Polisa Antidotum Pro - rezygnacja przez internet ?

Data: 2011-06-13 14:03:21
Autor: stef_rk
Polisa Antidotum Pro - rezygnacja przez internet ?
> stef_rk  napisał(a): > > > Witam,

> zrezygnuj, ja tak robiłem i wszystko działało ok.

OK ale zrobiles to przez LUKAS e-bank klikajac na /Zrezygnuj z ubezpieczenia/ ?
Nie trzeba latac do oddziału ?
Po ilu dniach pieniadze wróciły na konto ?

Data: 2011-06-13 12:08:37
Autor:
stef_rk <wwwsarkwwwWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał(a):
OK ale zrobiles to przez LUKAS e-bank klikajac na /Zrezygnuj z ubezpieczenia/ ?

Tak.

Nie trzeba latac do oddziału ?

Nie.

Po ilu dniach pieniadze wróciły na konto ?

To było z rok czy dwa temu, ale na pewno nie czekałem długo, bo bym to
pamiętał. Obstawiam, że wróciły od razu.

--

Polisa Antidotum Pro - rezygnacja przez internet ?