Politycy

Data: 2010-10-26 18:17:40
Autor: Łosiu
Politycy
Jeżeli byście mogli strzelić jakiegoś polityka w twarz, to którego i za co?
Oczywiście nie chodzi mi o obrażanie, po prostu jestem ciekaw, za co wam konkretny podpadł. :)

Data: 2010-10-26 18:39:15
Autor: jadrys
Politycy
W dniu 2010-10-26 18:17, Łosiu pisze:
Jeżeli byście mogli strzelić jakiegoś polityka w twarz, to którego i za co?
Oczywiście nie chodzi mi o obrażanie, po prostu jestem ciekaw, za co wam
konkretny podpadł. :)

A. Kwaśniewski.. A dostałby w mordę za zdradę ideałów lewicowych.

Data: 2010-10-26 09:57:51
Autor: Antenka
Politycy
On 26 Paź, 18:39, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
> [...]

> konkretny podpadł. :)

A. Kwaśniewski.. A dostałby w mordę za zdradę ideałów lewicowych.<

Ode  mnie dostałby w mordę za to, że schlany jak świnia bełkotał coś
nad grobami polskich oficerów :-E.

A poza tym na wielkiego kopa w dupsko zasłużyli sobie :

1. Kominiarz
2. Bóbr
3. Psychol który uciekł z "Dziekanki"

A POlszewickie pionki z dziką rozkoszą  bym wypoliczkowała chlas
chlas :D

Antenka :-E

Data: 2010-10-26 20:17:43
Autor: jadrys
Politycy
W dniu 2010-10-26 18:57, Antenka pisze:
[...]

Ja natomiast nie szczędził bym razów całemu staremu aktywowi SLD. Za używanie "lewica" w swojej nazwie. I za rozkradanie Polski. I za Unię, i NATO..

Data: 2010-10-27 11:49:24
Autor: Władimir Ivanow
Politycy

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ia762j$svv$1news.onet.pl...
[...]

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

Ja bym chętnie skopał kaczora i jego wyznawców.

Data: 2010-10-27 13:58:31
Autor: jadrys
Politycy
W dniu 2010-10-27 11:49, Władimir Ivanow pisze:

[...]

A można wiedzieć za co byś im dokopał?

Data: 2010-10-27 14:56:04
Autor: cirrus
Politycy
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ia945p$opp$1news.onet.pl...
[...]

Ja nie, a wiesz dlaczego, bo mam litość dla upośledzonych umysłowo.

--
stevep

Data: 2010-10-27 18:03:57
Autor: jadrys
Politycy
W dniu 2010-10-27 14:56, cirrus pisze:
[...]

Rozumiem cię Stefan, - pewnie liczysz na to że zrewanżują ci się tym samym..

Data: 2010-10-28 15:52:15
Autor: cirrus
Politycy
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ia9ija$deb$1news.onet.pl...
[...]

To znaczy? Nie liczyłbym na wspaniałomyślność psychola.

--
stevep

Data: 2010-10-29 13:16:41
Autor: jadrys
Politycy
W dniu 2010-10-28 15:52, cirrus pisze:

Rozumiem cię Stefan, - pewnie liczysz na to że zrewanżują ci się tym samym..
Ja nie, a wiesz dlaczego, bo mam litość dla upośledzonych umysłowo.

To znaczy? Nie liczyłbym na wspaniałomyślność psychola.

Że  dla ciebie będą mieli litość. No chyba że naprawdę nie zadjesz sobie sprawy ze swoich niedostatków intelektualnych i masz się za kogoś normalnego.

Data: 2010-10-29 16:54:34
Autor: cirrus
Politycy
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:iaeagk$46k$1news.onet.pl...
[...]

Do twoich "walorów intelektualnych" (inaczej) rzeczywiscie nie pretenduje.

--
stevep

Data: 2010-10-29 20:14:28
Autor: jadrys
Politycy
W dniu 2010-10-29 16:54, cirrus pisze:
[...]

No fakt. Nie twierdzę że jesteś jakiś Durak, ale orłem intelektu też cię nie mogę nazwać.

Data: 2010-10-29 20:58:31
Autor: u2
Politycy
W dniu 2010-10-29 20:14, jadrys pisze:
[...]

