Polisy na kartach mog± być bezużyteczne

Data: 2010-03-17 23:20:59
Autor: Animka
Polisy na kartach mog± być bezużyteczne
http://biznes.onet.pl/polisy-na-kartach-moga-byc-bezuzyteczne,18629,3193233,1,analizy-detal

Je¶li wybieramy się za granicę z kart± kredytow± w portfelu, to warto sprawdzić jak w przypadku naszego plastiku działa ubezpieczenie kosztów leczenia. Z ubezpieczeniami często jest tak, że jeste¶my przekonani, że polisa chroni nas w danej sytuacji, a dopiero dochodz±c odszkodowania dowiadujemy się, iż nic nam się nie należy. Lepiej więc sprawdzić jakie warunki s± potrzebne do aktywowania polisy, by nie okazała się ona tyko zbędnym dodatkiem do karty kredytowej, za który co miesi±c płacimy.

--
animka

Data: 2010-03-17 17:22:32
Autor: witek
Animka wrote:
[...]

No to chyba nic nowego.

Data: 2010-03-18 07:36:01
Autor: Włodziu
Polisy na kartach mog± być bezużyteczne

Użytkownik "Animka" <animka@to.nieja.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hnrk9i$ti2$1node1.news.atman.pl...
http://biznes.onet.pl/polisy-na-kartach-moga-byc-bezuzyteczne,18629,3193233,1,analizy-detal

-- animka

I wszystko jasne

Data: 2010-03-18 09:01:58
Autor: Valdi
Polisy na kartach mog± być bezużyteczne
"Włodziu" news:1268894048.705284d1.icnet

?

Data: 2010-03-18 09:09:58
Autor: Pyrtek
Valdi pisze:
[...]

hint:

http://groups.google.pl/groups/search?scoring=d&filter=0&enc_author=pW0ZMBUAAAD_kHve_riXw4KUKuFRe-v86tEdaAnzXgSQFq-Fd7aCcA

W skrócie: groups.google.pl - search "Animka"  - pokaż profil

--

Tnx. Pzdr.        Pyrtek.

Data: 2010-03-18 12:40:02
Autor: Włodziu
Polisy na kartach mog± być bezużyteczne

Użytkownik "Valdi" <Valdi@valdi.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hnskvl$adh$1news.interia.pl...
[...]

 Przejrzyj archiwum grupy ( nie tylko tej)  i poczytaj sobie tematy tej pani (zreszt± nie znam płci), to zrozumiesz.

Data: 2010-03-18 19:31:29
Autor: Animka
W dniu 2010-03-18 12:40, Włodziu pisze:
[...]

Ta twoja praca w Infocentrum to polega na szpiegowaniu i bieganiu po internecie za ludĽmi?
person:          Stanislaw Bittner
address:         Infocentrum Sp. z o.o.
address:         ul. 28 Czerwca 1956r. nr 211
address:         60-965 Poznan
address:         POLAND
phone:           +48 61 8311394
fax-no:          +48 61 8311394
nic-hdl:         SB1560-RIPE
mnt-by:          TPNET
source:          RIPE # Filtered
person:          Ryszard Wos
address:         IST Wielkopolska
address:         pl. Wolnasci 6
address:         61-738 Poznan
address:         POLAND
phone:           +48 61 552178
fax-no:          +48 61 552178
e-mail:          rysiek@wlkp.ternet.pl
nic-hdl:         RW195-RIPE
mnt-by:          TPNET
source:          RIPE # Filtered

Widzę, że chcesz być zasłużony dla internetu i nadrabiasz pisaniem, bo niedawno zmienile¶ nicka? Boisz się czego¶, masz co¶ na sumieniu maglarzu.

--
animka

Data: 2010-03-18 13:53:15
Autor: witek
Animka wrote:
Widzę, że chcesz być zasłużony dla internetu i nadrabiasz pisaniem, bo niedawno zmienile¶ nicka? Boisz się czego¶, masz co¶ na sumieniu maglarzu.

czy ty sie jakos leczysz?

Data: 2010-03-18 22:39:16
Autor: Krzysztof Halasa
Polisy na kartach mogą być bezużytec zne
witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> writes:

czy ty sie jakos leczysz?

Nie zebym chcial koniecznie nawiazywac do tej osoby, ale na pewne, ze
tak powiem, wskazniki, chyba nie ma znanego lekarstwa :-(
--
Krzysztof Halasa

Data: 2010-03-18 23:54:53
Autor: Animka
Polisy na kartach mog± być bezużyte czne

Nie zebym chcial koniecznie nawiazywac do tej osoby, ale na pewne, ze
tak powiem, wskazniki, chyba nie ma znanego lekarstwa :-(

To o mnie mowa? Je¶li o mnie to nie rozumiem dlaczego się mnie czepiacie. Podałam kawałek tekstu i linka do Ľródla. To nie ja wydałam opinię o polisach. Widocznie tak jest jak tam było napisane, a Wy może sprzedajecie polisy i teraz boicie się, że stracicie trochę kasy jak ludzie nie będ± chcieli wykupywać w Bankach tych polis, bo one s± nieprzydatne.
EOT

--
animka

Data: 2010-03-18 18:28:38
Autor: witek
Animka wrote:

Nie zebym chcial koniecznie nawiazywac do tej osoby, ale na pewne, ze
tak powiem, wskazniki, chyba nie ma znanego lekarstwa :-(

To o mnie mowa?

No jako¶ tak.

[...]

Bo podała¶ link do artykułu mowi±cego o tym że tabletka od bólu głowy nie leczy wrzodów na dupie.

Tylko odpowiedz po co, skoro to jest oczywiste.

Jak sie dostaje polisę, to trzeba przeczytać co ona "leczy". Bo to, że nie  jest na wszystko to jest chyba jasne dla wszystkich z wyj±tkiem ciebie.
Autora artykułu pomijam bo jemu płac± za ilo¶ć wierszy, a nie za merytoryczn± tre¶ć. Inaczej nic by nie zarobił.

Polisy na kartach mog± być bezużyteczne