[Gazownia] Politycy PiS: Postawmy ko?ció? w Dolinie Chocho?owskiej

Data: 2011-02-28 11:47:48
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[Gazownia] Politycy PiS: Postawmy ko?ció? w Dolinie Chocho?owskiej
Olin, Mon, 28 Feb 2011 10:43:02 +0100, pl.rec.gory:
Jan Piczura, szef PiS-u w powiecie tatrzańskim, forsuje pomysł przebudowy
na kościół kaplicy w Dolinie Chochołowskiej, przy której modlił się Jan
Paweł II. Przeciwne temu są władze TPN.

Jak już (chyba tutaj) kiedyś pisałem: kolega mój będąc w schronisku pod
Leskowcem usłyszał od jakiejś starszej pani wskazującej na sławojkę przy
schronisku: "tutaj srywał Jan Paweł II!". Czekam aż powstanie tam
sanktuarium Jana Pawła Drugiego patrona srających. :-//

--
Pozdrowienia,

[Gazownia] Politycy PiS: Postawmy ko?ció? w Dolinie Chocho?owskiej