Policyjny mistrz

Data: 2013-11-10 15:35:46
Autor: the_foe
Policyjny mistrz
W dniu 2013-11-08 20:38, Tomasz Pyra pisze:
Jakiś czas temu zderzył się na skrzyżowaniu Peugeot z policyjną Vectrą.
Policja uznała winę kierowcy Peugeota, ale sprawa trafiła do sądu (ciekawe
jak się skończyła?).

W każdym razie jakiś czas później film ze zdarzenia wrzucił kierowca który
był przypadkowym świadkiem zderzenia:
http://www.youtube.com/watch?v=Dy1aYktBEU0

Przekroczenie prędkości, podwójna ciągła, skrzyżowanie, zakaz wyprzedzania,
ale po co policja ma się do tego stosować? Przecież sami sobie mandatu nie
wystawią...
A w razie czego powie się że winny był każdy tylko nie policjant.

znów wiezli bigmacki? ;)

--
@foe_pl

Data: 2013-11-10 07:08:33
Autor: kogutek444
Policyjny mistrz
W dniu niedziela, 10 listopada 2013 15:35:46 UTC+1 użytkownik the_foe napisał:
> [...]

> wystawią...

> A w razie czego powie się że winny był każdy tylko nie policjant.

Zdarzenie sprzed kilku dni. Z 10 metrów przed skrzyżowaniem zatrzymuje się nie umundurowany samochód z umundurowanymi w środku. Skrzyżowanie dwa pasy prosto jeden w lewo. Światła oddzielne. Do samochodu wsiada ktoś, słyszałem cześć , cześć a nie panie kapitanie załoga nie umundurowanego radiowozu na rozkaz. Następnie nie umundurowany radiowóz włącza na chwilę niebieskie światła o popiskuje za przeproszeniem kogutami. Przepycha się prawie pod kątem prostym żeby ustawić się do jazdy w lewo. Taki chuj jak komin Batorego kierowca miał zezwolenie albo rozkaz dyżurnego na zrobienie się uprzywilejowanym.  Tam pewno też tak było. Robienie z radiowozu uprzywilejowanego ma sens jedynie w kilku przypadkach. Podstawowy to pościg. Czy jak jest wypadek to jest cel uprzywilejowywania radiowozu. W zasadzie nie ma. Tam karetka ma jak najszybciej podjechać. Przy pożarze ważniejsi są strażacy i karetka.

Data: 2013-11-10 16:15:27
Autor: the_foe
Policyjny mistrz
W dniu 2013-11-10 16:08, kogutek444@gmail.com pisze:
[...]

jest jak w głupich amerykanskich filmach: kiedy złodzieje wiedzą ze trzeba uciekac? słysza policyjne syreny! ;)

--
@foe_pl

Data: 2013-11-10 17:53:12
Autor: RadoslawF
Policyjny mistrz
Dnia 2013-11-10 16:15, Użytkownik the_foe napisał:

[...]

W niektórych stanach policjant ma obowiązek sygnalizować że
przyjechał służbowo. W efekcie podjeżdża cicho i bez kogutów
radiola, staje przy krawężniku a funkcjonariusz włącza całość
na sekundę. Na filmach to naprawdę śmiesznie wygląda.

Pozdrawiam

Policyjny mistrz