Polityka "aktywnego milczenia" premiera Tuska....

Data: 2010-12-05 12:52:42
Autor: D. J. MC Donald Musk
Polityka "aktywnego milczenia" premiera Tuska....
- W sprawie śledztwa staram się być powściągliwy, moją rolą jest pomagać, ponieważ tam jako przedstawiciel administracji rządowej jestem przedmiotem sprawdzania czy wszystko było w porządku, więc ta podwójna rola nie jest łatwa - człowieka, który z jednej strony odpowiada za to, żeby wszystko działało sprawnie, a z drugiej strony jako tego, który będzie też oceniany przez i wymiar sprawiedliwości i komisję - mówił Tusk.

--
 Gdy obstrukcjoniści staną się zbyt irytujący, nazwijcie ich
 faszystami, nazistami albo antysemitami. Skojarzenie to, wystarczająco

Data: 2010-12-05 13:03:27
Autor: cytryna
Polityka "aktywnego milczenia" premiera Tuska....
- W sprawie ¶ledztwa staram siê byæ pow¶ci±gliwy, moj± rol± jest pomagaæ, poniewa¿ tam jako przedstawiciel administracji rz±dowej jestem przedmiotem sprawdzania czy wszystko by³o w porz±dku, wiêc ta podwójna rola nie jest ³atwa - cz³owieka, który z jednej strony odpowiada za to, ¿eby wszystko dzia³a³o sprawnie, a z drugiej strony jako tego, który bêdzie te¿ oceniany przez i wymiar sprawiedliwo¶ci i komisjê - mówi³ Tusk.

--
"Oceniany przez wymiar sprawiedliwości i komisję". Tymczasem wyborcy już ocenili aktywne mlczenie Dunalda, a wyniki ekspertyzy będą znane w listopadzie 2011 r. To wyborcy ocenią cudaka i jego udział w zbrodni smoleńskiej.

--

Polityka "aktywnego milczenia" premiera Tuska....