Politycy

Data: 2010-10-27 11:53:44
Autor: a3zzak
Politycy

Użytkownik "Łosiu" <losiu369@op.pl> napisał w wiadomości news:4cc6ff23$0$27024$65785112news.neostrada.pl...
Jeżeli byście mogli strzelić jakiegoś polityka w twarz, to którego i za co?
Oczywiście nie chodzi mi o obrażanie, po prostu jestem ciekaw, za co wam konkretny podpadł. :)

Oczywiście na reprymendę słowną zasłużył sb pan Lepper , ponieważ po jego aferze nie powinien wracać do polityki , takie jest moje zdanie .

Data: 2010-10-27 11:55:56
Autor: Władimir Ivanow
Politycy

Użytkownik "a3zzak" <uukasek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4cc7f6a9$0$27034$65785112news.neostrada.pl...

Oczywiście na reprymendę słowną zasłużył sb pan Lepper , ponieważ po jego aferze nie powinien wracać do polityki , takie jest moje zdanie .

Sam zasłużył. Lepper tylko się bawił.

Politycy