Politycy...

Data: 2009-09-06 14:49:33
Autor: pulsar
Politycy...
http://www.tvn24.pl/-1,1618100,0,1,lepiej-sciagac-podatki-rada-politycznej-trupiarni,wiadomosc.html

W polityce bez zmian...

Ciekawy, symptomatyczny komentarz:

"Spójrzcie no na to towarzystwo...

~walimorda

Tych wieprzów wyżartych na naszych podatkach, oszołomów, wiecznych niespełnionych karierowiczów politycznych, nieudolnych populistów, leniów, pyskaczy, egocentryków, pseudoekspertów i entomologów. Co oni temu krajowi mogą zaproponowac poza występami w telewizji?"

pulsar

Data: 2009-09-06 06:34:48
Autor: Antenka
Politycy...
Nothing - ja to wiem bez oglądania i gęb :D

Antenka

Data: 2009-09-06 17:25:19
Autor: pulsar
Politycy...
Antenka napisał(a):
Nothing - ja to wiem bez oglądania i gęb :D

Domyślałem się tego, tylko nie byłem
pewny... U ciebie z politykami jest tak,
jak u mnie z blondynkami, ja to wiem
bez oglądania i dup...

pulsar

Data: 2009-09-06 10:06:21
Autor: Antenka
Politycy...

> Nothing - ja to wiem bez oglądania ich  gęb :D

A niby po co mam ich stale oglądać, jeśli ten sam skład starych
wyjadaczy, prózniaków okupuje media i pierdzieli o niczym? Z tym
świrem na czele!

Antenka

Data: 2009-09-06 15:12:58
Autor: Piotr
Politycy...
Dnia Sun, 06 Sep 2009 14:49:33 +0200, pulsar napisał(a):

W polityce bez zmian...

Ciekawe co jest złego (trupiarskiego?) w stwierdzeniu, że trzeba
lepiej ściągać podatki?
Piotr

Data: 2009-09-06 15:23:14
Autor: pulsar
Politycy...
Piotr napisał(a):
Ciekawe co jest złego (trupiarskiego?) w stwierdzeniu, że trzeba
lepiej ściągać podatki?

Eeee, to tylko kretyńskie popisy entomologa...

pulsar

Data: 2009-09-06 15:25:08
Autor: Piotr
Politycy...
Dnia Sun, 06 Sep 2009 15:23:14 +0200, pulsar napisał(a):

Eeee, to tylko kretyńskie popisy entomologa...

Aaa, to mnie uspokoiłeś.
Piotr

Politycy...