[kronika2prl] Policyjna menda czyli standardy c.d.

Data: 2011-11-15 19:11:29
Autor: zly
[kronika2prl] Policyjna menda czyli standardy c.d.
Dnia Tue, 15 Nov 2011 01:18:38 +0100, mi napisał(a):

-- min. 5 kopniaków w twarz;

Ani jeden nie doszedł twarzy

Panie policjantki, panowie policjanci. Dziwicie się, że potem słyszycie JP czy CHWDP? Bo ja już się nie dziwię. Nadchodzi czas kolejnej dziejowej zawieruchy, będziecie musieli wybrać po której staniecie stronie, komu służyć i jakie metody będziecie stosować. Wybierzcie rozsądnie.

Policja służąca faszyzującym kibolom. To dopiero będzie..

Ci, którzy nie przemyślą na czas wspomną po latach...

Kiedy kończy ci się przepustka?
--
marcin

Data: 2011-11-15 10:34:44
Autor: Łukasz Jamroz
On 15 Lis, 19:11, zly <bozupabylazasl...@NOpocztaSPAM.fm> wrote:
> [...]

Policja służąca faszyzującym kibolom. To dopiero będzie..

> Ci, którzy nie przemyślą na czas wspomną po latach...

Skoncz trollowac zomowcu.

Data: 2011-11-16 01:28:13
Autor: zly
Policyjna menda czyli standardy c.d.
Dnia Tue, 15 Nov 2011 10:34:44 -0800 (PST), Łukasz Jamroz napisał(a):

Skoncz trollowac zomowcu.

Przecież to nie ja mam sraczkę na newsach. Do tego zupełnie nie
merytoryczną i pełną przekłamań
--
marcin

[kronika2prl] Policyjna menda czyli standardy c.d.