[kronika2prl] Policyjna menda czyli standardy c.d.

Data: 2011-11-15 01:18:38
Autor: mi
[kronika2prl] Policyjna menda czyli standardy c.d.
"Komenda Stołeczna Policji potwierdza, że to policjant kopał w twarz demonstranta"
http://www.wykop.pl/ramka/943379/policjant-ktory-uderzyl-z-piesci-przechodnia-jest-na-zwolnieniu-lekarskim/

Przypomnienie:
http://www.youtube.com/watch?v=iEJn3SvnQlY

Podsumujmy:
- osoba, która nie stawiała oporu ani nie uciekała została zatrzymana z użyciem:
-- ciosu pięścią w twarz;
-- gazu  skierowane w twarz z odlegÅ‚oÅ›ci max. 30 cm;
-- min. 5 kopniaków w twarz;
- ŻADEN z obecnych na miejscu funkcjonariuszy nie zareagował na jawne łamanie prawa przez policjanta.

Jak się sprawy potoczyły? Ano tak:
- pobity otrzymał zarzuty; ciekawe czy za napaść na funkcjonariusza?!
- policjant poszedł na zwolnienie - rączkę zobie zwichnął. Ciekawe czy prawą - tę, którą zadał pierwszy cios?!
Teraz niezawisły od sprawiedliwości sąd wysłucha wszystko-pamiętających funkcjonariuszy. Zapewne tych, którzy asystowali w zatrzymaniu.

Panie policjantki, panowie policjanci. Dziwicie się, że potem słyszycie JP czy CHWDP? Bo ja już się nie dziwię. Nadchodzi czas kolejnej dziejowej zawieruchy, będziecie musieli wybrać po której staniecie stronie, komu służyć i jakie metody będziecie stosować. Wybierzcie rozsądnie. Bo nikt nie będzie żałował tych, którzy wybiorą błędnie. A kary za poważne czyny mogą być dotkliwe.

Ci, którzy nie przemyślą na czas wspomną po latach...

Data: 2011-11-15 13:08:20
Autor: m4rkiz
"mi" <mariano.italianoUSUN@op.pl> wrote in message news:j9sb4v$f96$1news.onet.pl...
[...]

patrzac na ostatnie 20 lat smiem watpic

Data: 2011-11-15 17:32:54
Autor: Massai
mi wrote:

[...]

zatrzymana z użyciem:  -- ciosu pięściÄ… w twarz;
-- gazu  skierowane w twarz z odlegÅ‚oÅ›ci max. 30 cm;
-- min. 5 kopniaków w twarz;
- ŻADEN z obecnych na miejscu funkcjonariuszy nie zareagował na
jawne Å‚amanie prawa przez policjanta.

Generalnie to zachowanie policjanta skandaliczne, ale tak siÄ™
zastanawiam - kto normalny chodzi po ulicach w rękawiczkach
"rowerowych"?

Ani cieplej, ani specjalnie wygodne to nie jest. Jedynie nieźle
chronią dłoń przed przypadkowym rozcięciem przy ciosie, ew. przed
otarciami o ziemię, jak się człowiek przewróci...

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-11-15 18:58:29
Autor: leon
[kronika2prl] Policyjna menda czyli standardy c.d.
Dnia 15-11-2011 o 18:32:54 Massai <tsender@wp.pl> napisa³(a):

mi wrote:
Generalnie to zachowanie policjanta skandaliczne, ale tak siê
zastanawiam - kto normalny chodzi po ulicach w rêkawiczkach
"rowerowych"?

Np ja. Pracuje na powietrzu i musze miec wolne opuszki aby wygodnie
chwytac drobne przedmioty lub by wieksze opakowania sie nie slizgaly
na folii.

Ani cieplej, ani specjalnie wygodne to nie jest. Jedynie nie¼le
chroni± d³oñ przed przypadkowym rozciêciem przy ciosie, ew. przed
otarciami o ziemiê, jak siê cz³owiek przewróci...

Wystraczaj±co ciep³e na obecne temperatury. Jak spadnie snieg to tez
beda rekawiczki "bez palcow" tyle ze cieplejsze

leon

--
Anihilacja pary smoków o przeciwnych amokach w polu ogólnego bezho³owia -  Lem

Data: 2011-11-16 10:23:04
Autor: Smok Eustachy
[kronika2prl] Policyjna menda czyli standardy c.d.
W dniu 15.11.2011 18:32, Massai pisze:
mi wrote:
/.../
[...]

Ja nie wiem, są foty antifowców w rękawicach do mma, jakoś Policja problemu nie widziała.

Data: 2011-11-15 19:11:29
Autor: zly
[kronika2prl] Policyjna menda czyli standardy c.d.
Dnia Tue, 15 Nov 2011 01:18:38 +0100, mi napisa³(a):

-- min. 5 kopniaków w twarz;

Ani jeden nie doszed³ twarzy

Panie policjantki, panowie policjanci. Dziwicie siê, ¿e potem s³yszycie JP czy CHWDP? Bo ja ju¿ siê nie dziwiê. Nadchodzi czas kolejnej dziejowej zawieruchy, bêdziecie musieli wybraæ po której staniecie stronie, komu s³u¿yæ i jakie metody bêdziecie stosowaæ. Wybierzcie rozs±dnie.

Policja s³u¿±ca faszyzuj±cym kibolom. To dopiero bêdzie..

Ci, którzy nie przemy¶l± na czas wspomn± po latach...

Kiedy koñczy ci siê przepustka?
--
marcin

Data: 2011-11-15 10:34:44
Autor: £ukasz Jamroz
On 15 Lis, 19:11, zly <bozupabylazasl...@NOpocztaSPAM.fm> wrote:
> [...]

