[WAW] Poligon- zakaz wstepu?

Data: 2009-05-14 12:21:16
Autor: Andrzej
[WAW] Poligon- zakaz wstepu?

Użytkownik "cynamoon" <woszczyzna@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gugp7m$gqa$1inews.gazeta.pl...
witam ,
mam pytanie czy zakaz wstępu do lasu w związku z zagrożeniem pożarowym
obejmuje rownież poligon ( Zielonka Bankowa, Okuniew, Pustelnik).
Na stronie lasów państwowych są zaznaczone obszary leśnem, których dotyczy
ten zakaz ale poligonu tam niema...
w jego miejscu na mapie zamieszczonej na stronie jest biała plama i tyle a
przecież wiem, że tam jest kawał naprawdę fajnego, wieeelkiego lasu.

Na stronie Zielonka.pl znalazlem info:
"Nadleśnictwo Drewnica w Ząbkach informuje, że w związku z dużym zagrożeniem
pożarowym
od dnia 1 maja 2009 r. do odwołania obowiązuje zakaz wstępu do lasu." ale
czy zakaz dotyczy również poligonu - nie wyjaśnili.

No to telefon do nadleśnictwa trzeba wykonać i oni powiedzą czy to ich las, a jesli nie - to do kogo się zgłosić. A na poligonie w Zielonce miałem kiedyś niezłe przejścia z ochroną, choć wtedy były tam i działki i spacerowicze, więc raczej bym uważał dzie i jak się chodzi/jeździ.  drugiej strony w takim Lesie Kabackim w sobotę było tłoczno jak na Marszałkowskiej, a i ogniska palono (a zakaz na stronie lasów miejskich jest), więc to pewnie bardziej od lokalesów zależy.

--
Pozdrv!
Andrzej

Data: 2009-05-14 12:54:30
Autor: cynamoon
[WAW] Poligon- zakaz wstepu?

Użytkownik "Andrzej" <szuwar_ek_wywal@to_wp.pl> napisał w wiadomości
No to telefon do nadleśnictwa trzeba wykonać i oni powiedzą czy to ich
las,
a jesli nie - to do kogo się zgłosić.
do nadleśnictwa wolałbym nie dzwonić bo jest ryzyko, że jeżeli zakazu niema
to wsadzę kij w mrowisko, zrobi się zamieszanie, a nuż ktoś sobie przypomni
czyj to las i się zacznie ;-)
jeżeli pogoniliby tych zmotoryzowanych i wandali, o których pisałem, to
dobrze, ale podejrzewam, że głównie z powodu zakazu straciliby ci
pozostali....

A na poligonie w Zielonce miałem
kiedyś niezłe przejścia z ochroną, choć wtedy były tam i działki i
spacerowicze, więc raczej bym uważał dzie i jak się chodzi/jeździ.
dawno to było?
 Marek

[WAW] Poligon- zakaz wstepu?