Polit-poprawna durnota "ukaraa" Fritzla...

Data: 2009-03-24 14:02:22
Autor: Piotr
Polit-poprawna durnota "ukaraa" Fritzla...
"Oprawca, który w domowej celi przez lata więził swoją córkę
Elizabeth, gdzie warunki odbiegały od wszelkich standardów – sam
będzie miał do dyspozycji przestronne pomieszczenie o powierzchni ok.
18 metrów kwadratowych, w którym znajdzie się kolorowy telewizor,
prysznic oraz komputer. Jeśli Fritzl wyrazi taką wolę, otrzyma także
jakiegoś zwierzaka, który dotrzyma mu towarzystwa.
73-letni mężczyzna będzie mógł także korzystać z salonu, kuchni oraz
specjalnego pomieszczenia do przygotowywania herbaty, które
pensjonariusze mogą użytkować w godzinach: od dziewiątej do
osiemnastej. Brytyjski dziennik „The Daily Telegraph” poinformował, że
gdyby Fritzla dopadł nagły głód wiedzy, to może rozpocząć naukę języka
w przeznaczonym do tego centrum kształcenia. Kiedy Fritzl - poliglota
znudzi się przebywaniem we własnej celi, może też wyjść do specjalnego
ogrodu i podziwiając piękno przyrody, zaczerpnąć świeżego powietrza.

Fritzl w swoim pomieszczeniu będzie także „na bieżąco” z tym, co
dzieje się na świecie – oprócz tego, że zostanie o tym poinformowany
przez telewizyjne serwisy, to w każdej chwili może zaspokoić swoją
ciekawość czytając prasę oraz przeglądając najnowsze magazyny."

http://niewiarygodne.pl/kat,1017181,title,Jozef-Fritzl-bedzie-wieziony-w-luksusie,wid,10970771,wiadomosc.html?ticaid=57b9e

To by go już lepiej zamkneli w tej dziurze, pod jego domem. I taniej i
była by choć minimalna sprawiedliwość.
I co tu jeszcze dodać? Panienkę by mu podrzucili, i łopatę, a on już
bedzie wiedział co robić.
pzdr
Piotr

Data: 2009-03-24 14:27:29
Autor: jadrys
Polit-poprawna durnota "ukarała" Fritzla...
Piotr pisze:
[...]

W europejskim prawie chodzi o resocjalizację a nie o ślepy odwet..  barbarzyńco.

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego systemu...   Również ja

Data: 2009-03-24 14:38:32
Autor: Piotr
Polit-poprawna durnota "ukarała" Fritzla...
Dnia Tue, 24 Mar 2009 14:27:29 +0100, jadrys napisa(a):

W europejskim prawie chodzi o resocjalizacj a nie o lepy odwet..  barbarzyco.

He, he, wiem, co jaki burak si przyplta, to mendzi o jakich
cudach...
Oczywista tylko mendzi, bo cudw nie ma, ju od dwch tysicy lat...
pz
Piotr
PS. A po co ten odwet ma by lepy?

Data: 2009-03-24 14:55:06
Autor: jadrys
Piotr pisze:
[...]

Jak sam pozwolie sobie zauway - sd to nie sprawiedliwo..
A swoj drog: poco PIS-owi ten pierwszy czon nazwy? Sprawiedliwo by nie wystarczya? Ludzi interesuje przede wszystkim sprawiedliwo. A to prawo jest pewnie potrzebne do zagmatwania sprawiedliwoci..

--
Linuks to system dla mylcych uytkownikw..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   Rwnie ja

Data: 2009-03-24 14:45:59
Autor: CeSaR
Polit-poprawna durnota "ukar ała" Fritzla...
W europejskim prawie chodzi o resocjalizację a nie o ślepy odwet.. barbarzyńco.

Na odwet nie ma co liczyć bo:
- gość za stary, żeby odsiezieć tyle co córka
- nikt go nie będzie chciał nawet kijem ruszyć
- śmierć wyklucza dwa poprzednie punkty
Więc dla oszczędności czasu i pieniędzy kula w łeb i do piachu.

Data: 2009-03-24 15:04:13
Autor: jadrys
CeSaR pisze:
[...]

No niestety, to w jego przypadku byłoby rozwiązaniem najpraktyczniejszym dla wszystkich..

Data: 2009-03-24 15:21:00
Autor: Piotr
Polit-poprawna durnota "ukaraa" Fritzla...
Dnia Tue, 24 Mar 2009 14:45:59 +0100, CeSaR napisa(a):

Na odwet nie ma co liczy bo:
- go za stary, eby odsiezie tyle co crka
- nikt go nie bdzie chcia nawet kijem ruszy
- mier wyklucza dwa poprzednie punkty
Wic dla oszczdnoci czasu i pienidzy kula w eb i do piachu.