Policja s³u¿±ca faszyzuj±cym kibolom. To dopiero bêdzie..

> Ci, którzy nie przemy¶l± na czas wspomn± po latach...

Skoncz trollowac zomowcu.

Data: 2011-11-16 01:28:13
Autor: zly
Policyjna menda czyli standardy c.d.
Dnia Tue, 15 Nov 2011 10:34:44 -0800 (PST), £ukasz Jamroz napisa³(a):

Skoncz trollowac zomowcu.

Przecie¿ to nie ja mam sraczkê na newsach. Do tego zupe³nie nie
merytoryczn± i pe³n± przek³amañ
--
marcin

Data: 2011-11-15 22:28:12
Autor: Robert Tomasik
[kronika2prl] Policyjna menda czyli standardy c.d.
Użytkownik "mi" <mariano.italianoUSUN@op.pl> napisał w wiadomości news:j9sb4v$f96$1news.onet.pl...

(...)
Teraz niezawisły od sprawiedliwości sąd wysłucha wszystko-pamiętających funkcjonariuszy. Zapewne tych, którzy asystowali w zatrzymaniu.

No i to będzie właściwy tok postępowania. Tu nie ma co prowadzić postępowania dyscyplinarnego, bo potrzebny jest do rozstrzygnięcia prokurator i sąd - bez względu na ostateczne ustalenia.

Data: 2011-11-15 23:02:33
Autor: £ukasz Jamroz
Policyjna menda czyli standardy c.d.
On 15 Lis, 01:18, mi <mariano.italianoU...@op.pl> wrote:
"Komenda Sto³eczna Policji potwierdza, ¿e to policjant kopa³ w twarz
demonstranta"http://www.wykop.pl/ramka/943379/policjant-ktory-uderzyl-z-piesci-prz...

Przypomnienie:http://www.youtube.com/watch?v=iEJn3SvnQlY

Znalazlem ciekawego posta na forum policji - swoja droga to co
wypisuja tam niektorzy (z naciskiem na niektorzy, spora czesc jest
bardzo rozsadna) polijanci budzi moj strach, ich miejsce jest w
kamieniolomach, a nie w policji. Pozwole sobie zacytowac bo jest to
pytanie bardziej na te grupe niz do bandytow w mundurach:

Proc_Judei:
"Obejrza³em filmy i mam pytanie, zw³aszcza do tych obroñców tego
"policyjnego furiata w czapce". Sytuacja zupe³nie hipotetyczna: - idê
ulic± - naprzeciwko mnie, wybiega +/- 10 - 15 typów w jaki¶
kamizelkach, albo i bez. Nie mam ochoty mieæ z nimi nic do czynienia,
obracam siê plecami i czekam a¿ przejd± obok mnie. Specjalnie to
robiê, aby nie prowokowaæ, nie przyci±gaæ wzrokiem. Nagle jeden z nich
- CYWIL - uderza mnie w twarz i pryska gazem w oczy. Zak³adam z³udnie,
¿e gaz na mnie nie dzia³a i w samoobronie, bo przecie¿ nie mam podstaw
s±dziæ, ¿e to interweniuj±cy policjant, blokujê jego ruchy, "walê z
kujawiaka: jak to pewien ZOMOwiec opisa³, kopiê w twarz, albo w gardê
- bo przecie¿ zasady wykorzystania ¶pb mnie nie obowi±zuj±, po czym
le¿±cego typa "glanujê" tak jak typ który my¶li, ¿e mu wszystko wolno,
"mukuje" zatrzymanych. Na koniec kopiê gnoja po cywilnemu, bo przecie¿
nie policjanta - ani nie w mundurze, ani jako¶ oznakowany, ani mi siê
nie wylegitymowa³, w ³eb. Czy jako obywatel RP podlegam ochronie
prawnej, czy podpadam pod paragraf zaatakowania policjanta na
s³u¿bie?? I co by by³o gdyby tam nie by³o kamer?"

Okreslenia kujawiak, garda, muka to slowa policjantow broniacych
bandyty.

Data: 2011-11-16 08:41:23
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-11-16 08:02, £ukasz Jamroz pisze:
[...]

Podasz linka?

--
Liwiusz

Data: 2011-11-15 23:52:10
Autor: £ukasz Jamroz

http://www.ifp.pl/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&p=893796#893796

Data: 2011-11-16 10:24:47
Autor: Smok Eustachy
W dniu 16.11.2011 08:52, £ukasz Jamroz pisze:
[...]

No w±tek rozbrajaj±cy.

Data: 2011-11-16 21:23:13
Autor: Stokrotka
Policyjna menda czyli standardy c.d.

Okreslenia kujawiak, garda, muka to slowa policjantow broniacych
bandyty.
Oni inaczj nie potrafi±, gdy by³am zatszymana prawie 5 lat temu, gadali wiêziennym slangiem niezrozumia³ym pszeze mnie, potem dopiero zaczê³am siê domy¶laæ znaczeñ ws³uw.

--
(tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->¿ lub sz, -ii -> -i)
Ortografia to NAWYK, czêsto nielogiczny, ktury ludzie ociê¿ali umys³owo,

Data: 2011-11-16 12:30:50
Autor: Szymon von Ulezalka
[...]

ja np przez parê nastêpnych dni bêdê siê próbowa³ domy¶leæ o czym ty
napisa³a¶- i w jakim slangu toto jest

szymon

[kronika2prl] Policyjna menda czyli standardy c.d.