Policyjna interwencja na Masie Krytycznej w B-stoku

Data: 2010-06-01 21:10:47
Autor: pawel(suw)
Policyjna interwencja na Masie Krytycznej w B-stoku

http://bialystok.gazeta.pl/bialystok/1,35235,7959088,Policyjna_interwencja_na_Masie_Krytycznej.html?utm_source=Nlt&utm_medium=Nlt&utm_campaign=1077692
Wcale się nie dziwię reakcji, jak widzę na co dzień skaczących beztrosko na rowerach między autami. A że odwaga nabiera w tłumie to kolejny temat (psychologiczny)
i jeszcze link do filmu:
http://www.youtube.com/watch?v=cMT7IVEn4qw
pozdrawiam Masonerię.
www.rowerkiem.suwalki.pl

że też u nas nie udaje się zorganizować takich przejazdów.

Data: 2010-06-01 12:51:29
Autor: PanRatio
Policyjna interwencja na Masie Krytycznej w B-stoku
Kolega przejeżdżał na czerwonym świetle, na uwagi policjantów
odpowiadał, że będzie jeździł jak mu się podoba, a przy prośbie o
podanie swoich danych osobowych milczał. W dodatku przy próbie
zatrzymania stawiał czynny opór. Jedyne "ale" do policji mam takie, że
koleś powinien dostać gazem po twarzy, a nie się z nim szarpać na
ulicy.

Data: 2010-06-01 21:57:19
Autor: szufla
Policyjna interwencja na Masie Krytycznej w B-stoku
To jest tylko opinia drugiej strony, wiec powstrzymaj sie na razie od dresiarskich wyskokow.

sz.

Data: 2010-06-02 07:29:52
Autor: zly
Dnia Tue, 1 Jun 2010 21:57:19 +0200, szufla napisał(a):

To jest tylko opinia drugiej strony, wiec powstrzymaj sie na razie od dresiarskich wyskokow.

Na filmiku widać wyraźnie, że sie z nimi szarpie...

--
marcin

Data: 2010-06-02 08:59:10
Autor: arturbac
W dniu 2010-06-02 07:29, zly pisze:
Na filmiku widać wyraźnie, że sie z nimi szarpie...

Na filmiku widać że stawia opór (IMHO imbecyl) nie zgadzając się z
traktowaniem ale nie szarpie się i bezpośrednio nie podnosi ręki na
policjanta.

Data: 2010-06-02 00:25:25
Autor: Mateusz
Policyjna interwencja na Masie Krytycznej w B-stoku
wiecie co, ja to wszystko rozumiem, ale jeżeli faktycznie zatrzymany
pajacował, to dlaczego mam się dziwić ? był jakąś niemową ? policja
tez swoją drogą powinna być bardziej zorientowana, bo w większości
wypadków w Polsce masy nie mają organizatorów, szczerze mówiąc się nie
dziwię.

Jak ktoś ma jakieś relacje obiektywne z tego co się działo w Krakowie,
to chętnie przeczytam, bo zastanawiam się jaki numer wywinęli. Ja
jeżdżę od czasu do czasu na MK w Katowicach i zabezpieczam ruch na
skrzyżowaniach, żeby kolumna się nie rozkładała, oczywiście nie tylko
ja zabezpieczam tylko jeszcze 5 innych osób.
Powiem Wam, że Policja się nie czepia, bo jak 2 ;ludzi pojedzie na
tyłach, na środku i z przodu to da się kolumnę utrzymać na jednym
pasie, nikt nie trąbi, nikt się nie czepia i jest ok.

Data: 2010-06-01 21:57:50
Autor: MadMan
Dnia Tue, 1 Jun 2010 12:51:29 -0700 (PDT), PanRatio napisał(a):

[...]

Gazem może nie, ale też nie rozumiem o co to wielkie halo. Z filmiku
wynika że kolega nie chciał współpracować. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-06-01 23:15:51
Autor: Wojtek M.
Policyjna interwencja na Masie Krytycznej w B-stoku

Gazem może nie, ale też nie rozumiem o co to wielkie halo. Z filmiku
wynika że kolega nie chciał współpracować.

Oczywiście, stawiał czynny opór. Dobrze zrobili

Data: 2010-06-02 11:32:49
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Policyjna interwencja na Masie Krytycznej w B-stoku
Wojtek M. bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Gazem może nie, ale też nie rozumiem o co to wielkie halo. Z filmiku
wynika że kolega nie chciał współpracować.

