Politycy PiS po pogrzebie pojechali na imprezę. Do Rydzyka.

Data: 2010-10-29 17:46:56
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Politycy PiS po pogrzebie pojechali na imprezę. Do Rydzyka.
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/politycy-pis-po-pogrzebie-pojechali-na-impreze-do-,1,3762976,wiadomosc.html

Przemysław Warzywny

--

"Chcę wprowadzić nowy świecki obyczaj, że politycy odpowiadają przed ludźmi,
 a nie przed hierarchią kościelną -mówił premier Donald Tusk w Radiu TOK FM,

Data: 2010-10-29 17:52:56
Autor: rAzor
Politycy PiS po pogrzebie pojechali na imprezę. Do Rydzyka.
Darz bór! Użytkownik... he he - Jarek nie obronił kżyża raczył napisać:

Sam do siebie nawijasz, psycholu?
--
Sátoraljaújhely

Politycy PiS po pogrzebie pojechali na imprezę. Do Rydzyka.