To nie jest humanitarne. Trzeba go humanitarnie zamkn w jakim
podym kryminale i starannie dba o zdrowie, eby za szybko nie
wykitowa.
pz
Piotr

Data: 2009-03-24 15:49:02
Autor: ColgatesBilly

"CeSaR" <adres@mail.com> wrote in message news:gqao66$i7i$1news3.onet...
[...]

J e s t e s   P O T W O R E M  !!
'( oczywsiscie.... takim samym jak on,..jak tam mowisz)

PS TVN i ich goscie, zawsze tak mowia, a ja kurwa
nie wiem, o co im chodzi, naprawde!

Moze to jakies kosmity?
'
Kol

Data: 2009-03-24 15:13:18
Autor: CeSaR
Polit-poprawna durnota "ukar ała" Fritzla...
J e s t e s   P O T W O R E M  !!

I dobrze mi z tym

Data: 2009-03-24 15:47:20
Autor: ColgatesBilly

"jadrys" <ilicz@wp.pl> wrote in message news:gqan40$383$1news.task.gda.pl...
Piotr pisze:
[...]

Zeby po dozywociu sie zaczal lepiej sprawowac?

PS bedzie mu wolno leczyc swe uzaleznienie... KASETAMI PORNO?
( ze niby... nauczy sie ogladac tylko, gadac o tym na necie,
  a nie robic)

PS nie ma jak zemsta, odwet, Klint Eastwood i tak ulubione'
przez ludzi na calym swiecie.. filmy zemsty!

Kol

Data: 2009-03-24 15:01:59
Autor: jadrys

Piotr pisze:
[...]

Zemsta wcale nie jest słodka, może jest rozkoszą bogów, ale dla ludzi jest po prostu gorzka.. Słodkie jest wybaczanie, wtedy naprawdę możesz się poczuć jak bóg..

Data: 2009-03-24 15:16:56
Autor: Vic
jadrys wrote:
Zemsta wcale nie jest słodka, może jest rozkoszą bogów, ale dla ludzi jest po prostu gorzka.. Słodkie jest wybaczanie, wtedy naprawdę możesz się poczuć jak bóg..

Jesteś wewnętrznie bardzo niespójny. To co napisałeś powyżej jest jedną z kluczowych myśli chrześcijaństwa.

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-24 15:31:30
Autor: jadrys
Vic pisze:
jadrys wrote:
[...]

Jak to? A oko za oko, ząb za ząb, to chyba złote myśli chrześcijan, o ile się nie mylę.

Data: 2009-03-24 15:38:48
Autor: Vic
jadrys wrote:
Jak to? A oko za oko, ząb za ząb, to chyba złote myśli chrześcijan, o ile się nie mylę.

Mylisz się. Pominąłeś Nowy Testament w swoich rozważaniach ;)

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-24 22:20:59
Autor: Andrzej Kokakolski
Polit-poprawna durnota
jadrys <andrzej203@op.pl> napisa(a):
Jak to? A oko za oko, zb za zb, to chyba zote myli chrzecijan, o ile si nie myl.

Mylisz sie. To niejaki Hammurabi tak wykombinowal. A on nie byl chrzescianinem. Bylo to po prostu chronologiczna niemozliwoscia.

AK

--
Linuks to system, ktry nie uczyni mylcych uytkownikw z gupcw..    --

Data: 2009-03-24 23:57:59
Autor: jadrys
Polit-poprawna durnota
Andrzej Kokakolski pisze:
[...]

Ale moe chrzecijanie ten zwrot zapoyczyli?

--
Linuks to system dla mylcych uytkownikw..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego systemu...   Rwnie ja

Data: 2009-03-24 23:07:04
Autor: Andrzej Kokakolski
Polit-poprawna durnota
jadrys <ilicz@wp.pl> napisa(a):
Andrzej Kokakolski pisze:
> [...]
>
> AK
>
>   Ale moe chrzecijanie ten zwrot zapoyczyli?

Moze... nie!  :)
Chrzescianie zaproponowali nadstawienie drugiego policzka.

AK

--
Linuks to system, ktry nie uczyni mylcych uytkownikw z gupcw..    --

Data: 2009-03-25 00:16:48
Autor: jadrys
Polit-poprawna durnota
Andrzej Kokakolski pisze:
jadrys <ilicz@wp.pl> napisa(a):
Andrzej Kokakolski pisze:

[...]

No tak, pierwotni chrzecijanie to najczystsza komuna.. Wielka szkoda e takimi nie pozostali do dzi..

