Polisa OC przekroczenie zadeklarowanej ilości kilometrow

Data: 2012-02-01 22:13:07
Autor: Arbiter
Polisa OC przekroczenie zadeklarowanej ilości kilometrow

Użytkownik "kowtow" <kowtowNOSPAM@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4f29699b$0$1260$65785112news.neostrada.pl...
Mam polise OC w Liberty cos tam
Zadeklarowałem na 12 m-cy że przejadę nie więcej jak 10 000 km ale już widzę że przekrocze tę wartość.
Jakie konsekwencje przy przedłużaniu polisy?

żadnych. I nie słuchaj tych co nie wiedzą a mądrzą się tzn 'kogutek' i 'kamil'

miałem taką sytuację przekroczylem chyba z 1000 a moze 3, nie pamietam. Pani tylko poprosiła o aktualny przebieg.

Gdyby była szkoda to prawdopodobnie musiałbys dopłacić różnicę w kalkulacji polisy czyli kilkadziesiąt PLN. Ale tego nie jestem pewien

Data: 2012-02-01 21:30:22
Autor: kogutek
Arbiter <niemam@hotmail.com> napisał(a):

> [...]

Gdyby była szkoda to prawdopodobnie musiałbys dopłacić różnicę w kalkulacji polisy czyli kilkadziesiąt PLN. Ale tego nie jestem pewien
Dobry jesteś. Wiarygodny że ho ho. Nie pamiętasz czy o tysiąc czy o trzy. Może
jakiś preparat na pamięć sobie kup. No i to dobre. Nie wierz kogutkowi ale
gdyby była szkoda to. I następuje Twoja dowolna interpretacja. Ale że nie
jesteś tego pewien to masz usprawiedliwienie. --

Data: 2012-02-02 11:22:05
Autor: Lukasz
W dniu 2012-02-01 22:30, kogutek pisze:
[...]

jak już napisałem w innym poście deklarację miałem 15000-19999km na dwóch autach, ile zrobiłem nie wiem ale między 40 a 60000km. Nikt  przy szkodzie (a były dwie, jedna moja, druga z innym kierującym <26r.ż.) nie zakwestionował przebiegu, wieku kierowcy ani nic innego, wypłaty miałem zarówno z oc jako sprawca (2szt.) jak i z AC
Teraz podpisywałem umowę przez pośrednika i nie zapytał mnie o przebieg, jak się później okazało sam wpisał <5000km....

Lukasz

Data: 2012-02-02 10:29:39
Autor: kamil
On 02/02/2012 10:22, Lukasz wrote:
[...]

Czyli podsumowując, jeździsz 40-60k rocznie, a miałeś stłuczkę?

Moja żona jedzie raz na tydzień firmowym na spotkanie i czasem odwiezie mnie z knajpy, jak wypiję coś do kolacji, a nie miała w życiu nawet jednej stłuczki.

Robert_J, jak to się ma do twojego prawdopodobieństwa wypadku? ;-)

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-02-02 12:44:38
Autor: Lukasz
W dniu 2012-02-02 11:29, kamil pisze:
[...]

moja też nie miała żadnej stłuczki i jeździ mało, ale ryzyko stłuczki mojej i jej oceniam na podobnym poziomie, choć wcale źle nie jeździ - jak dla mnie to często zbyt asekuracyjnie, ale wiem że przez to że mało jeździ nie wie jak auto zachowa się w poślizgu czy jak je wyprowadzić - bo kto miał ją tego nauczyć? Dopiero jak ją wysłałem na kurs doszkalający na maty poślizgowe to stwierdziła "bo ja to myślałam że ty to jak śnieg spadnie to jeździsz na te parkingi dla zabawy, a teraz widzę że auto z poślizgu wyprowadzisz, a ja nie. Dlatego będę z tobą jeździła się ślizgać" :) - dlatego też polecam taki kurs dla żony (bo jak masz cokolwiek umiejętności to tam nie nauczysz się nic, więcej nauczysz się na parkingu bo masz nielimitowany czas...

Robert_J, jak to się ma do twojego prawdopodobieństwa wypadku? ;-)

to nie ja pisałem o prawdopodobieństwie, z resztą to moja pierwsza stłuczka odkąd mam prawo jazdy czyli od 10 lat. Czy jakbym jeździł mniej to bym jej nie miał? jeśli wiązałoby to się z tym że mniej bym też pracował, to tak, w przeciwnym razie nie - bo stłuczka była z przemęczenia - najechałem na tył auta i porysowałem troszkę zderzak temu z przodu zaginając tym samym troszkę swój zderzak i maskę (dziwne że lampy zostały nienaruszone), dla pocieszenia dodam, że ten z tyłu też nie wyhamował niszcząc moją lampę i zderzak - ale nie wiem czy też pracuje tyle godzin dziennie co ja wtedy, w międzyczasie w aucie jedząc kanapki, odbierając 1000 telefonów i wnerwiając się na tysiąc spraw ;P

Lukasz

Data: 2012-02-02 12:01:32
Autor: J.F
Użytkownik "Lukasz"  napisał w wiadomości grup
Teraz podpisywałem umowę przez pośrednika i nie zapytał mnie o przebieg, jak się później okazało sam wpisał <5000km....

Tylko pozniej nie bedzie "posrednik sam wpisal", tylko "szanowny pan podal falszywe dane do ubezpieczenia i podpisal sie pod wnioskiem"

J.

Data: 2012-02-02 12:45:24
Autor: Lukasz
W dniu 2012-02-02 12:01, J.F pisze:
[...]

wiem, ale jak już napisałem nie sprawdzają tego

Lukasz

Polisa OC przekroczenie zadeklarowanej ilości kilometrow