Polityka Energetyczna Polski na najbliższe 20 lat

Data: 2019-10-22 10:08:11
Autor: Konrad Kujau
Polityka Energetyczna Polski na najbliższe 20 lat
Taka elektrownia to 3-4 lata pińcet plusa, trochę drogo.
A jak przyjdzie kryzys o który peło tak się modli, to co?

Data: 2019-10-22 12:22:35
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 22 października 2019 19:08:13 UTC+2 użytkownik Konrad Kujau napisał:
Taka elektrownia to 3-4 lata pińcet plusa, trochę drogo.

Dramatyzujesz Nocniczku. Rok, góra dwa.

A jak przyjdzie kryzys o który peło tak się modli, to co?

Mateusz kredyt po znajomości załatwi. Premieruje, to niech kombinuje.

--
Bruno

Data: 2019-10-22 21:43:33
Autor: u2
[...]

widać, że bardzo się starasz, na pewno dobrze ci płacą ?:)

Data: 2019-10-22 14:16:27
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 22 października 2019 21:44:08 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> widać, że bardzo się starasz, na pewno dobrze ci płacą ?:)

A co ja poradzę na to, że twoi idole nic sensownego nie potrafią sami wykombinować. Jedyne co potrafią, to skasować pomysł poprzedników, przetrzymać parę lat i przedstawić jako swój. A i tak sp... Taki pomysł z odzysku w wersji PiS nadaje się jako tako do użytku dopiero po 10 poprawce.

--
Bruno

Data: 2019-10-22 20:09:01
Autor: u2
W dniu 22.10.2019 o 19:08, Konrad Kujau pisze:
Taka elektrownia to 3-4 lata pińcet plusa, trochę drogo.
A jak przyjdzie kryzys o który peło tak się modli, to co?

słabowatyś, zgłoś się do znachora, może pomoże:)

Polityka Energetyczna Polski na najbliższe 20 lat