Politycy maj± na kontach miliony!

Data: 2013-05-08 19:37:38
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Politycy maj± na kontach miliony!
W dniu 2013-05-08 16:30, Gonzalez pisze:
NajbogatszÄ… partiÄ… w Polsce jest Platforma Obywatelska. Na jej konta w
2012 roku wpłynęło ponad pięćdziesiąt milionów złotych!

No chyba nie oczekujesz, że będ± pracowali za darmo?

Data: 2013-05-08 13:22:28
Autor: Leming Show
Politycy maj± na kontach miliony!
No chyba nie oczekujesz, że będ± pracowali za darmo?

Ja bym dal wiecej, serio. Po jakies 50.000 m-c /osla. Za jakiekolwiek
podejrzenie o lapowke, zawieszenie do czasu wyjasnienia. Za
udowodniona lapowke do pierdla, dozywotnie pozbawienie prawa
zajmowania jakiegokolwiek stanowiska panstwowego. A co mamy obecnie?
Przychodzi prywaciarz daje w lape, traca wszyscy, zyskuje polityk. Te
12.000/mc dla posla to grosiki. 12.000 to ma pracownik fizyczny w
warszawie, z duza odpowiedzialnoscia materialowa. Stomatolog, prawnik
lekarz ma stawke posla x2, x5 a odpowiedzialnosc mniejsza. Ale to
tylko moje chciejstwo bo musi minac kilkadziesiat lat nim ludzie
zrozumieja ze to oszczednosci na niby. Jeszcze tego brakuje zeby
prywatne firmy placily na partie polityczne:), to by sie dzialo.

Data: 2013-05-08 22:27:01
Autor: A. Filip
Politycy majÄ… na kontach miliony!
Leming Show <leming.show@gmail.com> pisze:
No chyba nie oczekujesz, że będą pracowali za darmo?

[...]

ProszÄ™ bardzo, moĹĽe nawet wiÄ™cej tylko ĹĽe z 4 obciÄ™ciem liczy posĹ‚Ăłw  :-)
[ 460/4 = 115 ]

--
A. Filip
Kiedy ogrzejesz zmarzłego węża, najpierw ugryzie ciebie.

Data: 2013-05-08 22:28:58
Autor: Andrzej Zbierzchowski
W dniu 2013-05-08 22:22, Leming Show pisze:
No chyba nie oczekujesz, że będ± pracowali za darmo?

Ja bym dal wiecej, serio. Po jakies 50.000 m-c /osla.

Oj naiwny, naiwny... Nie wiesz jak i po co działa demokracja?

Data: 2013-05-08 22:31:05
Autor: u2
W dniu 2013-05-08 22:28, Andrzej Zbierzchowski pisze:
W dniu 2013-05-08 22:22, Leming Show pisze:
No chyba nie oczekujesz, że będ± pracowali za darmo?

Ja bym dal wiecej, serio. Po jakies 50.000 m-c /osla.

Oj naiwny, naiwny... Nie wiesz jak i po co działa demokracja?

Jak to po co ? Aby zylo sie lepiej, wszystkim...kolesiom...-;)

--
Istniej± trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

http://telewizjarepublika.pl/
http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=live

Data: 2013-05-08 22:57:57
Autor: Andrzej Zbierzchowski
W dniu 2013-05-08 22:31, u2 pisze:
[...]

Po to, aby prawdziwym władcom nie patrzono na ręce. Ci w sejmie i rz±dzie to tylko sowicie opłacane marionetki. Nie żadni kolesie. Najemny personel, po prostu.

Przypominam:

https://www.youtube.com/watch?v=WG-YD0JfMjI

Spróbuj dostać się do sejmu bez obfitych dotacji na kampanię. NIE MA TAKIEJ OPCJI! A dotacji nie dostaje się darmo...

Data: 2013-05-08 23:03:43
Autor: Gonzalez
W dniu 2013-05-08 19:37, Andrzej Zbierzchowski pisze:
[...]

Kto kurwa pracuje, politycy PO? Pasożytuj± tylko na chorej tkance narodu polskiego i okradaj± nas i niszcz±! Z tego bandziory żyj±...
Z rabowania nas z emerytury i zaorania Polski...

Data: 2013-05-09 22:24:02
Autor: Andrzej Zbierzchowski
W dniu 2013-05-08 23:03, Gonzalez pisze:
Kto kurwa pracuje, politycy PO? Pasożytuj± tylko na chorej tkance narodu
polskiego i okradaj± nas i niszcz±! Z tego bandziory żyj±...
Z rabowania nas z emerytury i zaorania Polski...

Kto¶ traci by ktos zarobił. Ci, którzy im płaca nie kłopocz± się o drobiazgi którymi zawracasz głowę. Oni dostaja grube k±ski:

http://wpolityce.pl/wydarzenia/53169-nasz-wywiad-prof-mariusz-orion-jedrysek-stracilismy-nasza-wielka-szanse-gazowa-i-to-jest-wylaczna-wina-donalda-tuska

Za to s± wypłaty. Te prawdziwe.

Politycy maj± na kontach miliony!