Oczywiście, stawiał czynny opór. Dobrze zrobili

W normalnym kraju tych policjantów wywalono by na zbity pysk z roboty.
Przecież na filmie wyraźnie widać, że nie potrafią tak elementarnej dla
policjanta rzeczy jak obezwładnienie osoby stawiającej opór.

Data: 2010-06-02 11:48:51
Autor: Jakub Jewuła
Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał w wiadomości news:1btfexrikg3f6.dlgpedaluje.ile.moze...
[...]

W normalnym kraju ta "osoba" lezalaby na betonie z rekami na karku.
A w razie takiego zachowania jak na filmie dostalby pala a potem wyrok.
Szybko i bez dyskusji.

A u nas jak widac - efekty "bezstresowego wychowania"...

Zachowanie policjantow to niestety tego efekt - walniej gnojka
pala to bedzie musial potem miesiac sie z tego tlumaczyc...

Data: 2010-06-02 11:55:52
Autor: Fabian
Jakub Jewuła pisze:
[...]

Stany zjednoczone to nie jest cywilizowany kraj.

Fabian.

Data: 2010-06-02 12:55:05
Autor: johnkelly
Fabian pisze:

Stany zjednoczone to nie jest cywilizowany kraj.

To zaparkuj w USA na DDR i efekty tegoż porównaj z efektami parkowania na DDR u nas.

Fabian.

Pozdrawiam
Maciej Różalski

--
... gg:1716136 ... johnkelly(at)wp.pl ... kontakt(at)maciejrozalski.eu ..
...................... blog: www.maciejrozalski.eu ......................

Data: 2010-06-02 13:32:40
Autor: Fabian
johnkelly pisze:
Fabian pisze:

Stany zjednoczone to nie jest cywilizowany kraj.

To zaparkuj w USA na DDR i efekty tegoż porównaj z efektami parkowania
na DDR u nas.

Nie jest dla mnie wyznacznikiem cywilizacji kraju sposób postępowania w
wypadku zaparkowania na DDR.

Fabian.

Data: 2010-06-02 04:50:30
Autor: Mateusz
Policyjna interwencja na Masie Krytycznej w B-stoku
zerknijcie jeszcze na komentarze do tego: http://www.rowerowy.bialystok.pl/index.php?art=1208

żenada.

Data: 2010-06-02 13:53:46
Autor: johnkelly
Fabian pisze:
johnkelly pisze:
Fabian pisze:

[...]

Cóż. Ja jednak wolę amerykańska "dzicz" gdzie źle zaparkowany pojazd zostaje odjechany po kwadransie, niźli naszą "cywilizację" gdzie ten sam pojazd blokuje ruch na godzinę i dłużej.

Fabian.

Pozdrawiam
Maciej Różalski

Data: 2010-06-02 14:00:25
Autor: Fabian
johnkelly pisze:
Fabian pisze:
johnkelly pisze:
Fabian pisze:

[...]

Ja myślę np. o liczbie więźniów przypadających na jednego obywatela.

Fabian.

Data: 2010-06-02 14:16:39
Autor: johnkelly
Fabian pisze:

[...]

A ja o stosunku do prawa i zdolności państwa do jego egzekwowania.

Fabian.

Pozdrawiam
Maciej Różalski

Data: 2010-06-02 14:23:10
Autor: Coaster
Fabian wrote:
johnkelly pisze:
Fabian pisze:
johnkelly pisze:
Fabian pisze:

[...]

W kazdym stanie?

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2010-06-03 16:14:22
Autor: Titus Atomicus
Policyjna interwencja na Masie Krytycznej w B-stoku
In article <hu5da9$jvu$2@inews.gazeta.pl>,
 johnkelly <stara@maciejrozalski.eu> wrote:

Fabian pisze:

> Stany zjednoczone to nie jest cywilizowany kraj.

To zaparkuj w USA na DDR i efekty tegoż porównaj z efektami parkowania na DDR u nas.

To w USA&A sa DDR?

TA

Data: 2010-06-02 12:07:01
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Policyjna interwencja na Masie Krytycznej w B-stoku
Jakub Jewuła bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
W normalnym kraju ta "osoba" lezalaby na betonie z rekami na karku.

O tym pisałem.

Data: 2010-06-02 11:50:59
Autor: arturbac
Policyjna interwencja na Masie Krytycznej w B-stoku
Przecież na filmie wyraźnie widać, że nie potrafią tak elementarnej dla
policjanta rzeczy jak obezwładnienie osoby stawiającej opór.

Oni się spękali gdy zorientowali się że są kręceni kamerą.

