Polisa Antidotum Pro - rezygnacja przez internet ?

Data: 2011-06-13 13:38:43
Autor: stef_rk
Polisa Antidotum Pro - rezygnacja przez internet ?
Witam,
Na dniach dobiega konca roczna polisa oszczednosciowa Antidotum PRO. Nie chce
aby sie automatycnie przedluzyla tylko chcialbym otrzymac wyplatę swiadczenia
(skladka+odsetki).
Czy mozna to zrobic przez LUKAS e-bank klikajac, w ostanim dniu ubezpieczenia,
na przycisk /Zrezygnuj z ubezpieczenia/ ?
czy nie stracę wtedy opocentowania ?
Pytanie do tych co juz przez to przeszli osobiscie :)

Data: 2011-06-13 11:39:58
Autor:
stef_rk <wwwsarkwwwWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał(a):
[...]

IMHO stracisz całe oprocentowanie. Czekaj aż polisa się odnowi i wtedy
zrezygnuj, ja tak robiłem i wszystko działało ok.

--

Polisa Antidotum Pro - rezygnacja przez internet ?