Policja znalazła prawdziwych przestępców

Data: 2010-04-07 23:33:45
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Policja znalazła prawdziwych przestępców

"Samotnik" slrnhrp04b.ak8.samotnik@localhost.localdomain

Jeden 0,3 promila, jeden 0,26. Pewnie w lany poniedziałek wypili coś do
obiadu. Jaki to ma sens, powiedzcie mi? I jeszcze się takim sukcesem chwalić?

Najlepiej niech ustalą limi nieco poniżej 0,0 promila. Dzięki temu wszyscy
będziemy winni. Nie trzeba będzie nawet dmuchać! Policja wszystkim zatrzyma
prawo jazdy i nie będzie niczego.

Gdyby Ci pijak uciął nogę -- inaczej byś myślał. :)

Data: 2010-04-08 05:21:16
Autor: Budzik
Policja znalazła prawdziwych przestępców
Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski prosze@czytac.fontem.lucida.console

Głowe!!!!!
ups, wtedy nie myslałm by inaczej...

Data: 2010-04-08 11:24:59
Autor: kogutek
> [...]
... >> Jeden 0,3 promila, jeden 0,26. Pewnie w lany poniedziałek wypili coś
Tobie się wydaje że myślisz. Ta czynność jest dla Ciebie niedostępna. --

Data: 2010-04-08 10:58:33
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail kogutek44@op.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Tobie się wydaje że myślisz. Ta czynność jest dla Ciebie niedostępna.

Plonk warning

--
Pozdrawia... Budzik
"Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,

Policja znalazła prawdziwych przestępców