Polisa OC przekroczenie zadeklarowanej ilości kilometrow

Data: 2012-02-01 17:34:30
Autor: kowtow
Polisa OC przekroczenie zadeklarowanej ilości kilometrow
Mam polise OC w Liberty cos tam
Zadeklarowałem na 12 m-cy że przejadę nie więcej jak 10 000 km ale już widzę że przekrocze tę wartość.
Jakie konsekwencje przy przedłużaniu polisy?
Pozdrawiam

Data: 2012-02-01 16:35:51
Autor: kamil
On 01/02/2012 16:34, kowtow wrote:
Mam polise OC w Liberty cos tam
Zadeklarowałem na 12 m-cy że przejadę nie więcej jak 10 000 km ale już widzę
że przekrocze tę wartość.
Jakie konsekwencje przy przedłużaniu polisy?

Przy przedłużaniu pewnie żadne, ale przy wypadku okaże się, że jest nieważna i masz kłopot.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-02-01 17:49:35
Autor: Martin Fox
Dnia Wed, 01 Feb 2012 16:35:51 +0000, kamil napisał(a):
kwencje przy przedłużaniu polisy?

Przy przedłużaniu pewnie żadne, ale przy wypadku okaże się, że jest nieważna i masz kłopot.

To żart?

--
Martin Fox

Data: 2012-02-01 17:14:54
Autor: kamil
On 01/02/2012 16:49, Martin Fox wrote:
[...]

To podawanie fałszywych informacji przy zawieraniu umowy.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-02-01 17:23:34
Autor: kogutek
kamil <kamil@spam.com> napisał(a):
> [...]
> kwencje przy przedłużaniu polisy?

> To żart?

To podawanie fałszywych informacji przy zawieraniu umowy.

Nie aż tak. O to nikt się nie przyczepi jak przed przekroczeniem przebiegu
pójdzie i podpisze aneks. Ale jeśli z zadeklarowanym przebiegiem wiązały się
jakieś zniżki i nie poinformował. To jak ja bym był ubezpieczycielem to
poprosił bym o dopłacenie. Oni się wywiązali. Dali ochronę na jaką się
umawiali.Druga strona też musi się wywiązać. Za moment jak by był system
uzależniający stawkę od przebiegu to by się okazało że wszyscy robią 5 tysięcy
rocznie. --

Data: 2012-02-01 18:23:24
Autor: Robert_J
Polisa OC przekroczenie zadeklarowanej ilości kilometrow
To podawanie fałszywych informacji przy zawieraniu umowy.

Fałszywych? Przy zawieraniu była prawdziwa. TU musiałoby udowodnić że w dniu podpisywania wiedział na pewno, że przekroczy tę ilość :-).
A tak na marginesie to poważnie z tymi kilometrami? Kurde, jeszcze nie spotkałem się z takim pytaniem w TU :-)

Data: 2012-02-01 17:24:50
Autor: kamil
On 01/02/2012 17:23, Robert_J wrote:
To podawanie fałszywych informacji przy zawieraniu umowy.

Fałszywych? Przy zawieraniu była prawdziwa. TU musiałoby udowodnić że w
dniu podpisywania wiedział na pewno, że przekroczy tę ilość :-).

Tak samo w dniu podpisywania mam Focusa 1.6, ale jak wstawię tam miesiąc później 2.5 turbo z RSa, wypadało by ubezpieczalnie powiadomić żeby przekalkulowała składkę.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-02-01 18:30:36
Autor: Robert_J
[...]

OK, ale OC jest odpowiedzialnością za szkody, które mogę wyrządzić komuś, więc nie bardzo widzę wpływ przebiegu na ich wielkość :-). Jak przywalę w czyjegoś mietka autem które przejechało 200.000 to szkody będą większe niż gdybym walnął takim, co ma 100.000? Poza tym nie podawaj skrajnie naciągniętego przykładu, bo równie dobrze musiałbym informować że założyłem sobie opony innej marki :-).

Data: 2012-02-01 17:33:22
Autor: kamil
On 01/02/2012 17:30, Robert_J wrote:
[...]

Szansa na walnięcie coś jadąc raz na tydzień 5km do lasu jest zdecydowanie mniejsza od szansy walnięcia w coś przedstawiciela handlowego tłukącego 60k rocznie całe noce za kółkiem.

podawaj skrajnie naciągniętego przykładu, bo równie dobrze musiałbym
informować że założyłem sobie opony innej marki :-).

To nie jest przykład skrajnie naciągany, chyba że nie widzisz korelacji szybki samochód = szybka jazda = większa szansa wypadku. Większość ubezpieczalni na zachodzie już dawno to ze statystyk wywnioskowała i stawki kalkuluje głównie na podstawie mocy, wtedy nie ma absurdów przy których za mondeo 2.0 płaci się tyle samo, co za 400-konne Evo.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-02-01 18:42:03
Autor: Robert_J
[...]

Kolejny skrajny przypadek :-). Pomijając pewien odsetek wariatów to sądzę, że ktoś jeżdżący raz na tydzień po 5 km jest po prostu nieobyty na drodze i często sprawia dużo większe zagrożenie swoim nieobliczalnym zachowaniem.

[...]

OK, zgadzam się z tym, że prędkość ma wpływ na potencjalne zagrożenie wypadkiem. Ale w poście nie mówimy o prędkości a o deklarowanym przebiegu :-). Osobiście też uważam że za mocne i szybkie auta składka powinna być inna, a póki co nie jest. A tu pojawiła się kwestia ilości przejechanych kilometrów :-).

Data: 2012-02-01 17:47:20
Autor: kamil
On 01/02/2012 17:42, Robert_J wrote:
[...]

To też jest w pewien sposób naciągane, oboje wiemy że praktyka to nie wszystko. Dlatego jeden ma z matematyki 3 chociaż chodzi na korepetycje a drugi 5 bez wysiłku, jeden będzie dobrze malować, drugi bazgroli choćby całe dnie ćwiczył.

