Politycy Zachodu musieli dojść do wniosku, że nie można ufać

Data: 2012-06-16 17:31:53
Autor: Observatore
Politycy Zachodu musieli dojść do wniosku, że nie można ufać

... Tuskowi, gdyż Rosja ma go w garści. Lekkomyślni Polacy dali mu władzę, ale
Europa to za poważna sprawa.

http://niezalezna.pl/29967-premier-musi-zostac-z-nami

* Dlaczego Donald Tusk już się nie wybiera na godne stanowisko w UE? Chyba tak należy rozumieć, że jednak stanie znowu do wyboru na lidera
Platformy, więc i na szefa rządu.

Może jestem fantastą, ale myślę, że to skutek obalenia kłamstwa smoleńskiego
przez zespół Antoniego Macierewicza przy pomocy prof. Biniendy, którego
poparli polscy uczeni. A dlaczego pan premier wyraźnie zmęczony się nie wycofa?

                   Nie może!

Gdziekolwiek się schowa, zawsze go wywloką i postawią mu trudne pytania. W PO jest dwóch polityków, którzy - gdyby objęli rządy - rzucą go na pożarcie,
by się uwiarygodnić. Już nie mówiąc o PiS. Tusk nie może zejść z karuzeli władzy, chociaż kręci się
coraz szybciej i szybciej, aż do mdłości. Uważaj, o czym marzysz, bo jeszcze ci się spełni*

--

Politycy Zachodu musieli dojść do wniosku, że nie można ufać