Policzymy się, kto ma ile szabel

Data: 2014-12-09 13:37:48
Autor: El Comandante
Policzymy się, kto ma ile szabel
- Gdybym miał więcej siły, to bym zaproponował kontrmarsz. Myślę, że rozsądnych ludzi w Polsce jest więcej - mówił w Radiu ZET Lech Wałęsa, komentując marsz organizowany 13 grudnia przez PiS. Były prezydent zapowiedział też, że jeśli Jarosław Kaczyński nie zmieni swojego zachowania "prędzej czy później trzeba będzie doprowadzić do rzeczywistej konfrontacji". - Policzymy się, kto ma ile szabel - podkreślił.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Lech-Walesa-doprowadzimy-do-konfrontacji-z-Jaroslawem-Kaczynskim,wid,17089138,wiadomosc.html?ticaid=113f2e&_ticrsn=3

Bijta się kurwa Żydzi między sobą, bijta, będzie ulga dla Polaków, jak się powyżynata...

Data: 2014-12-09 13:45:45
Autor: El Comandante
"El Comandante" <el_comandante@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:m66qep$ceh$1speranza.aioe.org...
[...]

~yoka (10:24)

Dzięki tobie Bolek i twoim układom z komuną mamy w kraju taki syf jaki mamy.

~ERYK (10:25)

TWÓJ MARSZ BYŁBY TAK LICZNY JAK KOMOROWSKIEGO. TAKIE MACIE RZECZYWISTE POPARCIE PAJACU!

~Benislaw (10:24)

Panie Wałęsa. Nawet gdyby Pan miał takie zasługi (choć to przecież ludzie, to upodlone społeczeństwo pokonało komunę i zwykle ci, którzy teraz żyją w nędzy) o jakich się mówi, to jaki z Pana mąż stanu? Popierając korporacyjne PO pokazuje Pan, że ów Bolek, to prawda.

~z (10:25)

No to sobie POgadali Bolek i Stokrotka!

~gość (10:35)

Co ten Wałęsa pie....y. To dzięki niemu mamy to co mamy w Polsce. Obalił rząd Olszewskiego i dlatego Polska jest krajem byłych ko....... Teraz to już nic nie można zrobić. Tatałajstwo umocniło się na stanowiskach i nijak ich się pozbyć. Panie Wałęsa! gdzie są pana koledzy? Otwarcie mówili, że zdradził ich pan i ideę o którą walczyliście. Zadbał pan tylko o siebie. Reszta uczciwych ludzi poniosła klęskę i śmierć polityczną. Pan natomiast, pławi się w dobrobycie i od czasu do czasu wygaduje bzdury, których nie chce się słuchać. WSTYD I HAŃBA! Wstydzę się tego, że kiedyś panu kibicowałem. Proszę odpoczywać i dać nam i Polsce spokój. Dość złego, już na tym padole się dzieje. Synuś zapisał się do PO, bo kasa duża, a pracować się nie chce. Dlaczego pan nie atakuje PO za te afery, przekręty itd. Co z pana za człowiek, że atakuje pan ludzi, którzy chcą dla Polski dobrze.

~sobi (10:49)

Odzywa sie ten ktory przyczynil sie do powstania tego calego burdelu!!!!

Data: 2014-12-10 05:39:41
Autor: MarkWoydak
Użytkownik "El Comandante" <el_comandante@gmail.com> napisał w wiadomości news:m66qep$ceh$1speranza.aioe.org...
[...]

Od kiedy to ty jesteś Polak sowiecka szpana?

MW

Data: 2014-12-10 11:35:20
Autor: El Comandante
"MarkWoydak" <marek.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:m68j9i$5th$8news.albasani.net...
[...]

No ty szabesgoju na pewno nie jesteś Polakiem...

Data: 2014-12-10 17:29:25
Autor: MarkWoydak
Użytkownik "El Comandante" <el_comandante@gmail.com> napisał w wiadomości news:m697l7$go9$1speranza.aioe.org...
[...]

Chcesz się założyc sowiecki pachołku?

MW

Data: 2014-12-10 17:43:17
Autor: El Comandante
"MarkWoydak" <marek.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:m69ssf$13u$8news.albasani.net...
[...]

Chcę sią założyć syjonistyczny śmieciu...

Data: 2014-12-10 18:09:43
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "El Comandante" <el_comandante@gmail.com> napisał w wiadomości news:m69t72$b2b$1speranza.aioe.org...
[...]

Śmieci to ty masz u siebie sowiecki wypierdku!

MW

Data: 2014-12-10 21:18:03
Autor: El Comandante
"MarkWoydak" <marek.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:m69v1g$6us$3news.albasani.net...

[...]

....Już PO was żydziaki, wasz najlepszy "sojusznik" was sprzedał, he, he, he...

Policzymy się, kto ma ile szabel