Poniżej pewnego progu kompletnego łajzostwa drogowego, mama odwożąca dzieci do szkoły 3km przez miasto będzie mniej niebezpieczna od PHowca zapieprzającego 120 przez wioski bo kolekcja w sklepie wychodzi z mody, zarówno jeśli chodzi o prawdopodobieństwo jak i ewentualne skutki i koszty wypadku.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-02-01 19:30:27
Autor: J.F.
Dnia Wed, 1 Feb 2012 18:30:36 +0100, Robert_J napisał(a):
OK, ale OC jest odpowiedzialnością za szkody, które mogę wyrządzić komuś, więc nie bardzo widzę wpływ przebiegu na ich wielkość :-)

Na wielkosc szkody nie, ale na czestotliwosc tak.
Przyznasz chyba ze ktos kto robi 50kkm rocznie stwarza wieksze ryzyko
wypadku od kogos kto przejezdza 10kkm.

Poza tym nie podawaj skrajnie naciągniętego przykładu, bo równie dobrze musiałbym informować że założyłem sobie opony innej marki :-).

A jak najbardziej. Zadeklarowales ze jedzisz na GY, a potem komus rozbiles bagaznik jadac na
Debicach ;-)

J.

Data: 2012-02-01 22:36:53
Autor: AZ
On 02/01/2012 06:24 PM, kamil wrote:

Tak samo w dniu podpisywania mam Focusa 1.6, ale jak wstawię tam miesiąc
później 2.5 turbo z RSa, wypadało by ubezpieczalnie powiadomić żeby
przekalkulowała składkę.

Czy jak zamiast 25 kkm zrobię 5 kkm i poinformuję ubezpieczyciela to mi przekalkuluje i zwróci nadwyżkę?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-02-01 22:35:53
Autor: AZ
On 02/01/2012 06:23 PM, Robert_J wrote:

[...]
O co ta cała dyskusja jak przy zawieraniu mowy nie podajesz aktualnego przebiegu. Najlepiej jest podać 5000 km i z głowy.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-02-01 22:43:19
Autor: J.F.
Dnia Wed, 01 Feb 2012 22:35:53 +0100, AZ napisał(a):
O co ta cała dyskusja jak przy zawieraniu mowy nie podajesz aktualnego przebiegu. Najlepiej jest podać 5000 km i z głowy.

Czasem jednak podajesz. Albo nie podajesz, kupujesz AC, i sami sobie
odczytaja ..

J.

Data: 2012-02-01 22:50:58
Autor: AZ
On 02/01/2012 10:43 PM, J.F. wrote:
[...]

Nie kupuje AC, przy OC podałem, że robię 3 kkm rocznie a robię 30. Teraz możecie mnie nazwać złodziejem i oszustem. Ale chyba jak złodziej okrada złodzieja to nie jest takie złe?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-02-03 23:55:58
Autor: J.F.
Dnia Wed, 01 Feb 2012 22:50:58 +0100, AZ napisał(a):
Nie kupuje AC, przy OC podałem, że robię 3 kkm rocznie a robię 30. Teraz możecie mnie nazwać złodziejem i oszustem. Ale chyba jak złodziej okrada złodzieja to nie jest takie złe?

No w zasadzie tak. potem ktos cie uszkodzi, ono powiedza ze strata 2kzl,
choc naprawde 20k, ale to przeciez nie jest takie zle :-)

Graliscie uczciwie: ty oszukiwales, oni oszukiwali, wygral lepszy :-)

J.

Data: 2012-02-04 00:02:44
Autor: AZ
On 02/03/2012 11:55 PM, J.F. wrote:

No w zasadzie tak. potem ktos cie uszkodzi, ono powiedza ze strata 2kzl,
choc naprawde 20k, ale to przeciez nie jest takie zle :-)

Graliscie uczciwie: ty oszukiwales, oni oszukiwali, wygral lepszy :-)

No to już przerabiałem. Choć swoje wywalczyłem to musiałem się powozić ze złodziejami, żeby oddali mi to co mi się należało. Gdyby byli uczciwi ja też bym był.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-02-01 22:34:24
Autor: AZ
On 02/01/2012 06:14 PM, kamil wrote:

To podawanie fałszywych informacji przy zawieraniu umowy.

Dobre, dobre! A gdzie w tej umowie masz to wpisane? Polisę wykupuję na okres czasu a nie na kilometry. Kilometry są im potrzebne do odpowiedniego zwiększenia stawki.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-02-01 17:53:34
Autor: neoniusz
W dniu 01.02.2012 17:34, kowtow pisze:
Mam polise OC w Liberty cos tam
ZadeklarowaÂłem na 12 m-cy Âże przejadĂŞ nie wiĂŞcej jak 10 000 km ale juÂż widzĂŞ
¿e przekrocze tê wartoœÌ.
Jakie konsekwencje przy przedÂłuÂżaniu polisy?

Przy OC nie musisz podawac zadnego przebiegu. Widocznie maja jeden kalkulator do OC i AC, bo w AC podajesz. Przy OC nie ma to najmniejszego wplywu i nic ci nie moga zrobic.

Data: 2012-02-01 17:06:36
Autor: kogutek
neoniusz <neon@joemonster.org> napisał(a):
> [...]

Przy OC nie musisz podawac zadnego przebiegu. Widocznie maja jeden kalkulator do OC i AC, bo w AC podajesz. Przy OC nie ma to najmniejszego wplywu i nic ci nie moga zrobic.
mogą mogą. Jak spowoduje straty po przekroczeniu przebiegu to poszkodowanemu
wypłacą a potem wystąpią o zwrot kasy. Umowa to umowa. OC ma zabezpieczać
poszkodowanego a nie sprawcę. --

Data: 2012-02-01 17:09:08
Autor: to
Polisa OC przekroczenie zadeklarowanej ilości kilometrow
begin kogutek
mogą mogą. Jak spowoduje straty po przekroczeniu przebiegu to
poszkodowanemu wypłacą a potem wystąpią o zwrot kasy. Umowa to umowa. OC
ma zabezpieczać poszkodowanego a nie sprawcę.

Gówno prawda, warunki ubezpieczenia OC reguluje ustawa. Jedyne co być może mogą (ale wątpię, żeby ten przebieg dotyczył w ogóle OC) to rekalkulować składkę.

Data: 2012-02-01 18:25:29
Autor: Robert_J
[...]

No właśnie, ja też jakoś nigdy się z takim czymś nie spotkałem. Zresztą przy AC też nigdy nigdzie mnie nie pytali o deklarowany przebieg. Przecież to paranoja jakaś jest :-)

Data: 2012-02-01 17:26:54
Autor: kamil
On 01/02/2012 17:25, Robert_J wrote:
[...]