Data: 2009-03-24 15:18:51
Autor: Piotr
Polit-poprawna durnota "ukarała" Fritzla...
Dnia Tue, 24 Mar 2009 15:01:59 +0100, jadrys napisa(a):

Zemsta wcale nie jest sodka, moe jest rozkosz bogw, ale dla ludzi jest po prostu gorzka.. Sodkie jest wybaczanie, wtedy naprawd moesz si poczu jak bg..

Ja jestem za jadrysiu. Naley mu wybaczy ( ja ju mu wybaczyem) i
wsadzi do normalnej ciupy z kryminalistami i ich specyficznym
kodeksem honorowym. pz
Piotr

Data: 2009-03-24 15:21:00
Autor: Vic
Piotr wrote:
Naley mu wybaczy ( ja ju mu wybaczyem)

To miae mu co wybacza? Zrobi ci jakie aa w pup czy jak?

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-24 15:22:57
Autor: Piotr
Polit-poprawna durnota "ukaraa" Frit zla...
Dnia Tue, 24 Mar 2009 15:21:00 +0100, Vic napisa(a):

To miae mu co wybacza? Zrobi ci jakie aa w pup czy jak?

Jestem szczodry, szczeglnie gdy rozmawiam z jak nawiedzon lewizn.
pz
Piotr

Data: 2009-03-24 15:49:14
Autor: CeSaR
Polit-poprawna durnota "ukaraa" Fritzla...
Jestem szczodry, szczeglnie gdy rozmawiam z jak nawiedzon lewizn.

Ale oni z obrzydzenia nawet kijem od szczotki go nie dotkn!!!!
A je da trzeba...

Data: 2009-03-24 15:34:33
Autor: jadrys
Piotr pisze:
[...]

I po co go mczy? Facet jest chory..

Data: 2009-03-24 16:14:39
Autor: Piotr
Polit-poprawna durnota "ukaraa" Frit zla...
Dnia Tue, 24 Mar 2009 15:34:33 +0100, jadrys napisa(a):

I po co go mczy? Facet jest chory..

Facet nie jest chory, tylko ma swoj, indywidualn orientacj
seksualn. Zapomniae jadrysiu, e to ju nie s choroby?
pz
Piotr

Data: 2009-03-24 16:45:21
Autor: kefirh

Piotr pisze:

[...]

I teraz kwestia,
czy Onet powinien kasowac jego posty
i tym samym narazac osadzonego na ostracyzm?

k.

Data: 2009-03-24 17:05:10
Autor: Piotr
Polit-poprawna durnota "ukarała" Fritzla...
Dnia Tue, 24 Mar 2009 16:45:21 +0100, kefirh napisa(a):

I teraz kwestia,
czy Onet powinien kasowac jego posty
i tym samym narazac osadzonego na ostracyzm?

I to dyskryminacja by bya. Ta najstraszliwsza, bo z powodu
odmiennoci...
A za wadzy lewizny odmienno, to warto najwysza!
pz
Piotr

Data: 2009-03-24 21:07:34
Autor: raff
jadrys pisze:
Piotr pisze:
[...]

Kurwa, chodzi o kare, a nie o jakas resocjalizacje.

R.

Data: 2009-03-24 22:03:39
Autor: jadrys
raff pisze:

[...]

Właśnie ta resocjalizacja jest karą..

Data: 2009-03-24 22:31:55
Autor: raff
[...]

Pieprzysz.

Wiezienie powinno byc po a)odizolowanie bandytow od reszty spoleczenstwa b)sluszne ukaranie takiego bandyty.

Wasze lewackie podejscie nie spelnia zadnego z tych zalozen.

Wypuszczacie mordercow na przepustki po to zeby dalej mordowali. I to jest wasza resocjalizacja.

R.

Data: 2009-03-24 22:43:37
Autor: jadrys
raff pisze:
[...]

Każdemu trzeba dać szansę powrotu do uczciwego życia.. Im gorzej będzie traktowany, tym mniejsza szansa że wyjdzie z kryminału "aniołek"..

Data: 2009-03-24 23:58:54
Autor: ColgatesBilly

"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:gqbk6v$b2d$1news3.onet...
raff pisze:
[...]

OK, jesli sprawicie, ze sprawiedliwie
taka sama szanse otrzyma... OFIARA zabojstwa
Ko

Data: 2009-03-24 15:18:28
Autor: ColgatesBilly

"Piotr" <pnat@wp.pl> wrote in message news:1ieusb68ke5oi$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Masz wiec jeszcze jakies wonty prze´d nadchodzacym
potopem ten Gomorry?
Wszak lud bozy sie o cus takiego modli, a nie... by przezyc!

P-Kol

Data: 2009-03-24 18:00:02
Autor: Hanswurst
On Tue, 24 Mar 2009 14:02:22 +0100, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

[...]

 proponuje wyglodnialego seksualnie goryla albo rozkochanego edelka.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006

[...]