Polityka a życie w rodzinie

Data: 2012-08-14 22:40:18
Autor: Albin sękowski
Polityka a życie w rodzinie
Apeluję do obecnych polityków aby poprawili ustawę o modelu rodziny w taki sposób aby jeden pracujący Rodzic mógł zapewnić bezpieczeństwo finansowe rodziny.Obecnie jest tak jak w komuniżmie,wstyt panowie politycy.

Data: 2012-08-14 22:56:13
Autor: Albin sękowski
Polityka a życie w rodzinie
W dniu środa, 15 sierpnia 2012 07:40:18 UTC+2 użytkownik Albin sękowski napisał:
Apeluję do obecnych polityków aby poprawili ustawę o modelu rodziny w taki sposób aby jeden pracujący Rodzic mógł zapewnić bezpieczeństwo finansowe rodziny.Obecnie jest tak jak w komuniżmie,wstyt panowie politycy.

..

Data: 2012-08-15 08:05:14
Autor: A. Filip
Polityka a Ĺźycie w rodzinie
Albin sękowski <albinos442@gmail.com> pisze:
Apeluję do obecnych polityków aby poprawili ustawę o modelu rodziny w
taki sposób aby jeden pracujący Rodzic mógł zapewnić bezpieczeństwo
finansowe rodziny.Obecnie jest tak jak w komuniĹźmie,wstyt panowie
politycy.

Pracujący na ile etatów na raz? :-)
Jaki wstyd przynoszą USA "working poor"?

Data: 2012-08-15 08:48:34
Autor: Przemysław M.
Polityka a życie w rodzinie
Dnia Tue, 14 Aug 2012 22:40:18 -0700 (PDT), Albin sękowski napisał(a):

Apeluję do obecnych polityków aby poprawili ustawę o modelu rodziny w taki sposób aby jeden pracujący Rodzic mógł zapewnić bezpieczeństwo finansowe rodziny.Obecnie jest tak jak w komuniżmie,wstyt panowie politycy.

Na dodatek rodzic niepracujący! Geniusz z ciebie albinosie!

--

Nie ukrywam swojego negatywnego stosunku do Donalda Tuska. Jeśli to był "tylko" wypadek, to tym bardziej ponosi odpowiedzialność za śmierć Lecha Kaczyńskiego i całej delegacji prezydenckiej. Musiałbym być psychicznie niezrównoważony, żeby tolerować Tuska, który odpowiada za śmierć moich przyjaciół. Powtarzam, że nie kieruję się żądzą zemsty. Ja potrafiłem w życiu wybaczyć wielokrotnie, ale pan Tusk nie spełnia żadnego kryterium, żebym miał mu wybaczyć - podsumowuje
Kaczyński.

Data: 2012-08-15 08:59:54
Autor: Trybun
Polityka a życie w rodzinie
W dniu 2012-08-15 07:40, Albin sękowski pisze:
Apeluję do obecnych polityków aby poprawili ustawę o modelu rodziny w taki sposób aby jeden pracujący Rodzic mógł zapewnić bezpieczeństwo finansowe rodziny.Obecnie jest tak jak w komuniżmie,wstyt panowie politycy.

Czyli ni mniej ni więcej proponujesz dyskryminacje ludzi bezdzietnych? Następny krok dla nich to wyróżniająca opaska na ramię, a jaszcze następny to już komora gazowa?  Skąd takie hieny jak ty się biorą? I przestań  bełkotać o jakimś komunizmie, skoro nie masz o nim najmniejszego pojęcia.

Data: 2012-08-15 12:26:16
Autor: K.S.
Polityka a życie w rodzinie
Użytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:k0fhfi$b1g$1node1.news.atman.pl...

> [...]
| następny to już komora gazowa?  Skąd takie hieny jak ty się biorą? I
| przestań  bełkotać o jakimś komunizmie, skoro nie masz o nim
Trybunie, opamiętaj się.
Lepiej zainteresuj się którą ustawę ma na myśli.

A o komunizmie czytałem, czytałem.
Zrealizuje hasło "każdemu według potrzeb". Oczywiście ludzie epoki komunizmu będą na tyle uświadomieni że swoje potrzeby przykroją.

Polityka a życie w rodzinie