Politycy lewicy działają jak lobbyści

Data: 2010-10-18 20:58:28
Autor: abc
Politycy lewicy działają jak lobbyści
Żaryn:      Lewica przypuściła atak na hierarchów, którzy zabrali głos w tej
sprawie.

Girzyński:     Próba wciągania Kościoła w lobbystyczne gierki jest próbą
niedopuszczalną. To kolejny przykład, że jedyną ofertą lewicy dla Polaków
jest prymitywny antyklerykalizm. Dziwię się, że politycy z ogromnym
doświadczeniem tak prymitywnych metod się dziś imają. Myślę, że to ich
sprowadzi na margines życia politycznego.

Pani Katarzyna Piekarska, która powiedziała, że arcybiskup Hoser jest
niezarejestrowanym lobbystą, sama jest niezarejestrowaną lobbystką klinik
czerpiących krociowe zyski z nieszczęścia ludzi, jakim jest bezpłodność. One
oferują im drogę na skróty, za potworne pieniądze.

Politycy lewicy zachowują się obłudnie, ponieważ doskonale zdają sobie
sprawę, że polskiego systemu ochrony zdrowia nie stać na refundowanie
sztucznego zapłodnienia.

W wielu szpitalach już od października nie ma przecież kontraktów na
leczenie chorych, którzy umierają na raka, nie ma pieniędzy na zabiegi
planowe, które są przekładane na rok 2011.

Z powodu braku środków nie można leczyć wielu chorób, a lewica tymczasem
chce dawać gigantyczne pieniądze klinikom, które żerują na ludzkim
nieszczęściu.

One umieją tylko iść na skróty, nie leczą natomiast niepłodności. Tym
zajmują się np. naprotechnolodzy, ale jest to długotrwała i niedochodowa
terapia.

Więcej
http://fronda.pl/news/czytaj/girzynski_to_politycy_lewicy_dzialaja_jak_lobbysci

Data: 2010-10-18 21:01:53
Autor: EUR waluta obiecana przez PiS do 2009
Politycy lewicy działają jak lobbyści
Rzydy dzialajom jak pedofile
Polanski wlasc. nazwisko Liebling to Rzyd
pierdoli 13-sto latkem
slynny rzydowski rerzyser
zazdroscic czy wspulczuc choroby pedofilskiej Rzydom?
Tfu!

Data: 2010-10-19 15:18:54
Autor: cyc
Politycy lewicy działają jak lobbyści
Cyzby wbrew biskupom dzialali na niekorzysc in vitro ? .
Ale przeciez nie szantqazuja , nie starsza i nie groza poslom , prezydentowi i premierowi !!.

cyc

Data: 2010-10-18 21:17:14
Autor: Piotr Nikodem Miesiączek
Politycy lewicy działają jak lobbyści

"abc" <abc@wp.pl>

zamiast wklejać, napisz jakie jest Twoje zdanie, panie ksiądz. Ale najpier powiedz ile masz dzieci. Z iloma matkami pytał nie będę, kłamstwo masz i tak wrodzone.

Data: 2010-10-18 21:26:49
Autor: abc
[...]

Na razie mam dwóch synów z jedną matką i nie jestem księdzem.  Moje zdanie
jest takie, że politycy lewicy liczą na takich prymitywnych antyklerykałów
jak ty.

Data: 2010-10-18 21:34:22
Autor: Piotr Nikodem Miesiączek

"abc" <abc@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:4cbc9f90$0$27035$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No patrz pan, panie ksiądz, sam z siebie też umiesz coś napisac? Gratulacje, widzisz twoja kobieta nie miała problemów z urodzeniem dwójki dzieci. Dlaczego zabraniasz tego szczęścia innym?

Takie prymitywne reakcje antyklerykalne powstają właśnie wtedy, jak kler wypowiada się na tematy, w których NIE MORALNEGO PRAWA SIĘ WYPOWIADAC!

Data: 2010-10-18 21:51:27
Autor: dK

Użytkownik "Piotr Nikodem Miesiączek" <watra.jol@bluewin.ch> napisał w wiadomości news:i9i7fu$v25$1news01.versatel.de...

[...]

abc ponownie popełnił wielki błąd logiczny.
abc określił się że ma żonę i dwoje dzieci co przyjmując że jest wyznania katolickiego oznacza, że nie jest klerykiem.
Jednocześnie atak na swoją osobę w której to tresci nie było ani słowa o przekonaniach religijnych abc uznał że musiał powstać pod piórem "prymitywnego antyklerykała".
Można powiedzieć, że było to pióro "prymitywnego anty-abc-owicza" "prymitywnego anty-spamerowicza".
To znamienne, że każda krytyka w kierunku abc jest w jego oczach atakiem na kler, oczywiscie z założenia atakiem "prymitywnym" bo tylko przecież prymitywy poprzez swoją niziutką zdolność do pojmowania wszechrzeczy są zdolni do tak haniebnych posunięć jak krytyka kleru/abc* (niepotrzebne skreślić)

dK

PS. Sorry, że pod odpowiedzią, ale mam tego wzorowego katolika w KF za pełne miłości chrześcijańskiej słowa. Cytuję: "Ale masz nasrane do łba!"

Politycy lewicy działają jak lobbyści