Polityczne dziwki.

Data: 2009-08-02 23:47:14
Autor: games
Polityczne dziwki.
Tak sie zastanawiam dlaczego ktos z powstancow nie naplul Bufetowej w twarz za co co ta dziwka zrobila z warszawiakami z KDT.

Pewnie za okupacji dala by dupy pierwszemu lepszemu SSmanowi.

Data: 2009-08-02 23:57:25
Autor: Lorn
Polityczne dziwki.
games pisze:
Tak sie zastanawiam dlaczego ktos z powstancow nie naplul Bufetowej w twarz za co co ta dziwka zrobila z warszawiakami z KDT.

Blokada rodzicielska przepuściła dziecko... Ty sobie przygłupi dezerterze z onet chat nie wycieraj gęby powstańcami. Cwaniaków z KDT tylko pałą można było zmusić do opuszczenia hali.

Pewnie za okupacji dala by dupy pierwszemu lepszemu SSmanowi.

'dala by'? Nie sądzę. :>

Data: 2009-08-03 08:37:25
Autor: jadrys
Polityczne dziwki.
Lorn pisze:
games pisze:
[...]

Od kiedy to uczciwie pracujący ludzie są "cwaniaczkami"? Faktem jest że kupcy nie musieli byś eksmitowani na dzień dzisiejszy, można było z tym poczekać..

Data: 2009-08-04 21:20:24
Autor: Lorn
Polityczne dziwki.
jadrys pisze:
Lorn pisze:
games pisze:
[...]

Od momentu, gdy nielegalnie zajmują halę KDT.

Faktem jest że kupcy nie musieli byś eksmitowani na dzień dzisiejszy, można było z tym poczekać..

Sześć miesięcy czekano.

Data: 2009-08-04 21:37:35
Autor: jadrys
Polityczne dziwki.
Lorn pisze:
jadrys pisze:
Lorn pisze:
games pisze:
[...]

Tak nie można na to patrzeć, to są żywi ludzie, mający rodziny na utrzymaniu..  Nie znam dokładnie szczegółów tej sprawy, ale z tego co słyszałem to mogę śmiało powiedzieć że cwaniaczkami to są ci co zlecili eksmisję (nienażarte kapitalistyczne ryje)..

Faktem jest że kupcy nie musieli byś eksmitowani na dzień dzisiejszy, można było z tym poczekać..

Sześć miesięcy czekano.

Z tego co słyszałem jakiekolwiek prace na tym terenie zaczną się dopiero za ponad rok. Więc po co tak się spieszono z tą eksmisją?

Data: 2009-08-04 23:00:57
Autor: Lorn
Polityczne dziwki.
jadrys pisze:
Lorn pisze:
jadrys pisze:
Lorn pisze:
games pisze:
[...]

Proszę więc zapoznać się ze sprawą...

[...]

Rozbiórka hali nie trwa dwóch tygodni. Przed realizacją prac należy wykonać badania geodezyjne, pomiary itd... Pół roku na wyprowadzkę, to bardzo długo.

Data: 2009-08-05 10:56:28
Autor: jadrys
Polityczne dziwki.
Lorn pisze:
jadrys pisze:
Lorn pisze:
jadrys pisze:
Lorn pisze:
games pisze:
[...]

Tylko gdzie teraz (w jakich mediach) znajdę obiektywną prawdę o tej sprawie?

[...]

Z tego co słyszałem, to _jakiekolwiek _  prace mają się zacząć dopiero za ponad rok..

Data: 2009-08-05 13:49:51
Autor: Lorn
Polityczne dziwki.
jadrys pisze:
Lorn pisze:
jadrys pisze:
Lorn pisze:
jadrys pisze:
Lorn pisze:
games pisze:
[...]

Konserwator podobno był na tej imprezie... Był uprzejmy zwrócić mi uwagę i zachwalając dodał "szkoda, że cie tam nie było".

[...]

Usprawiedliwiasz proceder łamiący prawo tym, że prace rozpoczną się "dopiero za rok"? :>

Data: 2009-08-05 14:26:55
Autor: jadrys
Polityczne dziwki.
Lorn pisze:
jadrys pisze:
Lorn pisze:
jadrys pisze:
Lorn pisze:
jadrys pisze:
Lorn pisze:
games pisze:
[...]

Nie czytałem.. To jak - Konserwator chwalił czy ganił kupców?

[...]

Jestem zdecydowanie przeciw takiemu prawu które rzuca kłody pod nogi biednych ludzi. Prawo powinno być dla ułatwiania ludziom życia a nie utrudniania.

Data: 2009-08-05 15:05:05
Autor: Lorn
Polityczne dziwki.
jadrys pisze:
Lorn pisze:
jadrys pisze:
Lorn pisze:
jadrys pisze:
Lorn pisze:
jadrys pisze:
Lorn pisze:
games pisze:
[...]

Trudno to stwierdzić... pomiędzy rzucanym mięsem mało treści merytorycznej.

