Politycy się okopują

Data: 2010-10-25 10:58:40
Autor: boukun
Politycy się okopują
Reżim, zamiast się przypodobać ludowi, okopuje się coraz bardziej na swoich pozycjach i odgradza od ludu.

Koszty ochrony? "O nich się nie mówi"

Miller podkreślił, że codziennie wobec osób rozpoznawalnych - nie tylko polityków, ale także dziennikarzy czy aktorów - zdarzają się wrogie incydenty.

- W tym przypadku mieliśmy do czynienia z tzw. groźbami karalnymi. Nie jest to już kwestia zrobienia komuś przykrości, tylko naprawdę poważnego zagrożenia - podkreślił Miller. Minister nie chciał mówić o kosztach ochrony. - W przypadku ochrony ludzkiego życia o kosztach się nie mówi - powiedział. Nie chciał też ujawnić, ile osób i kto korzysta z ochrony, by - jak tłumaczył - nie upubliczniać w ten sposób informacji, kto tej ochrony nie ma.

A ja się pytam, krto za to zapłaci? Oczywiście ciemiężony przez reżim lud!

Czemu ta kampania służy? Zginął jeden człowiek, a tu nagle chcą całemu narodowi ograniczyć swobody obywatelskie i cenzurować internet?
Mąż Marty Kaczyńskiej: "boję się o życie żony"
- Jeśli ktoś wykrzykuje, że chce zabić Kaczyńskiego, może też targnąć się na życie jego najbliższych - mówi "Faktowi" Dubieniecki.

Przecież ten szaleniec z Łodzi, siedi teraz w areszcie i nikomu już krzywdy nie zrobi!

To mi wygląda na wcześniej ukartowaną grę...
Reżim potrzebuje pretekstu, do ograniczenia narodowi praw obywatelskich i wprowadzenia większego zamordyzmu...

Zamiast się ludowi przypodobać, ulżyć mu w życiu codziennym, politycy się coraz bardziej okopują i odgradzają od ludu drutem kolczastym...

boukun

Data: 2010-10-25 11:48:53
Autor: Bogdan Idzikowski
Politycy się okopują

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ia3h6c$4ui$1mx1.internetia.pl...
[...]

Z tym szaleńcemu ukartowali? Właśnie. A kto ukartował?

Data: 2010-10-25 11:50:22
Autor: boukun
Politycy się okopują

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4cc551be$0$22796$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nie lubię się powtarzać. W USA Charlie Sheen odkrywa cały czas prawdę z zamachem na WTC...

boukun

Data: 2010-10-25 12:21:23
Autor: Bogdan Idzikowski
Politycy się okopują

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ia3k7b$peb$1mx1.internetia.pl...

[...]

A Macierewicz zamach w Smoleńsku. Dołącz do nich. Sądząc z twoich postów masz takie same predyspozycje.

Data: 2010-10-25 12:22:56
Autor: boukun
Politycy się okopują

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4cc5595b$0$27029$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Macierewicz to strona reżimu, no i nie sAM "ODKRYWA", a więc odwrotny biegun, jak Charlie Sheen..

boukun

Politycy się okopują