Politycy

Data: 2010-10-27 20:55:40
Autor: rAzor
Politycy
Darz bór! Użytkownik... he he - Łosiu raczył napisać:
Jeżeli byście mogli strzelić jakiegoś polityka w twarz, to którego i za co?
Oczywiście nie chodzi mi o obrażanie, po prostu jestem ciekaw, za co wam
konkretny podpadł. :)

Moja lista jest bardzo długa, a wobec niepewnych czasów i paniki jaka panuje wśród polityków (ot, taki cykor Niesiołoski, co to się staruszka w prochowcu wystraszył) jej nie podam - obawiam się, że policja i agenci musieliby zrobić sobie listę kolejkową do moich drzwi.
--
Sátoraljaújhely

Politycy