[...]

Zgodnie z prawem otrzymali propozycję nowych lokalizacji... Odmówili. Biedni to oni byli w chwili odmowy opuszczenia hali... Nie widzę sensu dalszej dyskusji. :> Nie lubię się powtarzać...

Data: 2009-08-05 22:45:26
Autor: jadrys
Polityczne dziwki.
Lorn pisze:
jadrys pisze:
Lorn pisze:
jadrys pisze:
Lorn pisze:
jadrys pisze:
Lorn pisze:
jadrys pisze:
Lorn pisze:
games pisze:
[...]

Cały konserwator :-D

[...]

Niby dostali, ale gdzie? Gdzieś na peryferiach. Handel to nie fabryka Fiata - są stali klienci i inne duperele.. Najbardziej denerwuje mnie to że biedaków z tego dobrego dla nich miejsca się wyrzuca żeby zrobić miejsce dla kolejnego  nienażartego  kapitalistycznego ryja.

Data: 2009-08-05 23:40:47
Autor: Lorn
Polityczne dziwki.
jadrys pisze:
Lorn pisze:
jadrys pisze:
Lorn pisze:
jadrys pisze:
Lorn pisze:
jadrys pisze:
Lorn pisze:
jadrys pisze:
Lorn pisze:
games pisze:
[...]

Pozwolę sobie zacytować tekst autorstwa Jerzego Tabortowskiego... Mam nadzieję, że się nie pogniewa. :>

"Przestańcie proszę was pieprzyc farmazony o biednych "kupcach".
Większość z Was nie mieszka w stolycy. Po krótce opiszę sytuację.
Piskorz dał im pozwolenie, Kaczor jak ostatni frajer mamił obietnicami i przedłużył, choć nie bardzo miał prawo, bezjajeczny Kaźmisz się postawił. W między czasie był sąd. Gronkiewicz nie jest z mojej bajki, ale ma rację. Skończył się najem ?? Skończył, 1 stycznia 2009. Zaproponowała im potem, między innymi Halę Gwardii, obiekt dla nie znających topografii Wawy oddalony od nie wiecej niż 1km, ścisłe Centrum. Olali. Każdy rozsądny człowiek wiedząc o takiej sytuacji szukałby czegoś, a ci nie, postanowili powalczyć.
I dostali w dupę."

Wystarczy? :>

Data: 2009-08-06 13:24:33
Autor: jadrys
Polityczne dziwki.
Lorn pisze:

[...]

Wystarczy żeby poznać Twoją i p. Tabortowskiego opinię na ten temat... Jednak Wasze opinie są mocno stronnicze i nie mają nic wspólnego z sprawiedliwością..

Data: 2009-08-06 14:50:37
Autor: Lorn
Polityczne dziwki.
jadrys pisze:
Lorn pisze:

[...]

"Niby dostali, ale gdzie?" Ależ to jest odpowiedź na Twoje pytanie z małym rozwinięciem tematu :> Cwaniactwo z KDT może upierać się, że nie otrzymali żadnych propozycji... Zatem Google.pl i poszukaj sobie opinii tzw. drugiej strony barykady :>

Data: 2009-08-06 14:29:44
Autor: HaMMeR
Polityczne dziwki.
Lorn wrote:
jadrys pisze:
Lorn pisze:
games pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --

A wiec od dzisiaj, po dwoch latach bezczynnosci budowlanej, mam nadzieje
ze odszczekasz te swoja 'racje' donosnie i na czworakach!
No, chyba ze nie starczy ci zycia, albo honoru...

Data: 2009-08-07 00:57:41
Autor: Lorn
Polityczne dziwki.
HaMMeR pisze:
Lorn wrote:
jadrys pisze:
Lorn pisze:
games pisze:
[...]

Że niby za co? :> Guru, odszczekał bum budowlany trzech milionów mieszkań? :>

No, chyba ze nie starczy ci zycia, albo honoru...

Honoru Ci u mnie dostatek, a i do błędu przyznać się potrafię :> Życie krótkie, fakt. :>

Data: 2009-08-05 02:01:31
Autor: Antenka
Polityczne dziwki.
Lorn-ZOOM-owiec?

Antenka

Data: 2009-08-05 13:49:53
Autor: Lorn
Polityczne dziwki.
Antenka pisze:
Lorn-ZOOM-owiec?

Nie.

Data: 2009-08-03 18:21:46
Autor:
Polityczne dziwki.
On Sun, 02 Aug 2009 23:47:14 +0200, games <games@games.home.pl> wrote:

Tak sie zastanawiam dlaczego ktos z powstancow nie naplul Bufetowej w twarz za co co ta dziwka zrobila z warszawiakami z KDT.

 a co wspolnego ma PW z KDT ? zrob sobie baranka.

Pewnie za okupacji dala by dupy pierwszemu lepszemu SSmanowi.

 nie przenos na innych swoich rodzinnych tradycji...

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

[...]