Policzyliśmy, ile zarabia Kościół. Z budżetu 1,6 miliarda, taca 1,2 miliarda...

Data: 2011-10-20 14:04:33
Autor: oyster
Użytkownik - Przemysław W napisał:
Policzyliśmy, ile zarabia Kościół. Z budżetu 1,6 miliarda, taca 1,2
miliarda...

Rzekomo ten cały Kotliński to były kapuś SB. Wydaje mi się, ze cała hołota antyklerykałów, "racjonalistów", umysłowych niedołęg faktomitycznych jeżdżąca po KK, to takie właśnie poesbeckie popłuki po IV Departamencie.
Jaki miałeś pseudonim? TW Kawecki? I jakie zadania? Zwykłe rejestrowanie kazań na mszach czy inwigilację od wewnątrz, jak ten szurnięty eks-kleryk od Palikota?
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-20 14:07:17
Autor: Grzegorz Z.
Policzyliśmy, ile zarabia Kościół. Z budżetu 1,6 miliarda, taca 1,2 miliarda...
oyster napisał:

Jaki miałeś pseudonim?

Ty byłeś jesteś i będziesz dla mnie tylko Numerkiem.

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-10-20 14:11:30
Autor: oyster
Użytkownik - Grzegorz Z. napisał:
oyster napisał:

Jaki miałeś pseudonim?

Ty byłeś jesteś i będziesz dla mnie tylko Numerkiem.

Ty zaś dla mnie podejrzanym o kapowanie do SB, miśku. Jakoś tak sie dziwnie składa, że wasze środowisko jest nasycone byłymi kapuchami, jak "dobra kasza skwarkami".
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-20 14:08:51
Autor: Przemysław W
Policzyliśmy, ile zarabia Kościół. Z budżetu 1,6 miliarda, taca 1,2 miliarda...

Użytkownik "oyster" <morska@glizda.com> napisał

Wydaje mi się...

masz rację, wydaje ci się.

Przemek

--

"Fundusz Kościelny został ustanowiony w złych czasach PRL jako rekompensata
za odebrane mienie. Myślałem, że skoro Kościół odzyskuje mienie, to ten Fundusz

Data: 2011-10-20 14:13:24
Autor: oyster
[...]

Czyli dobrze mi się wydaje - jesteś byłym kapusiem SB?
To by wiele tłumaczyło - ta miłość do Michnika, Palikota, towarzyszki Środy czy Nowickiej.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-20 16:07:39
Autor: stevep
Dnia 20-10-2011 o 14:13:24 oyster <morska@glizda.com> napisał(a):

[...]

Kolejny debil, który przypisuje swoją działalność innym, może jeszcze  należy do razwietki?

--
stevep

Data: 2011-10-20 17:10:06
Autor: Grzegorz Z.
stevep napisał:

[...]

Kolejny debil - tym razem spod Mieroszowa. --

Data: 2011-10-20 19:40:10
Autor: sofu

Użytkownik "oyster" <morska@glizda.com> napisał w wiadomości news:j7p2of$p2j$1news.onet.pl...
[...]

Jak się nie ma argumentów to się opluwa gościa, że niby jest be.
Przypomina to powiedzenia " a w Ameryce to bija murzynów "............
W nowoczesnym demokratycznym cywilizowanym kraju nie powinno się utrzymywać z budżetu żadnych kościołów.
Powodem takiego jest oprócz innych spraw też i to, że nie powinno się utrzymywać struktur, które są nieprzydatne ludziom i nie maja wiernych.
Jeśli są przydatne to ludzie będą dożyć samemu do ich utrzymania na takim poziomie jaki uwarzają za stosowny.
Jeśli zaś dany kościół dostaje forse od panstwa to taki twór jest sztucznie utrzymywany i promowany nie mając przełozenia na rzeczywistą role społeczną. Koscioły a zwłaszcza KRK oczywiście  chca dostawac forse od panstwa bo to łatwa kasa która nie kosztuje ich żadnego wysiłku ani tez nie ma zwiazku z wiernymi. Koscióły nie chca aby państwo sie do nich wtracało wiec niech nie wyciagaja do niego łapska po pieniadze.

sofu

Data: 2011-10-21 19:12:19
Autor: pluton
> [...]
> miliarda...

Rzekomo ten cały Kotliński to były kapuś SB.

Moze i kapus, ale matematyke ma obcykana.

Nullification

Policzyliśmy, ile zarabia Kościół. Z budżetu 1,6 miliarda, taca 1,2 miliarda...