Więcej czasu na drodze = większe prawdopodobieństwo wypadku, to raczej logiczne.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-02-01 18:36:31
Autor: Robert_J
Polisa OC przekroczenie zadeklarowanej ilości kilometrow
Więcej czasu na drodze = większe prawdopodobieństwo wypadku, to raczej logiczne.

Szybszy samochód = większe prawdopodobieństwo wypadku ;-). A jakoś nie widzę zróżnicowania składek w zależności od tego parametru ;-).
Poza tym to co napisałeś jest lekką demagogią, a co najmniej nadużyciem, ponieważ stąd prosta droga do wykazania że kierowca z większym stażem stwarza większe prawdopodobieństwo wypadku. Obstawiasz że emeryt, który jeździ tylko do kościoła w niedziele i na działkę latem (oczywiście patrząc tylko do przodu przez okulary -10), czyli deklarujący pewnie z 1000 km rocznie, jest mniej niebezpieczny od kierowcy, który jeździ zdecydowanie więcej?

Data: 2012-02-01 17:39:27
Autor: kamil
On 01/02/2012 17:36, Robert_J wrote:
[...]

To policz sobie OC dla Focusa 1.6 i 2.5RS w kilku ubezpieczalniach. :-)

[...]

Ja niczego nie obstawiam, mówię tylko jak to wygląda na zachodzie, gdzie ubezpieczalnie liczą składki w oparciu o swoje statystyki. A tam zdecydowanie więcej płaci się za 200 koni niż za 100, niezależnie od pojemności.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-02-01 18:49:54
Autor: Robert_J
Polisa OC przekroczenie zadeklarowanej ilości kilometrow
Ja niczego nie obstawiam, mówię tylko jak to wygląda na zachodzie, gdzie ubezpieczalnie liczą składki w oparciu o swoje statystyki.

Ale tu jest polska grupa dyskusyjna, a nie "zachodnia" ;-). I chyba dobrze jest odpowiadać zgodnie z polskimi realiami, a nie gadać jak to jest/jak by było na zachodzie ;-). Podejrzewam że np. gdyby uczciwie stosować "zachodnie" standardy dopuszczania pojazdów do ruchu to połowa samochodów "sprawnych technicznie" zostałaby na zawsze wyeliminowana z polskich dróg. Z pożytkiem dla środowiska i dla bezpieczeństwa innych :-). Ale niestety w Polsce dalej bez większego problemu można kupić przegląd, co owocuje całą masą czterośladów, aut z pomarańczowymi "stopami" (albo bez) i czerwonymi kierunkami (bo ktoś źle poskładał elekrykę), stawiaczy zasłon dymnych i generatorów decybeli, które najpierw słychać a potem dopiero widać.

Data: 2012-02-01 18:03:21
Autor: kamil
On 01/02/2012 17:49, Robert_J wrote:
[...]

To już inna sprawa, ale skoro polskie ubezpieczalnie zaczynają o takie rzeczy pytać, to najwyraźniej w tym samym kierunki zmierzają i lepiej zgłosić tych kilka km więcej niż ryzykować cyrki z wypowiedzeniem umowy w razie stłuczki..

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-02-01 19:38:17
Autor: Robert_J
[...]

Trochę racji w tym jest, ale nie uważasz że takie pytanie o deklarowany przebieg to jest bez sensu? Skąd ktoś ma wiedzieć że akurat za kilka miesięcy przyjdzie mu zrobić zdecydowanie więcej km niż standardowo? Dla mnie to lekki bezsens, lepiej tak jak mówisz, uzależniać składkę od np. mocy auta. Niby jest od pojemności, ale to chyba teraz już nie jest proporcjonalne do mocy ;-)

Data: 2012-02-01 18:43:41
Autor: kamil
On 01/02/2012 18:38, Robert_J wrote:
[...]

Ja mniej więcej wiem ile jeżdżę co roku i tak deklaruję przeważnie i tak na wyrost. Różnice w cenie o 1 czy 2 kkm są w praktyce pomijalne, najwyżej nie dobiję do limitu, ale gdybym natłukł 30kkm i w coś przydzwonił, a podał w umowie 10 to już pewnie była by podstawa do regresu.

mnie to lekki bezsens, lepiej tak jak mówisz, uzależniać składkę od np.
mocy auta. Niby jest od pojemności, ale to chyba teraz już nie jest
proporcjonalne do mocy ;-)

Wtedy marudzić będą właściciele mocnych samochodów, no ale wszystkim nie dogodzisz, a jakieś odzwierciedlenie w statystykach to pewnie ma. Ciekawe kiedy firmy zaczną kasować też dodatkowo za modyfikacje czy płeć/wiek kierowcy, bo i to w niektórych krajach się praktykuje. Też na dobrą sprawę uzasadnione, mama w fabrycznej Corsie statystycznie znacznie mniej szaleje od nażelowanego 18-latka w Corsie z wydechem jak wiadro, obniżonym zawieszeniem od SuperSprzedawcy i parapetem na klapie. :)

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-02-01 19:56:22
Autor: neoniusz
W dniu 01.02.2012 19:43, kamil pisze:
[...]

Tu co prawda nie ma zwyzek, ale sa znizki, jesli masz mniej niz 30 lat (jesli jestes starszy to ci nie sprzedadza) oraz jesli nie masz "tuningowanego" auta.

"Pojazd był tuningowany (zmiany w silniku, obniżenie zawieszenia, zmiany w układzie wydechowym)"

"W systemie You Can Drive nie ubezpieczamy pojazdów uszkodzonych lub tuningowanych. Proponujemy w tej sprawie kontakt z agentem Ergo Hestii."

www.youcandrive.pl

Jest to twoj hestii.

Data: 2012-02-02 07:11:29
Autor: Lukasz
W dniu 2012-02-01 19:43, kamil pisze:
[...]

nikt ci nie wypowie umowy, co najwyżej każą dopłacić różnicę w cenie składki. Tak samo jak z podaniem braku szkód - miałem dwie, dali 60%zniżki, wykryli jedną (bo ufg dało info o jednej) to kazali dopłacić różnicę do 50% zniżki, jak (przy innym samochodzie) wykryli drugą to chcieli dopłaty 30% (bo przy dwóch szkodach akurat tak mieli)

[...]

a ja podawałem zawsze `15-20kkm, przedłużałem umowy w tej samej firmie podając nowy aktualny przebieg (a rocznie auto robiło 40-60kkm, choć deklarowane było do 20) i nikt się nie czepiał, baa, gdy kierujący moim autem spowodował stłuczkę to nikt się nie czepiał przebiegu, wieku kierującego (miał <26l, deklarowałem że nie będzie kierującego poniżej 26 r.ż. ale zapytałem podczas podpisywania umowy - czy jak sporadycznie ktoś jeździ to mam zgłaszać? nie...

