Polityczny syndrom "słodkiej cytryny" udzielił si ę Kaliszowi

Data: 2010-05-11 13:50:17
Autor: Antenka
Polityczny syndrom "słodkiej cytryny" udzielił si ę Kaliszowi
Nie sądziłam, że to takie zaraźliwe. Jak Jarosław K. się odzywał to
było w dupsku źle.Teraz milczy, też was  w czterech uwiera. Układzik
niech się postuka po makówkach. Na mój gust Jarosław K.  przygotowuje
się do arii operowej - wkrótce wyśpiewa wasz koniec! :D

Antenka

Data: 2010-05-12 07:04:17
Autor: awe
Polityczny syndrom "słodkiej cytryny" udzielił się Kaliszowi
dokladnie, to juz poczatek konca PO
awe

Data: 2010-05-12 07:57:39
Autor: karwanjestdebilem
Polityczny syndrom "słodkiej cytryny" udzielił się Kaliszowi

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

Nie sądziłam, że to takie zaraźliwe. Jak Jarosław K. się odzywał to
było w dupsku źle.Teraz milczy, też was  w czterech uwiera.

Jak zniknie całkiem wtedy wszyscy normalni ludzie będą zadowoleni.

 Układzik
niech się postuka po makówkach. Na mój gust Jarosław K.  przygotowuje
się do arii operowej..

Ta aria będzie wykonana podobnie do hymnu ;-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))?

Przemysław Warzywny

--

"Tragedia smoleńska staje się na naszych oczach nowym mitem PiS. Miałby on sprawić, że partia Jarosława Kaczyńskiego powtórzy sukces z 2005 r.? "Układ" już się zużył, bo gdy PiS rządził, nie zdołał go wytropić, choć miał kontrolę i nad służbami specjalnymi, i przyjazny IPN".

Data: 2010-05-12 02:18:55
Autor: Antenka
Polityczny syndrom "słodkiej cytryny" udzielił się Kaliszowi

Ta aria będzie wykonana podobnie do hymnu
;-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))?

Spadaj Kupecki! Nie sądzisz, że nazwanie przez ciebie normalnymi
takich jak ty i złodziejską szajkę POlszewi jest  nadużyciem?!

Normalnie w tym kraju będzie wtedy, kiedy  twoi idole znajdą się
wszyscy za kratkami.

Antenka

Data: 2010-05-12 12:02:38
Autor: karwanjestdebilem
Polityczny syndrom "słodkiej cytryny" udzielił się Kaliszowi

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

Normalnie w tym kraju będzie wtedy, kiedy  twoi idole znajdą się
wszyscy za kratkami.

Tak będzie normalnie?

http://www.youtube.com/watch?v=u1d9iRgyMJw

Przemysław Warzywny