kiedyś chlapnąłem 1 piwo ok. 22-23. Do domu wracałem ok. 2-3. Dmuchanie -- wynik 0,09. Ja zadowolony. "Ale proszę pomnożyć przez 2.1, bo to w gramach". Wyszło 0,19.

Mówię o normalnym, statystycznym człowieku, który wypija jedno duże piwo (i znowu - nie mocne, tylko jasne pełne ) i nie robi tego duszkiem. Wszak
piwo w pubie pije się dla przyjemności, a nie na czas. Standardowo wątroba przerabia alkohol w tempie ok. 10 g/h. Duże piwo to ok.
20 g alkoholu etylowego. Po 2 h od rozpoczęcia dużego piwa, nie powinienieś
mieć nic w organizmie. A po 1 h poziom poniżej 0.19. Kiedy robiłeś próby
wątrobowe ?

"Kobieta rządzi się uczuciem i kaprysem. Bałucki Michał"

Data: 2010-04-07 17:31:03
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-04-07, Marcin Stankiewicz <e-mail@w.sigu.invalid> wrote:

[...]

Od kiedy wypijane piwo od razu w całości trafia do wątroby?

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-04-07 17:43:19
Autor: Marcin Stankiewicz
Policja znalazła prawdziwych przestępców
Dnia Wed, 07 Apr 2010 17:31:03 +0200, Krzysiek Kielczewski na
pl.misc.samochody napisał(a):

Od kiedy wypijane piwo od razu w całości trafia do wątroby?

Zależy jak przyjmujesz :P To co napisałem to bardzo duże uproszczenie,
co nie zmienia faktu, że 4 h po skończeniu dużego piwa i poziom 0.19 to
bardzo zły objaw. Chyba, że człowiek żywi się smalcem i przed wyjściem
zjadł właśnie tak ze 2 kg.

"Poczucie zdrowia zdobywamy tylko przez chorobę. Georg Christoph
Lichtenberg (1742 - 1799)"

Data: 2010-04-07 18:13:45
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-04-07, Marcin Stankiewicz <e-mail@w.sigu.invalid> wrote:

[...]

Teraz to Ty piszesz o sytuacji "cztery godziny po piwie", a nie o "po
piwie". To jest zasadnicza różnica.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-04-07 18:39:04
Autor: Marcin Stankiewicz
Policja znalazła prawdziwych przestępców
Dnia Wed, 07 Apr 2010 18:13:45 +0200, Krzysiek Kielczewski na
pl.misc.samochody napisał(a):

Teraz to Ty piszesz o sytuacji "cztery godziny po piwie",

Nie ja. Doczytaj. Ale po co, nieprawdaż ?

a nie o "po piwie". To jest zasadnicza różnica.

Zasadniczo, to jedno piwo wypite przez normalnego, zdrowego człowieka, w normalnych warunkach i przy zachowaniu celu ( czyli podkreślę : piwo w
pubie, a nie wypite na szybko w barze ) nie da wyniku powyżej 0.2 Jeśli
ktoś ma problem z przemianą, to niech pije małe, nie pije w ogóle, albo
jeżdzi taksówkami. Oczywiście, duże piwo wypite w przeciągu 5 min. i dmuchanko zaraz po tym da więcej niż 0.2 - ale to nie jest sytuacja do której się odnosiłem - tak
trudno to wywnioskować ?

"Tylko krótki rozum gniew pamięta długo. Baranowicz"

Data: 2010-04-07 23:59:39
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-04-07, Marcin Stankiewicz <e-mail@w.sigu.invalid> wrote:

Teraz to Ty piszesz o sytuacji "cztery godziny po piwie",

Nie ja. Doczytaj. Ale po co, nieprawdaż ?

Jakiś problem ze słowem "teraz"? ;-P

[...]

Ja tylko podkreślam, że nawet spokojnie wypite piwo może dać wynik > 0,2
promila. Pomysł spotkania się ze znajomymi czy wypicie kufelka do
golonki w trasie jest dobry, ale jeśli ma być połączony z kilkugodzinnym
czekaniem przed powrotem/pojechaniem dalej robi się chory.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-04-07 19:09:03
Autor: radekp@konto.pl
Policja znalazła pr awdziwych przestępc ów
Wed, 7 Apr 2010 17:15:36 +0200, w <nuq6ei5vzsc7$.iqg3nrjlgfbc.dlg@40tude.net>,
Marcin Stankiewicz <e-mail@w.sigu.invalid> napisał(-a):

Kiedy robiłeś próby
wątrobowe ?

A po co? :)

Data: 2010-04-07 19:17:36
Autor: Marcin Stankiewicz
Policja znalazła pr awdziwych przestępc ów
Dnia Wed, 07 Apr 2010 19:09:03 +0200, radekp@konto.pl na pl.misc.samochody
napisał(a):

Kiedy robiłeś próby wątrobowe ?

A po co? :)

Już napisałem. Jeśli w 4 godziny po wypiciu piwa masz 0.19, to masz problem
z metabolizmem.

"Pamiętajcie, drogie dziatki, Nie żartować z ojca, matki, Bo paraliż
postępowy / Najzacniejsze trafia głowy. Tadeusz Żeleński-Boy (1874 - 1941)"

Data: 2010-04-07 18:35:40
Autor: WW
Marcin Stankiewicz pisze:
[...]