Wtedy marudzić będą właściciele mocnych samochodów, no ale wszystkim nie
dogodzisz, a jakieś odzwierciedlenie w statystykach to pewnie ma.

no właśnie... ciekawe czy ma. Samochody mocniejsze często są lepiej zbudowane czy też wyposażone przez co skutki wypadków (leczenie) mogą być mniejsze
Poza tym przyjmując że od czasu do czasu musisz wyprzedzić, to ci z najmniejszą mocą są największym zagrożeniem i powinni płacić najwięcej ! :)

Lukasz

Data: 2012-02-02 08:54:03
Autor: Robert_J
[...]

Kurde, to gdzie Wy ubezpieczacie te auta? Ja od 20 lat nie miałem jeszcze sytuacji że ubezpieczyciel przy OC pytał mnie o jakiś deklarowany przebieg. A ubezpieczałem w 5 albo i więcej TU.

Data: 2012-02-02 09:51:24
Autor: J.F
Użytkownik "Robert_J"  napisał w wiadomości grup
Kurde, to gdzie Wy ubezpieczacie te auta? Ja od 20 lat nie miałem jeszcze sytuacji że ubezpieczyciel przy OC pytał mnie o jakiś deklarowany przebieg. A ubezpieczałem w 5 albo i więcej TU.

Rynek sie zmienia. Wchodza nowi ubezpieczyciele, maja swoje cenniki, czesto przeniesione z innego kraju, i interesuje ich cos wiecej niz tylko pojemnosc.

Akurat pytanie o przebieg wydaje sie bardzo zasadne.

J.

Data: 2012-02-02 10:23:45
Autor: kamil
On 02/02/2012 07:54, Robert_J wrote:
[...]

Ja nie w Polsce, więc mówię wam jak to niedługo będzie też nad wisłą wyglądało, szczególnie że coraz więcej międzynarodowych ubezpieczalni na rynek wchodzi i wprowadza swoje zasady.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-02-02 11:11:13
Autor: Lukasz
W dniu 2012-02-02 08:54, Robert_J pisze:
[...]

chyba większość direct'ów tak ma, a ja w innych się nie ubezpieczam bo tylko w direktach nie obchodzi ich jaki adres mam w dowodzie, tylko gdzie mieszkam/garażuję auto (a auto nadal mam zarejestrowane na Wrocław choć mieszkam poza, bo szkoda mi wydawać pieniądze na przerejestrowanie)

Lukasz

Data: 2012-02-01 19:46:51
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2012-02-01 19:03, kamil pisze:
[...]

Ubezpieczalnie nie są instytucjami charytatywnymi i ich oferta/warunki
uzależnione są od rynku itd. Ubezpieczalnie (piszę teraz o polskich)
zwracały już uwagę na różne rzeczy, ale to niekoniecznie dawało efekty
ekonomiczne. Jeżeli tylko jedna, czy dwie ubezpieczalnie o to pytają,
(i sprawdzają) to ludzie pójdą tam, gdzie nie ma konsekwencji
"niedomówień" czy w ogóle nie ma takich zapisów. Rynek jest w sumie
młody i chyba dość niestabilny. Nie może być tak, że ja ubezpieczony
w jednej firmie powiedzmy 20 lat (w sumie dłużej), z maksimum zniżek
(przez ten okres jedno zdarzenie na moje konto z OC, a AC też - 1
szkoda parkingowa + parę AC i regres z OC sprawcy) dostaję ofertę na
OC ze wszystkimi zniżkami o 50% wyższą, niż u innego ubezpieczyciela
jako nowy klient. Ba - w starej deklarowałem, że nie będą prowadziły
osoby z prawem jazdy poniżej 2 lat (dopłata - jak takie miałem to
deklarowałem), że nie będą prowadziły poniżej 25 roku życia (dopłata -
jak takie miałem to deklarowałem) itd., a tutaj mam ofertę bez żadnych
dopłat i bez ograniczeń?

Data: 2012-02-01 18:48:38
Autor: kamil
On 01/02/2012 18:46, Artur Maśląg wrote:

[...]

Takie róznice w składkach są akurat na każdym rynku, czy to polskim czy zagranicznym. I nie tylko ubezpieczeń, bo jak to jest że mleko w Biedronce jest tańsze o 50% od mleka w delikatesach?

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-02-01 20:17:00
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2012-02-01 19:48, kamil pisze:
[...]

Nie, nie są. Ubezpieczalnie dbają o swoich stałych i bezszkodowych
klientów - co innego z "młodzieżą" (tu nie chodziło o wiek wprost).

I nie tylko ubezpieczeń, bo jak to jest że mleko w
Biedronce jest tańsze o 50% od mleka w delikatesach?

Miałeś na myśli gwarancję jakości usługi? Nie, spudłowaleś.

Data: 2012-02-02 10:25:38
Autor: kamil
On 01/02/2012 19:17, Artur Maśląg wrote:

[...]

Dbają tak samo, jak każdy. Zniżki dla nowych klientów i inne cuda skąd niby się biorą?

I nie tylko ubezpieczeń, bo jak to jest że mleko w
Biedronce jest tańsze o 50% od mleka w delikatesach?

Miałeś na myśli gwarancję jakości usługi? Nie, spudłowaleś.

Usługi czego? Kupuję mleko, płacę i wychodzę, więc jak to?

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-02-01 19:09:30
Autor: adam
Polisa OC przekroczenie zadeklarowanej ilości kilometrow

Szybszy samochód = większe prawdopodobieństwo wypadku ;-). A jakoś nie widzę zróżnicowania składek w zależności od tego parametru ;-).

A sprawdzales to w jakims TU?
Ja nie sprawdzalem, ale sadze ze skladka bedzie inna.
Pzdr
Adam

Data: 2012-02-01 20:52:16
Autor: J.F.
Dnia Wed, 1 Feb 2012 18:36:31 +0100, Robert_J napisał(a):
Szybszy samochód = większe prawdopodobieństwo wypadku ;-). A jakoś nie widzę zróżnicowania składek w zależności od tego parametru ;-).