Taki z niego orzeł jak Adolf Schwarzenegger :)

Data: 2010-10-27 14:54:56
Autor: cirrus
Politycy
[...]

A czemu, przecież każdy lewus to kłamca?

--
stevep

Data: 2010-10-27 18:04:37
Autor: jadrys
Politycy
W dniu 2010-10-27 14:54, cirrus pisze:
Ja natomiast nie szczędził bym razów całemu staremu aktywowi SLD. Za używanie "lewica" w swojej nazwie. I za rozkradanie Polski. I za Unię, i NATO..

A czemu, przecież każdy lewus to kłamca?

Prawdziwy "lewus" brzydzi się kłamstwem, - na równi z kapitalizmem.

Data: 2010-10-28 15:52:46
Autor: cirrus
Politycy
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ia9ijd$deb$2news.onet.pl...
[...]

I dlatego ma ich pełne usta.

--
stevep

Data: 2010-10-29 13:17:25
Autor: jadrys
Politycy
[...]

Prawdziwy komuch nigdy nie kłamie.

Data: 2010-10-29 13:27:20
Autor: Bogdan Idzikowski
Politycy

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:iaeagm$46k$2news.onet.pl...
[...]

Tylko prawdy nie mówi. Lub rozmija się z prawdą.

Data: 2010-10-29 13:39:29
Autor: jadrys
Politycy

[...]

No cóż - nieraz jest zmuszony (dla dobra ogółu) przemilczeć prawdę...

Data: 2010-10-29 16:52:45
Autor: cirrus
Politycy
[...]

Raczej zawsze kłamie choćby dla zasady.

--
stevep

Data: 2010-10-29 20:13:57
Autor: jadrys
Politycy
W dniu 2010-10-29 16:52, cirrus pisze:
[...]

G**no wiesz o komuchach Stefan.

Data: 2010-10-27 11:53:44
Autor: a3zzak
Politycy

Użytkownik "Łosiu" <losiu369@op.pl> napisał w wiadomości news:4cc6ff23$0$27024$65785112news.neostrada.pl...
Jeżeli byście mogli strzelić jakiegoś polityka w twarz, to którego i za co?
Oczywiście nie chodzi mi o obrażanie, po prostu jestem ciekaw, za co wam konkretny podpadł. :)

Oczywiście na reprymendę słowną zasłużył sb pan Lepper , ponieważ po jego aferze nie powinien wracać do polityki , takie jest moje zdanie .

Data: 2010-10-27 11:55:56
Autor: Władimir Ivanow
Politycy

Użytkownik "a3zzak" <uukasek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4cc7f6a9$0$27034$65785112news.neostrada.pl...

Oczywiście na reprymendę słowną zasłużył sb pan Lepper , ponieważ po jego aferze nie powinien wracać do polityki , takie jest moje zdanie .

Sam zasłużył. Lepper tylko się bawił.

Data: 2010-10-27 20:55:40
Autor: rAzor
Politycy
Darz bór! Użytkownik... he he - Łosiu raczył napisać:
Jeżeli byście mogli strzelić jakiegoś polityka w twarz, to którego i za co?
Oczywiście nie chodzi mi o obrażanie, po prostu jestem ciekaw, za co wam
konkretny podpadł. :)

Moja lista jest bardzo długa, a wobec niepewnych czasów i paniki jaka panuje wśród polityków (ot, taki cykor Niesiołoski, co to się staruszka w prochowcu wystraszył) jej nie podam - obawiam się, że policja i agenci musieliby zrobić sobie listę kolejkową do moich drzwi.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-10-29 17:47:47
Autor: nntp119
Politycy
Łosiu <losiu369@op.pl> napisał(a):
Jeżeli byście mogli strzelić jakiegoś polityka w twarz, to którego i za co?
Oczywiście nie chodzi mi o obrażanie, po prostu jestem ciekaw, za co wam konkretny podpadł. :)

Nie mam konkretnej osoby wybraną demokratycznie, ale politykowanie prezesa TVP wyłonionego nie demokratycznie...nadaje sie do spierdzenia mu pod nos... za to ze w regionalnych telewizjach nie ma pokazywania lokalnych klubow II ligi.

--

Politycy