I dlatego przestałem przyjeżdżać na zloty :-(
Mój ostatni w Konstantynowie, gril na świeżym powietrzu i bez pyfka przelał czarę goryczy.
A że żona nie chce mnie zawieźć ...... ;-(

Data: 2010-04-07 18:49:55
Autor: Marcin Stankiewicz
Dnia Wed, 07 Apr 2010 18:35:40 +0200, WW na pl.misc.samochody napisał(a):

I dlatego przestałem przyjeżdżać na zloty :-(

Eee, no co Ty :P

Mój ostatni w Konstantynowie, gril na świeżym powietrzu i bez pyfka przelał czarę goryczy.

Hmm, nie przypominam sobie aby kiedykowiek nie było tam piwa ;-)

A że żona nie chce mnie zawieźć ...... ;-(

Daj znać, to Cię odbiorę i przywiozę :) Najbliższy też przy grillu.

"Myśli oświetlają drogi czynów ale chodzą własnymi Karol Bunch (1898-1987)"

Data: 2010-04-07 19:30:20
Autor: WW
Marcin Stankiewicz pisze:
[...]

No właśnie to ta czara, było ale nie dla kierowców  ;-(

Data: 2010-04-07 15:29:52
Autor: krzysiek82
WW pisze:
Bo jak wyskoczysz na piwko do pubu, to ustani autobus masz o 10,28 a taxi podwyższa imprezę x 5.
Nie wszyscy nazywają się Lokefeler.

I nie wszyscy muszą chodzić wieczorami na piwo :)

--
krzysiek82

Data: 2010-04-08 05:21:11
Autor: Budzik
Policja znalazła prawdziwych przestępców
Użytkownik krzysiek82 saab@user.pl ...

Bo jak wyskoczysz na piwko do pubu, to ustani autobus masz o 10,28 a taxi podwyższa imprezę x 5.
Nie wszyscy nazywają się Lokefeler.

I nie wszyscy muszą chodzić wieczorami na piwo :)

oczywiscie wiele rzeczy mozna człowiekowi zabronic.
Ale po co? Dla samego zabraniania i łapania tych, co zakaz przekrocza?

Data: 2010-04-07 20:22:49
Autor: Bydlę
WW wrote:

> Bo jak wyskoczysz na piwko do pubu, to ustani autobus masz o 10,28

Ale to nie nasz problem, że mieszkasz tam, gdzie mieszkasz.
Do mnie jeździ co pół godziny (w nocy).

> taxi podwyższa imprezę x 5.

Jakiś przymus picia?
Przeprowadź się nad bar./
Będziesz mógł w kapciach...

> Nie wszyscy nazywają się Lokefeler.

Tak.
Ani Rockefeller.

--
Bydlę

Data: 2010-04-07 15:21:04
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-04-07, Mateusz <mateusz.chmurzynski@gmail.com> wrote:

wszyscy? ja nigdy nie piję jakiejkolwiek ilości alkoholu i nie jeżdżę
na podwójnym gazie i jakoś żyję ! a przyznaję, że walę wódę
okazjonalnie.

Jakby ten złapany walił wódę i wsiadł za kółko to by miał dwa promile, a
nie 0,26.

Nie wiem po jakiego się bulwersujesz ? jak Cię stać na % to dlaczego
niby nie miałoby Cię stać na taksówkę albo busa ?

Przecież nie pisał, że go nie stać.

Bardzo dobrze że kontrolują !

Dobrze to by było jakby się wzięli za ściganie niebezpiecznych
wykroczeń, 0.26%% to nie jest żadne niebezpieczeństwo.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-04-07 15:46:37
Autor:
Policja znalazła prawdziwych przestępców
Dobrze to by było jakby się wzięli za ściganie niebezpiecznych
wykroczeń, 0.26%% to nie jest żadne niebezpieczeństwo.

A ile trzeba mieć, żeby było niebezpieczeństwo? 0,5? 0,8? 1,0? Sa tacy, co i przy 2,5 zachowują sie naturalnie, więc może powyżej 2,5 promila?

Data: 2010-04-07 13:54:13
Autor: to
sympatyczna_poczta_a wrote:

A ile trzeba mieć, żeby było niebezpieczeństwo? 0,5? 0,8? 1,0? Sa tacy,
co i przy 2,5 zachowują sie naturalnie, więc może powyżej 2,5 promila?

Pszynajmniej pińcet promiluw!!!

--
cokolwifek

Data: 2010-04-07 16:24:13
Autor: Jakub Witkowski
sympatyczna_poczta_a@amorki.pl pisze:
Dobrze to by było jakby się wzięli za ściganie niebezpiecznych
wykroczeń, 0.26%% to nie jest żadne niebezpieczeństwo.

A ile trzeba mieć, żeby było niebezpieczeństwo? 0,5? 0,8? 1,0?

Ano. Kraje o dłuższej kulturze i tradycjach picia obstawiają właśnie
w okolicach ww wartości.

Data: 2010-04-07 17:23:01
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-04-07, <sympatyczna_poczta_a@amorki.pl> <sympatyczna_poczta_a@amorki.pl> wrote:
[...]

W okolicach 0,8.

Krzysiek Kiełczewski

Policja znalazła prawdziwych przestępców