Polisa OC przekroczenie zadeklarowanej ilości kilometrow

Data: 2012-02-01 20:29:28
Autor: a...mx
Polisa OC przekroczenie zadeklarowanej ilości kilometrow
kowtow wrote:

Mam polise OC w Liberty cos tam
Zadeklarowałem na 12 m-cy że przejadę nie więcej jak 10 000 km ale już
widzę że przekrocze tę wartość.

Że ty czy, że tym autem? Kolega/żona/ufo jeździło pozostałe X XXX km tym autem, ja tylko 10kkm.

--
Arek, arekmx|gazeta.pl

Data: 2012-02-01 19:42:26
Autor: kogutek
a...mx@gazeta.pl napisał(a):
kowtow wrote:

> [...]
> widzę że przekrocze tę wartość.

Że ty czy, że tym autem? Kolega/żona/ufo jeździło pozostałe X XXX km tym autem, ja tylko 10kkm.

Witamy w klubie złodziei i oszustów.

Data: 2012-02-01 22:47:24
Autor: AZ
On 02/01/2012 08:42 PM, kogutek wrote:

Witamy w klubie złodziei i oszustów.

Czy jak zgłoszę na koniec, że przejechałem 5 razy mniej bo chorowałem to mi zwrócą nadpłatę?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-02-02 00:27:13
Autor: kogutek
AZ <artur.zabronski@gmail.com> napisał(a):
On 02/01/2012 08:42 PM, kogutek wrote:

> Witamy w klubie złodziei i oszustów.

Czy jak zgłoszę na koniec, że przejechałem 5 razy mniej bo chorowałem to mi zwrócą nadpłatę?

Ich spytaj.

Data: 2012-02-02 01:35:21
Autor: AZ
Polisa OC przekroczenie zadeklarowanej ilości kilometrow
On 02/02/2012 01:27 AM, kogutek wrote:

Ich spytaj.

A czemu mam ich pytać skoro tutaj tylu znawców i w odwrotnym przypadku znają odpowiedź?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-02-02 00:54:47
Autor: kogutek
> [...]
>
> Ich spytaj.

A czemu mam ich pytać skoro tutaj tylu znawców i w odwrotnym przypadku znają odpowiedź?

Żebyś się upewnił spytaj. To chyba normalne że jak chce się coś wiedzieć i być
tego pewnym. To do źródła idzie. Podpisuje się tutaj ktoś Link4 albo inne PZU?
To żebyś ich spytał jest poprawną odpowiedzią na zadane pytanie. --

Data: 2012-02-02 01:18:52
Autor: John Kołalsky
Polisa OC przekroczenie zadeklarowanej ilości kilometrow

Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com>

Witamy w klubie złodziei i oszustów.

Czy jak zgłoszę na koniec, że przejechałem 5 razy mniej bo chorowałem to mi zwrócą nadpłatę?

A miałeś odpowiednią umowę ? Bo jeśli zobowiązałeś się do nieprzekroczenia to zobowiązuje to tylko Ciebie a nie ubezpieczalnię. W przypadku przekroczenia można co najwyżej zastanawiać się czy to było zobowiązanie czy niezobowiązująca deklaracja i czy ustawa daje możliwość zerwania umowy przez ubezpieczalnię w którymkolwiek z tych przypadków czy może tylko np masz składkę uzupełnić.

Polisa OC przekroczenie zadeklarowanej ilości kilometrow