Policzmy siÄ™ ;-)

Data: 2014-09-03 19:43:28
Autor: A.
Policzmy siÄ™ ;-)
W dniu 2014-08-27 12:47, Skylla pisze:
[...]
Stąd prośba - jeśli ktoś zajrzał tutaj nie przez przypadek, niech
odpowie w tym wątku. Żeby nie był on całkiem nieprzydatny to poproszę
również o wskazanie jakiegoś filmu, który ostatnio się spodobał i
chętnie polecilibyście go innym. Może być zarówno nowy jak i starszy
(ale wtedy niezbyt znany ;-)).
S.

Czytam co jakiĹ› czas waszÄ… krytykÄ™, czasem z niej korzystam przy wyborze filmu :)
Z ostatnich, godnych uwagi (wg mnie): Bez granic (2003), http://www.filmweb.pl/Bez.Granic

A.

Data: 2014-09-04 10:59:31
Autor: Mirek Ptak
Policzmy się ;-)
Dnia 2014-09-03 19:43,  *A.* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:

Czytam co jaki¶ czas wasz± krytykę, czasem z niej korzystam przy wyborze
filmu :)

Ja też  - jak jest polecany to omijam, a jak krytykowany to idę do kina ;)
jeszcze się nie zawiodłem :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2014-09-04 17:03:39
Autor: Titus Atomicus
Policzmy się ;-)
In article <540829f3$0$26840$65785112@news.neostrada.pl>,
 Mirek Ptak <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> wrote:

> [...]
> filmu :)

Ja też  - jak jest polecany to omijam, a jak krytykowany to idę do kina ;)

To co teraz polecasz?
--
TA

Data: 2014-09-05 09:20:49
Autor: Mirek Ptak
Policzmy się ;-)
Dnia 2014-09-04 17:03,  *Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Strażnicy Galaktyki ostatnio widziane :)
Wybieram się na Lucy i Niezniszczalni 3, czekam na recenzję Dawcy pamięci :)
Niezależnie od recenzji nie pójdę na żółwie ninja, za to pójdę na Sin City 2

Pozdrawiam - Mirek