Data: 2010-06-02 09:31:41
Autor: sa7o
Policyjna interwencja na Masie Krytycznej w B-stoku
On 2 Cze, 11:50, arturbac <artur_no_spam@no_spam.ebasoft.com.pl>
wrote:

> Przecież na filmie wyraźnie widać, że nie potrafią tak elementarnej dla
> policjanta rzeczy jak obezwładnienie osoby stawiającej opór.

Oni się spękali gdy zorientowali się że są kręceni kamerą.

ale przecież można spacyfikować (a nawet należy) bez zadawania razów,
tylko jakaś dźwignia czy cuś.

Data: 2010-06-02 12:08:11
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Policyjna interwencja na Masie Krytycznej w B-stoku
arturbac bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Przecież na filmie wyraźnie widać, że nie potrafią tak elementarnej dla
policjanta rzeczy jak obezwładnienie osoby stawiającej opór.

Oni się spękali gdy zorientowali się że są kręceni kamerą.

Tym bardziej powinni zostać wyje**ni na zbite ryje! Jeżeli policjant nie
potrafi wykonywać swoich obowiązków służbowych pod tak małą presją jak
kamera i krzyki niewielkiego tłumu, to co zrobi w czasie wielotysięcznej
demonstracji albo starcia z kibolami? Ucieknie do mamusi? To na cholerę nam
taka policja?

Data: 2010-06-02 13:04:25
Autor: arturbac
[...]

Zachowali się w jakimś sensie rozsądnie, było ich dwóch a obok tłum
obserwowali owy tłum i nie byli pewni czy są bezpieczni i nie chcieli
być zbyt brutalni przed kamerą.

Data: 2010-06-05 20:35:01
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Policyjna interwencja na Masie Krytycznej w B-stoku
arturbac bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Zachowali się w jakimś sensie rozsądnie,

Nikt, kto nie wykonuje swoich obowiązków służbowych (i przy okazji daje
całemu światu popis swojej nieudolności) nie zachowuje się rozsądnie.

Data: 2010-08-07 06:51:32
Autor: nb
at Wed 02 of Jun 2010 13:04, arturbac wrote:

[...]

Kolejny raz popisujesz się słowem, którego nie potrafisz użyć:
mianownik - ów tłum
dopełniacz - owego tłumu
biernik - ów tłum

Data: 2010-06-01 23:15:00
Autor: Wojtek M.
Policyjna interwencja na Masie Krytycznej w B-stoku
bardzo dobrze że go spacyfikowali. Byłem raz na masie w Krakowie i widziałem te bezmózgi

Data: 2010-06-01 14:35:30
Autor: Michał Wolff
On 1 Cze, 23:15, "Wojtek M." <djmo...@tenbit.pl> wrote:
bardzo dobrze że go spacyfikowali. Byłem raz na masie w Krakowie i widziałem
te bezmózgi

I co z tego wynika?
Nie byłeś w Białymstoku, nie widziałeś co się działo, więc daruj sobie
takie głupawe komentarze. Przy starciach z policją najczęściej słyszy
się zupełnie przeciwne wersje i nie będąc na miejscu ciężko sobie
wyrobić zdanie, kto wie jak potraktowali tego chłopaczka zanim doszło
do szarpaniny, za co chcieli go zamknąć. W Warszawie była ostatnio
podobna sytuacja, tylko dużo bardziej tragiczna - policjant zabił
Nigeryjczyka, rzekomo we własnej obronie; tylko świadkowie mają
zupełnie przeciwnie zdanie. W policji nie służą wielkie mózgi,
nadużywanie władzy też nie nalezy do rzadkości, więc nie wyrokuj jeśli
nie masz pojęcia jak to w rzeczywistości wyglądało (a to mogą mieć ci
co widzieli zajście)
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-06-01 22:35:06
Autor: Jan Górski
Policyjna interwencja na Masie Krytycznej w B-stoku
W Warszawie była ostatnio
podobna sytuacja, tylko dużo bardziej tragiczna - policjant zabił
Nigeryjczyka, rzekomo we własnej obronie;

Pomimo pewnych sytuacji, o których z resztą jest bardzo głośno, to
dobrze, że policja działa. Oczywiście nie podoba mi się, że zgarnęli
dzieciaka. Co on mógł wiedzieć o tym kto zorganizował imprezę? Dane
osobowe, to już powinien podać. "JP" to popularne hasło, dlatego
trzeba się liczyć z pewnym wypaczeniem relacji, policja lubiana nie
jest.

