Polisa OC przekroczenie zadeklarowanej ilości kilometrow

Data: 2012-02-02 08:03:51
Autor: Vlad The Ripper
Polisa OC przekroczenie zadeklarowanej ilości kilometrow

Użytkownik "kowtow" <kowtowNOSPAM@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4f29699b$0$1260$65785112news.neostrada.pl...
Mam polise OC w Liberty cos tam
Zadeklarowałem na 12 m-cy że przejadę nie więcej jak 10 000 km ale już widzę że przekrocze tę wartość.
Jakie konsekwencje przy przedłużaniu polisy?
Pozdrawiam
Najlepiej zadzwoń do liberty i zapytaj. Miałem kiedyś tak w axa. Przekroczyłem zadeklarowaną wartość i wpadłem w następny przedział. Zadzwoniłem i powiedzieli, że rekalkulacja w takim przypadku nie jest konieczna z uwagi na brak istotnego wpływu tego parametru na wysokość stawki. Przy przedłużaniu także bez konsekwencji się obyło.

Polisa OC przekroczenie zadeklarowanej ilości kilometrow