Bo jak dodasz ze "wieksza masa = wyzsze straty", to ci wyjdzie "wieksza pojemnosc = wyzsza skladka" :-)

[...]

Obstawiam ze tak. J.

Data: 2012-02-01 21:26:59
Autor: kogutek
Robert_J <dzidekszcz1968@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

Poza tym to co napisałeś jest lekką demagogią, a co najmniej nadużyciem, ponieważ stąd prosta droga do wykazania że kierowca z większym stażem stwarza większe prawdopodobieństwo wypadku. Obstawiasz że emeryt, który jeździ tylko do kościoła w niedziele i na działkę latem (oczywiście patrząc tylko do przodu przez okulary -10), czyli deklarujący pewnie z 1000 km rocznie, jest mniej niebezpieczny od kierowcy, który jeździ zdecydowanie więcej?
Oczywiście że jest mniej niebezpieczny. jego młody pracujący w dynamicznie
rozwijającej się firmie odpowiednik, akwizytor zwany handlowcem, robi tyle
codziennie przez 5 dni w tygodniu. Emeryt może choć nie musi mieć przytępione
zmysły. Znam takiego co jak miał 68 lat to wpierdolił młodemu piratowi
drogowemu. Śmiesznie na sprawie wyglądało jak się spytali o wiek i czy
przyznaje się do pobicia dwudziesto kilku latka. A on mu wpierdolił tylko
dlatego ze jechał ze swoim trzy letnim synem i tamten mu zajechał drogę. Mówił
że jak by był bez dziecka to by nie odpuścił i byłby bardzo ładny wypadek. Ja
mu wierzę bo robienie ładnie wyglądających wypadków to była jego praca.
Przyznaję że takich jak on jest niewielu. Ale się zdarzają. Starsi jeżdżą
ostrożniej bo u nich prężniej działa instynkt samozachowawczy. Po prostu mało
życia im zostało i nie chcą go sami sobie jeszcze bardziej skrócić. Tak że
proponuję odpierdolić się od starszych, bo każdy jak dożyje będzie emerytem w
okularach -10. Ze statystyk policyjnych wychodzi że po przekroczeniu pewnego
magicznego wieku ciężkie wypadki w tej grupie wiekowej nie wchodzą do
statystyk bo są na marginesie błędu. Jakieś porysowania na parkingu tak. Ale
że wracał zapakowanym do granic wytrzymałości samochodem z dyskoteki. I na
ostrym zakręcie zamiast 50 jechał 120 i zawinął się na drzewie to już nie. --

Data: 2012-02-02 10:26:36
Autor: kamil
On 01/02/2012 21:26, kogutek wrote:

[...]

Super, że znasz pojedyncze przypadki, ale firmy ubezpieczeniowe prowadzą statystyki przez dziesięciolecia na milionach kierowców.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-02-02 16:04:26
Autor: __Maciek
Polisa OC przekroczenie zadeklarowanej ilości kilometrow
Wed, 1 Feb 2012 21:26:59 +0000 (UTC) "kogutek"
<sok_marchwiowy@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał:

zmysły. Znam takiego co jak miał 68 lat to wpierdolił młodemu piratowi
A on mu wpierdolił tylko
dlatego ze jechał ze swoim trzy letnim synem

Kurde i to jeszcze w wieku 65 lat syna spłodził? Niezły koleś...
A może jednak o wnuka chodziło? :-)

mu wierzę bo robienie ładnie wyglądających wypadków to była jego praca.

"Ma wyglądać na wypadek" :-) Znaczy się płatny zabójca czy fury bił
dla wyłudzania odszkodowań?

Data: 2012-02-02 17:09:38
Autor: kogutek
__Maciek <i80c586@cyberspace.org> napisał(a):
> [...]

>mu wierzę bo robienie ładnie wyglądających wypadków to była jego praca.

"Ma wyglądać na wypadek" :-) Znaczy się płatny zabójca czy fury bił
Na pewno syn. Pomyśl kto może mieć taką pracę ze mają ładnie wypadki wyglądać,
ludzie mają je podziwiać i płacić ze oglądają.  --

Data: 2012-02-02 21:21:37
Autor: __Maciek
Polisa OC przekroczenie zadeklarowanej ilości kilometrow
Thu, 2 Feb 2012 17:09:38 +0000 (UTC) "kogutek"
[...]

Np. gość od efektów specjalnych albo kaskader w filmie.

Data: 2012-02-02 14:55:01
Autor: Jacek Osiecki
[...]

Obawiam się że statystyka by pokazała taką właśnie zależność :)
Ów emeryt może ani raz nie spotkać się z sytuacją wymagającą
lepszych umiejętności, może też jeździć ostrożniej (czyli 30km/h:)...

A to że ktoś przejeżdża rocznie 30/50/100 kkm, może mieć niekoniecznie
pozytywny wpływ na bezpieczeństwo - bo owszem, doświadczenie doświadczeniem
ale dochodzi też rutyna i np. niesłuszne przeświadczenie "przejeżdżam
miliony kilometrów, jestem kierowcą doskonałym i mogę jeździć bardziej
ryzykownie niż jakiś tam kapelusznik".

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2012-02-01 19:43:10
Autor: neoniusz
W dniu 01.02.2012 18:06, kogutek pisze:
[...]

mogą mogą.

Chuja tam mogą, że tak powiem.

Jak spowoduje straty po przekroczeniu przebiegu to poszkodowanemu
wypłacą a potem wystąpią o zwrot kasy. Umowa to umowa. OC ma zabezpieczać
poszkodowanego a nie sprawcę.

A jak sprawdzą, że przejechał więcej niż te 10000km? Przyjdzie czarny pan i sprawdzi licznik? ROTFL! Przecież liberty do direct, więc umowę zawiera się przez neta albo telefon. Więc jeszcze raz powtórzę - chuja mogą.

Data: 2012-02-01 19:40:57
Autor: kogutek
Polisa OC przekroczenie zadeklarowanej ilości kilometrow
neoniusz <neon@joemonster.org> napisał(a):

> mogą mogą.

Chuja tam mogą, że tak powiem.

> [...]