Data: 2010-06-02 07:31:44
Autor: zly
Dnia Tue, 1 Jun 2010 14:35:30 -0700 (PDT), Michał Wolff napisał(a):

policjant zabił Nigeryjczyka, rzekomo we własnej obronie; tylko świadkowie mają
zupełnie przeciwnie zdanie.

A świadkowie to reszta handlarzy ze stadionu? Niewinne tłamszone owieczki?

--
marcin

Data: 2010-06-02 07:45:39
Autor: Wojtek M.
[...]

Byłem w Krakowie i mi wystarczy. Myślałem, że będzie to "pokojowa demonstracja" jak zawsze z Marcinem Hyłą było, a był pokaz chamstwa i głupoty rowerzystów.

Przy starciach z policją dlatego zwykle słyszy się wersje oczerniające policjantów, ponieważ w naszym społeczeństwie głęboko tkwi jeszcze ZOMO.

Jak myślisz, dlaczego mnie nigdy tak policja nie potraktowała? Mam nadzieję, że mu narobia problemów i np. nie będzie mógł wyrobić sobie prawka do 20 roku życia. Ktoś już w tym wątku napisał, jak ten szczyl zareagował gdy chcieli mu wtłuc w durny łeb że na czerwonym się nie jeździ. Więc nie broń go.

Data: 2010-06-02 03:46:10
Autor: dziki
On 1 Cze, 21:10, "pawel(suw)" <123_pa...@vp.pl> wrote:

i jeszcze link do filmu:http://www.youtube.com/watch?v=cMT7IVEn4qw

abstrahujac juz od tego kto mial racje to nie rozumiem czemu ten kolo
sie tak miota; pracuje na miano 1szego meczennika MK? Przeciez  i tak
nic nie wskora w tej sytuacji, a jesli jest niewinny to nie ma sie
czego obawiac. Swiadkow mial zreszta calkiem sporo, ktory zeznaja w
jego obronie.

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2010-06-02 08:10:22
Autor: Jakub Jewuła
Użytkownik "pawel(suw)" <123_pawel@vp.pl> napisał w wiadomości news:hu3lvg$2fi$1news.onet.pl...
http://bialystok.gazeta.pl/bialystok/1,35235,7959088,Policyjna_interwencja
_na_Masie_Krytycznej.html?utm_source=Nlt&utm_medium=Nlt&utm_campaign=10776
92 Wcale się nie dziwię reakcji, jak widzę na co dzień skaczących
beztrosko  na rowerach między autami. A Ĺźe odwaga nabiera w tłumie to
kolejny temat  (psychologiczny)
i jeszcze link do filmu:
http://www.youtube.com/watch?v=cMT7IVEn4qw

Palki nie mieli? Szkoda ;)

Data: 2010-06-02 12:16:04
Autor: cynamoon
Policyjna interwencja na Masie Krytycznej w B-stoku
Palki nie mieli? Szkoda ;)

Pałka jest dobra na łobuzów a nie na chłopaka, który sobie na czerwonym przejechał...
A w ogóle to nie rozumiem o co tyle szumu? Gówniarz nie chciał się przedstawić to i słusznie, że go zabrali na komisariat do wyjaśnienia...
ot i wszystko
Marek

Data: 2010-06-02 12:32:58
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Policyjna interwencja na Masie Krytycznej w B-stoku
cynamoon bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Pałka jest dobra na łobuzów a nie na chłopaka, który sobie na czerwonym przejechał...

Mandat powinien dostać jak każdy tzw. normalny obywatel.p

Data: 2010-06-02 12:41:34
Autor: Jakub Jewuła
Policyjna interwencja na Masie Krytycznej w B-stoku
Palki nie mieli? Szkoda ;)
Pałka jest dobra na łobuzów a nie na chłopaka, który sobie na czerwonym
przejechał...

Oczywiscie - jest _tylko_ przejechal na czerwonym
powinien grzecznie podac dokumenty i przyjac mandat.

A w ogóle to nie rozumiem o co tyle szumu? Gówniarz nie chciał się
przedstawić  to i słusznie, że go zabrali na komisariat do wyjaśnienia...
ot i wszystko

Szum jest o to, ze powinien w ramach dobrego przykladu dostac kilka pal ;)

Data: 2010-06-02 12:42:07
Autor: Jakub Jewuła
Użytkownik "Jakub Jewuła" <biuro@skanowanie.com.pl> napisał w wiadomości news:hu5ch2$tjm$1news.onet.pl...
Palki nie mieli? Szkoda ;)
Pałka jest dobra na łobuzów a nie na chłopaka, który sobie na czerwonym
przejechał...
Oczywiscie - jest _tylko_ przejechal na czerwonym

Mialo byc "jesli _tylko"..."

