Polityka i gospodarka przek³adaj± siê na sport i wszystkie inne dziedziny ¿ycia

Data: 2012-08-03 21:04:10
Autor: pluton
Polityka i gospodarka przek³adaj± siê na sport i wszystkie inne dziedziny ¿ycia
O potêdze z PRLu mo¿emy ju¿ zapomnieæ i tylko ¿yæ wspomnieniami.

Potezna byla zaiste. Ciekawe czemu zbankrutowala. Pewnie spisek jakis.

Nullification

Data: 2012-08-03 22:20:14
Autor: Gringo

"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:jvh7o5$cpg$1inews.gazeta.pl...
O potêdze z PRLu mo¿emy ju¿ zapomnieæ i tylko ¿yæ wspomnieniami.

Potezna byla zaiste. Ciekawe czemu zbankrutowala. Pewnie spisek jakis.
pozdrawiam
P.L.U.T.O.N.

Data: 2012-08-03 22:50:14
Autor: pluton
Polityka i gospodarka przek³adaj± siê na sport i wszystkie inne dziedziny ¿ycia

Inteligentni ludzie wiedz±, dlaczego obrabowano Polskê i Polaków przy
okr±g³ym ¿³obie.

Ciekawe, po jakiego wuja robili ten okragly zlob w poteznym i bogatym PRLu.

Nullification

Data: 2012-08-03 23:18:30
Autor: Gringo

Data: 2012-08-04 06:20:02
Autor: pluton
Polityka i gospodarka przek³adaj± siê na sport i wszystkie inne dziedziny ¿ycia

> Ciekawe, po jakiego wuja robili ten okragly zlob w poteznym i bogatym
> PRLu.

A po co siê robi rewolucjê, ¿eby okra¶æ narody. A w Polsce ca³y przemys³
rozkradli i Polskê zaorali. Zastanów siê, kto to robi³ i robi.

Kolo Gospodyn Wiejskich w Dupczycach kolo Kloszyc ?

Nullification

Data: 2012-08-06 07:59:00
Autor: Wiesiaczek
On Sat, 04 Aug 2012 06:20:02 +0200, pluton wrote:

> [...]

przemys³ rozkradli i Polskê zaorali. Zastanów siê, kto to robi³ i robi.

Kolo Gospodyn Wiejskich w Dupczycach kolo Kloszyc ?

To akurat robią obce mocarstwa rękami swoich bankierów.
Polska jest krajem kolonialnym i jako takiemu nie wolno mieć swojego przemysłu, bo kto by pracował w fabrykach kolonialistów?
No ale o tym, to Ty dobrze wiesz, tylko tak dla jaj sobie piszesz głupoty, prawda?

--
Wiesiaczek (dziÅ› z podkarpackiej wsi)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2012-08-06 07:54:07
Autor: Wiesiaczek
On Fri, 03 Aug 2012 22:50:14 +0200, pluton wrote:

Inteligentni ludzie wiedz±, dlaczego obrabowano Polskê i Polaków przy
okr±g³ym ¿³obie.

Ciekawe, po jakiego wuja robili ten okragly zlob w poteznym i bogatym
PRLu.

Właśnie dlatego, że był bogaty, CIA i pewnie inne agencje narobiły sobie apetytu na ten, całkiem niemały kraj w środku Europy.
Dodatkowo dla jankesów mieć bazę wojskową w centrum Europy i w pobliżu granic krajów wschodnich było pokusą nie do pogardzenia.
Niestety, opcja Iracka w pobliżu granic Niemiec i innych europejskich granic nie wchodziła w grę.
Dlatego wybrano opcję "solidarnościową", rozwalając gospodarkę strajkami a wcześniej przygotowując grunt propagandą i sponsorowaniem tzw. opozycji.
Socjotechnika okazała się na tyle skuteczna, że 10 mln ludzi udało się skanalizować i wykorzystać do rozwalenia własnego kraju.
Ot i wszystko!

Wycieczki personalne do Jaruzelskiego czy Wałęsy, jakkolwiek mające jakieś wątłe postawy są tylko dalszą częścią tej samej propagandy, żeby ludzie ciągle wierzyli, że to oni sami tego chcieli, i żeby takim narodem łatwiej było dyrygować. Widać po Twoich i nie tylko, postach, że socjotechnika święci triumfy niezmiennie.
To oznacza z kolei, że tak zróżnicowane przez tą propagandę społeczeństwo nie będzie w stanie samodzielnie się zorganizować i skończyć z tymi rabunkowymi rządami.

I to by było na tyle.

Data: 2012-08-06 08:13:02
Autor: Wiesiaczek
On Mon, 06 Aug 2012 07:54:07 +0000, Wiesiaczek wrote:

> [...]

To oznacza z kolei, że tak zróżnicowane przez tą propagandę
społeczeństwo nie będzie w stanie samodzielnie się zorganizować i

Umknęło mi stwierdzenie, że Wałęsa i inni byli marionetkami sterowanymi zza oceanu i pretensje do nich są cokolwiek nieuzasadnione. Wiadomo, że na ich miejscu mógłby znaleźć się ktokolwiek inny, kto zrobiłby dokładnie to samo.
Trzeba przyznać, że Bolek swoje zadanie wypełnił wzorowo, co widać teraz po nagrodach, jakimi odwdzięczają mu się jego mocodawcy.