A jak sprawdzą, że przejechał więcej niż te 10000km? Przyjdzie czarny pan i sprawdzi licznik? ROTFL! Przecież liberty do direct, więc umowę zawiera się przez neta albo telefon. Więc jeszcze raz powtórzę - chuja mogą.

Tylko jak Ci ukradną lusterko i będziesz wnioskował o zastosowanie kary
obcinania rąk. A ja sobie pofolguję i napiszę że witamy Ciebie w klubie
złodziei. To się nie buldocz. --

Data: 2012-02-01 22:38:58
Autor: AZ
On 02/01/2012 06:06 PM, kogutek wrote:

mogą mogą. Jak spowoduje straty po przekroczeniu przebiegu to poszkodowanemu
wypłacą a potem wystąpią o zwrot kasy. Umowa to umowa. OC ma zabezpieczać
poszkodowanego a nie sprawcę.

Pokaż mi to w ustawie bo tam ta umowa jest opisana.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-02-02 00:49:50
Autor: kogutek
AZ <artur.zabronski@gmail.com> napisał(a):
> [...]
> poszkodowanego a nie sprawcę.

Pokaż mi to w ustawie bo tam ta umowa jest opisana.

Ustawa nie precyzuje warunków umowy a tylko narzuca pewne zapisy. Ubezpieczam
się w firmie nie wymagającej przeglądu jeśli nie wyjeżdżam samochodem za
granicę. Ale pod rygorem utraty ochrony mam firmę poinformować jeśli dokonam
nie autoryzowanych przez producenta zmian w konstrukcji samochodu. masz coś
takiego w ustawie? Bo ja mam w umowie. Żadna firma nie może wpisać do umowy że
odpowiada za szkody zrobione po kielichu. To znaczy odpowiada w stosunku do
poszkodowanego ale ściągnie wydaną kasę od sprawcy. Bo zapis o pełnej ochronie
pijanego sprawcy byłby niezgodny z ustawą. Ale możliwe jest zawarcie innej
umowy która zabezpieczy przed stratami kierowcę alkoholika. Cycki mozna
ubezpieczyć za odpowiednią stawką to i nie ma przeszkód żeby alkoholik
ubezpieczył się od regresu o jaki wystąpi ubezpieczyciel w ramach OC. Ale
tylko kasę wypłaci. Od pierdla takich umów nie ma. Ubezpieczyciel w ramach
skalkulowanego ryzyka może poza wymaganiami wynikającymi z ustawy umieścić
inne. Może na przykład zrobić ulgę dla tych co od dłuższego czasu jeżdżą i nie
robią szkód. Państwa nie interesuje co ubezpieczyciel zrobi z kasą jaką
dostaje za akwizycję. Może nią podzielić się z klientem. Państwo ma dostać od
sztuki określoną kwotę.

Data: 2012-02-01 18:02:57
Autor: Lewis
W dniu 2012-02-01 17:34, kowtow pisze:
[...]

Cofnij licznik :P I zaznacz że jeździłeś tylko do kościoła i tylko w niedziele i ważne święta.

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2012-02-01 18:42:14
Autor: Bydlę
On 2012-02-01 17:34:30 +0100, "kowtow" <kowtowNOSPAM@poczta.onet.pl> said:

Mam polise OC w Liberty cos tam
Zadeklarowałem na 12 m-cy że przejadę nie więcej jak 10 000 km

A jak się nazywała rubryka?
"Zobowiązuję się, że nie przejadę więcej niż:"?

Żadnych.

--
Bydlę

Data: 2012-02-01 20:29:28
Autor: a...mx
kowtow wrote:

Mam polise OC w Liberty cos tam
Zadeklarowałem na 12 m-cy że przejadę nie więcej jak 10 000 km ale już
widzę że przekrocze tę wartość.

Że ty czy, że tym autem? Kolega/żona/ufo jeździło pozostałe X XXX km tym autem, ja tylko 10kkm.

--
Arek, arekmx|gazeta.pl

Data: 2012-02-01 19:42:26
Autor: kogutek
a...mx@gazeta.pl napisał(a):
kowtow wrote:

> [...]
> widzę że przekrocze tę wartość.

Że ty czy, że tym autem? Kolega/żona/ufo jeździło pozostałe X XXX km tym autem, ja tylko 10kkm.

Witamy w klubie złodziei i oszustów.

Data: 2012-02-01 22:47:24
Autor: AZ
On 02/01/2012 08:42 PM, kogutek wrote:

Witamy w klubie złodziei i oszustów.

Czy jak zgłoszę na koniec, że przejechałem 5 razy mniej bo chorowałem to mi zwrócą nadpłatę?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-02-02 00:27:13
Autor: kogutek
> [...]
>
> Witamy w klubie złodziei i oszustów.

Czy jak zgłoszę na koniec, że przejechałem 5 razy mniej bo chorowałem to mi zwrócą nadpłatę?

Ich spytaj.

Data: 2012-02-02 01:35:21
Autor: AZ
Polisa OC przekroczenie zadeklarowanej ilości kilometrow
On 02/02/2012 01:27 AM, kogutek wrote:

Ich spytaj.

A czemu mam ich pytać skoro tutaj tylu znawców i w odwrotnym przypadku znają odpowiedź?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-02-02 00:54:47
Autor: kogutek
> [...]
>
> Ich spytaj.

A czemu mam ich pytać skoro tutaj tylu znawców i w odwrotnym przypadku znają odpowiedź?

Żebyś się upewnił spytaj. To chyba normalne że jak chce się coś wiedzieć i być
tego pewnym. To do źródła idzie. Podpisuje się tutaj ktoś Link4 albo inne PZU?
To żebyś ich spytał jest poprawną odpowiedzią na zadane pytanie. --

Data: 2012-02-02 01:18:52
Autor: John Kołalsky
Polisa OC przekroczenie zadeklarowanej ilości kilometrow

Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com>

Witamy w klubie złodziei i oszustów.

Czy jak zgłoszę na koniec, że przejechałem 5 razy mniej bo chorowałem to mi zwrócą nadpłatę?

A miałeś odpowiednią umowę ? Bo jeśli zobowiązałeś się do nieprzekroczenia to zobowiązuje to tylko Ciebie a nie ubezpieczalnię. W przypadku przekroczenia można co najwyżej zastanawiać się czy to było zobowiązanie czy niezobowiązująca deklaracja i czy ustawa daje możliwość zerwania umowy przez ubezpieczalnię w którymkolwiek z tych przypadków czy może tylko np masz składkę uzupełnić.