Data: 2010-06-02 16:58:17
Autor: Dariusz K. Ładziak
Użytkownik Jakub Jewuła napisał:
[...]

Nie. Tylko podać dokumenty. Nie jest zobowiązany nic więcej czynić - nie musi nic policjantowi tłumaczyć, nie musi wysłuchiwać policjanta pouczeń - tylko dokumenty musi okazać i dane w nich zawarte podać na ślepo.
W szczególności nie musi przyjąć mandatu - i formułkę tego dotyczącą policjanci, zwłaszcza z drogówki, na jednym oddechu wygłaszają - znaja ją lepiej jak "Ojcze nasz". Przyjęcie mandatu to zupełnie dobrowolna decyzja.

A w ogóle to nie rozumiem o co tyle szumu? Gówniarz nie chciał się
przedstawić to i słusznie, że go zabrali na komisariat do wyjaśnienia...

I zamiast mandatu, w ostateczności gdyby nie przyjął - grzywny przez sąd w trybie wykroczeniowym wlepionej będzie się pewnie przed prokuratorem (jeżeli pełnoletni) spowiadał. Ze stawiania oporu funkcjonariuszowi da się zrobić sprawę karną. Dureń i tyle.

--
Darek

Data: 2010-06-02 16:59:33
Autor: Jakub Jewuła
[...]

Zauwaz, ze napisalem "powinien" - dla wlasnego dobra...

[...]

....no wlasnie.

Data: 2010-06-02 18:20:31
Autor: pawel(suw)
Policyjna interwencja na Masie Krytycznej w B-stoku
"przejechał na czerwonym świetle"
Jeżdżę raczej sam w związku z czym posiadam nikła orientację w
przejeździe kolumny przez skrzyżowanie z sygnalizacją.
W przypadku samochodów z tego co słyszałem jest np. tak:
przodem pilot za nim pojazd pilotowany, z tyłu pilot.
Przez skrzyżowanie mają prawo przejechać jako jeden pojazd.
Przenosząc temat na MK jest to też kolumna rowerów(zamknięta w sobie)

www.rowerkiem.suwalki.pl

Data: 2010-06-02 18:56:46
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-06-02 18:20, Użytkownik pawel(suw) napisał:
[...]

Nie mieli pilota, nie byli kolumną, obowiązywały ich światła.
Tyle że ktoś podawał linka do lokalnej strony i tam nic nie ma
że jechali na czerwonym a jest że miśki czepili sie pierwszego
z brzegu.
Kolejna sprawa że zamiast stać i oglądać lub filmować trzeba było
zaparkować siebie i rower obok radiolki i zablokować drzwi.
Tyle że odważni to tylko w internecie są w realu szczyt
odwagi to fotkę pstryknąć.

Pozdrawiam

Data: 2010-06-02 12:52:44
Autor: PanRatio
On 2 Cze, 18:56, RadoslawF <radosla...@wp.pl> wrote:
[...]

A przepraszam, jak ty to sobie wyobrażasz? Jakoś nie bardzo rozumiem.

Data: 2010-06-02 22:57:06
Autor: Wojtek M.
[...]

Zapomniał dodać, że pod pazuchą miał nóż którym by zaszlachtował policjantów... ręce opadają, takie jest właśnie myślenie (ciemnej) masy krytycznej

Data: 2010-06-02 23:13:29
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-06-02 22:57, Użytkownik Wojtek M. napisał:

A przepraszam, jak ty to sobie wyobrażasz? Jakoś nie bardzo rozumiem.

Zapomniał dodać, że pod pazuchą miał nóż którym by zaszlachtował policjantów... ręce opadają, takie jest właśnie myślenie (ciemnej) masy krytycznej

Myślenie masy jest inne czego dowodem podlinkowany filmik.
A jeśli prawdą jest że policjanci czepili się pierwszego z brzegu
i niewinnego uczestnika to można było go obronić.
Bez użycia wymienionego przez ciebie narzędzia.

Pozdrawiam

Data: 2010-06-03 08:49:48
Autor: Jakub Jewuła
[...]

A kogo mieli sie "czepiac" - ostatniego z brzego? ;)

i niewinnego uczestnika to można było go obronić

Wszyscy niewinni, zaden nie myslal ;)
..

Policyjna interwencja na Masie Krytycznej w B-stoku