Data: 2012-02-01 22:13:07
Autor: Arbiter

Użytkownik "kowtow" <kowtowNOSPAM@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4f29699b$0$1260$65785112news.neostrada.pl...
Mam polise OC w Liberty cos tam
Zadeklarowałem na 12 m-cy że przejadę nie więcej jak 10 000 km ale już widzę że przekrocze tę wartość.
Jakie konsekwencje przy przedłużaniu polisy?

żadnych. I nie słuchaj tych co nie wiedzą a mądrzą się tzn 'kogutek' i 'kamil'

miałem taką sytuację przekroczylem chyba z 1000 a moze 3, nie pamietam. Pani tylko poprosiła o aktualny przebieg.

Gdyby była szkoda to prawdopodobnie musiałbys dopłacić różnicę w kalkulacji polisy czyli kilkadziesiąt PLN. Ale tego nie jestem pewien

Data: 2012-02-01 21:30:22
Autor: kogutek
Arbiter <niemam@hotmail.com> napisał(a):

> [...]

Gdyby była szkoda to prawdopodobnie musiałbys dopłacić różnicę w kalkulacji polisy czyli kilkadziesiąt PLN. Ale tego nie jestem pewien
Dobry jesteś. Wiarygodny że ho ho. Nie pamiętasz czy o tysiąc czy o trzy. Może
jakiś preparat na pamięć sobie kup. No i to dobre. Nie wierz kogutkowi ale
gdyby była szkoda to. I następuje Twoja dowolna interpretacja. Ale że nie
jesteś tego pewien to masz usprawiedliwienie. --

Data: 2012-02-02 11:22:05
Autor: Lukasz
W dniu 2012-02-01 22:30, kogutek pisze:
[...]

jak już napisałem w innym poście deklarację miałem 15000-19999km na dwóch autach, ile zrobiłem nie wiem ale między 40 a 60000km. Nikt  przy szkodzie (a były dwie, jedna moja, druga z innym kierującym <26r.ż.) nie zakwestionował przebiegu, wieku kierowcy ani nic innego, wypłaty miałem zarówno z oc jako sprawca (2szt.) jak i z AC
Teraz podpisywałem umowę przez pośrednika i nie zapytał mnie o przebieg, jak się później okazało sam wpisał <5000km....

Lukasz

Data: 2012-02-02 10:29:39
Autor: kamil
On 02/02/2012 10:22, Lukasz wrote:
[...]

Czyli podsumowując, jeździsz 40-60k rocznie, a miałeś stłuczkę?

Moja żona jedzie raz na tydzień firmowym na spotkanie i czasem odwiezie mnie z knajpy, jak wypiję coś do kolacji, a nie miała w życiu nawet jednej stłuczki.

Robert_J, jak to się ma do twojego prawdopodobieństwa wypadku? ;-)

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-02-02 12:44:38
Autor: Lukasz
W dniu 2012-02-02 11:29, kamil pisze:
[...]

moja też nie miała żadnej stłuczki i jeździ mało, ale ryzyko stłuczki mojej i jej oceniam na podobnym poziomie, choć wcale źle nie jeździ - jak dla mnie to często zbyt asekuracyjnie, ale wiem że przez to że mało jeździ nie wie jak auto zachowa się w poślizgu czy jak je wyprowadzić - bo kto miał ją tego nauczyć? Dopiero jak ją wysłałem na kurs doszkalający na maty poślizgowe to stwierdziła "bo ja to myślałam że ty to jak śnieg spadnie to jeździsz na te parkingi dla zabawy, a teraz widzę że auto z poślizgu wyprowadzisz, a ja nie. Dlatego będę z tobą jeździła się ślizgać" :) - dlatego też polecam taki kurs dla żony (bo jak masz cokolwiek umiejętności to tam nie nauczysz się nic, więcej nauczysz się na parkingu bo masz nielimitowany czas...

Robert_J, jak to się ma do twojego prawdopodobieństwa wypadku? ;-)

to nie ja pisałem o prawdopodobieństwie, z resztą to moja pierwsza stłuczka odkąd mam prawo jazdy czyli od 10 lat. Czy jakbym jeździł mniej to bym jej nie miał? jeśli wiązałoby to się z tym że mniej bym też pracował, to tak, w przeciwnym razie nie - bo stłuczka była z przemęczenia - najechałem na tył auta i porysowałem troszkę zderzak temu z przodu zaginając tym samym troszkę swój zderzak i maskę (dziwne że lampy zostały nienaruszone), dla pocieszenia dodam, że ten z tyłu też nie wyhamował niszcząc moją lampę i zderzak - ale nie wiem czy też pracuje tyle godzin dziennie co ja wtedy, w międzyczasie w aucie jedząc kanapki, odbierając 1000 telefonów i wnerwiając się na tysiąc spraw ;P

Lukasz

Data: 2012-02-02 12:01:32
Autor: J.F
Użytkownik "Lukasz"  napisał w wiadomości grup
Teraz podpisywałem umowę przez pośrednika i nie zapytał mnie o przebieg, jak się później okazało sam wpisał <5000km....

Tylko pozniej nie bedzie "posrednik sam wpisal", tylko "szanowny pan podal falszywe dane do ubezpieczenia i podpisal sie pod wnioskiem"

J.

Data: 2012-02-02 12:45:24
Autor: Lukasz
W dniu 2012-02-02 12:01, J.F pisze:
[...]

wiem, ale jak już napisałem nie sprawdzają tego

Lukasz

Data: 2012-02-02 08:03:51
Autor: Vlad The Ripper
[...]

Najlepiej zadzwoń do liberty i zapytaj. Miałem kiedyś tak w axa. Przekroczyłem zadeklarowaną wartość i wpadłem w następny przedział. Zadzwoniłem i powiedzieli, że rekalkulacja w takim przypadku nie jest konieczna z uwagi na brak istotnego wpływu tego parametru na wysokość stawki. Przy przedłużaniu także bez konsekwencji się obyło.

Data: 2012-02-02 09:48:37
Autor: 4CX250
[...]

A to ile wynosi OC w Liberty od auta stojącego cały rok w garażu?

Marek

Data: 2012-02-02 11:15:18
Autor: Chris
Polisa OC przekroczenie zadeklarowanej ilości kilometrow
kowtow nabazgrał(a):

Mam polise OC w Liberty cos tam
Zadeklarowałem na 12 m-cy że przejadę nie więcej jak 10 000 km ale już
widzę  że przekrocze tę wartość.

To jedziesz do najbliższego komisu i za 30zł ustawią Ci licznik na taki jaki będziesz chciał :)

Data: 2012-02-02 13:13:59
Autor: kowtow
Polisa OC przekroczenie zadeklarowanej ilości kilometrow
Jestem watkodawcą
Zadzwoniłem do Liberty zmienili na 15000 składka nie wzrosła Tak że wszystko OK
Pozdrawiam
I dziękuję za wszystkie wypowiedzi a tak na marginesie warto podawać najniższą wartość kilometrow bo rożnica w składce między 10 000 a 15 000 jest około 30 zł

Data: 2012-02-04 12:23:12
Autor: neoniusz
Polisa OC przekroczenie zadeklarowanej ilości k ilometrow
W dniu 02.02.2012 13:13, kowtow pisze:
Jestem watkodawcÂą
ZadzwoniÂłem do Liberty zmienili na 15000 skÂładka nie wzrosÂła Tak Âże wszystko
OK
Pozdrawiam
I dziĂŞkujĂŞ za wszystkie wypowiedzi a tak na marginesie warto podawaĂŚ
najni¿sz¹ wartoœÌ kilometrow bo ro¿nica w sk³adce miêdzy 10 000 a 15 000
jest okoÂło 30 zÂł

Warto się ubezpieczać w normalnych firmach, gdzie nie żądają podawania takich abstrakcji.

Data: 2012-02-04 14:15:46
Autor: Lukasz
W dniu 2012-02-04 12:23, neoniusz pisze:

Warto się ubezpieczać w normalnych firmach, gdzie nie żądają podawania
takich abstrakcji.

chcesz powiedzieć że warto zapłacić 2x więcej u konkurencji która o to nie zapyta?!

Lukasz

Data: 2012-02-04 19:10:18
Autor: Cavallino
Użytkownik "Lukasz" <wpiszmojeimie@bojczuk.net.pl> napisał w wiadomości news:jgjb1a$8c8$2inews.gazeta.pl...
[...]

Nie, ale warto znaleźć taką konkurencję, która zażąda na przykład 0,8 stawki Liberty.
Miałem tak rok temu, wypadło że Allianz wyszedł DUŻO taniej i nie ma tego typu problemów.

Data: 2012-02-05 10:37:59
Autor: Lukasz
W dniu 2012-02-04 19:10, Cavallino pisze:
Nie, ale warto znaleźć taką konkurencję, która zażąda na przykład 0,8
stawki Liberty.
Miałem tak rok temu, wypadło że Allianz wyszedł DUŻO taniej i nie ma
tego typu problemĂłw.

wydaje mi się że sprawdza się to w mniejszych miejscowościach, dla mnie ostatnie kilka lat najtańsze były direct'y - w zasadzie dlatego, że auta mam zarejestrowane w dużym mieście, a mieszkam w małej miejscowości (a wszelkie direct liczą składkę na podstawie miejsca zamieszkania a nie tego w DR)

Lukasz

Data: 2012-02-05 10:57:19
Autor: Cavallino
Użytkownik "Lukasz" <wpiszmojeimie@bojczuk.net.pl> napisał w wiadomości news:jgliku$4fs$1inews.gazeta.pl...
[...]

O ile Poznań zaliczasz do mniejszych miejscowości to możesz mieć rację

, dla mnie ostatnie kilka lat najtańsze były direct'y

A byłeś u jakiegoś brokera, który to wyliczył dla konkretnego auta, czy sam zadzwoniłeś w dwa miejsca i takie wnioski wyciągąłeś?

Data: 2012-02-06 21:30:14
Autor: Lukasz
W dniu 2012-02-05 10:57, Cavallino pisze:
O ile Poznań zaliczasz do mniejszych miejscowości to możesz mieć rację

no dobra, nie ma co się kłócić, jednemu tu wyjdzie taniej, drugiemu tam

, dla mnie ostatnie kilka lat najtańsze były direct'y

A byłeś u jakiegoś brokera, który to wyliczył dla konkretnego auta, czy
sam zadzwoniłeś w dwa miejsca i takie wnioski wyciągąłeś?

do brokera nie chodzę odkąd okazało się że 3 lata nie miałem opłaconego OC - broker wypisywał druczek i brał kasę do kieszeni.
Na miejscu czy dzwoniąc faktycznie nic ciekawego nie mają.

Lukasz

Data: 2012-02-07 17:36:44
Autor: Cavallino
[...]

W Allianz teĹź wychodzi droĹźej niĹź w Liberty?
No to jakiś dziwny przypadk jesteś.

Data: 2012-02-07 17:50:44
Autor: J.F
UĹźytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości
W Allianz teĹź wychodzi droĹźej niĹź w Liberty?
No to jakiś dziwny przypadk jesteś.

Chyba juz nie.
A moze tak ? Wlasnie sie cos odwrocilo i chyba bede sie musial przeniesc z Allianz do Allianz (direct) :-)

J.

Data: 2012-02-07 21:04:52
Autor: Lukasz
W dniu 2012-02-07 17:50, J.F pisze:
Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
[...]

teraz 2 auta wyszły mi taniej w axa a jedno w liberty

Lukasz

Data: 2012-02-05 16:32:48
Autor: neoniusz
W dniu 04.02.2012 14:15, Lukasz pisze:
Warto się ubezpieczać w normalnych firmach, gdzie nie żądają podawania
takich abstrakcji.

chcesz powiedzieć że warto zapłacić 2x więcej u konkurencji która o to
nie zapyta?!

lol? u mnie allianz direct wychodzi polowe taniej niz liberty, a nie pytaja o takie bzdety.

Data: 2012-02-07 06:58:10
Autor: Lukasz
W dniu 2012-02-05 16:32, neoniusz pisze:
[...]

a u mnie taniej wyszedł inny direct w którym o to pytają, więc nie sądzę żeby warto było się ubezpieczać tam "gdzie nie żądają podawania takich abstrakcji"

Lukasz

Polisa OC przekroczenie zadeklarowanej ilości kilometrow