Polityka kosciola

Data: 2013-01-15 13:55:07
Autor: jan kowalski
Polityka kosciola
Pewnie nie wypada ale... jestem swinia wiec wyszukany jezyk to nie u
mnie. Rozgladam sie za jakas inna religia, Boga nie zmieniam bo wierze
ze jest jeden. Dlaczego zmiana? No  coz, pochowek w pelnej wersji
10.000 w naszej parafii, jest tansza wersja chinska doslownie i w
przenosni tj. spalenie, jedyne 2500.  Doszedlem do wniosku ze nie stac
mnie na ten zaszczyt przynaleznosci do wspolnoty kosciola
katolickiego. Czego oczekuje od grupowiczow? Oczekuje nakierowania na
nieco "tanszych" pasterzy. Pejsaci odpadaja, jakos kantowanie gojów
jest sprzeczne z moim swiatopogladem. Islam? coz lubie sie myc ale nie
5x dziennie. Pozostaje jakis odlam chrzescijanstwa, zaznaczam ze odlam
swiadkow "J" z siedziba w Brooklynie tez odpada, z pewnie beda chcieli
jakies skladki.

Jakies sugestie, jak nie darmowa to choc tansza?

Data: 2013-01-15 22:08:44
Autor: khanula
Polityka kosciola
W dniu wtorek, 15 stycznia 2013 22:55:07 UTC+1 użytkownik jan kowalski napisał:
[...]

slyszalem o sektach osob wierzacych w spaghetti. jakas grupa studentow w usa przeprowadzila eksperyment polegajacy na tym ze przy zastosowaniu socjotechniki wywolali kult ketchupu. odbywaly sie jakies misteria, w czasie ktorych przedstawiano mistyczne wartosci wielbienia rzeczonego ketchupu. wokol sprawy gromadzilo sie coraz wiecej i wiecej wyznawcow nowo gloszonej "religii". eksperyment zakonczono... i "wiara" w przyprawe zyje wlasnym zyciem. krag wierzacych powieksza sie!

jak chodzi o tani pochowek, to wprawdzie mnie ceny nie przerazaja, ale zostawilem dyspozycje rodzinie ze: mam zostac skremowany (stosunkowo tanio) a prochy maja zostac rozsypane wzdluz ulubionej preze mnie lesnej sciezki rowerowo-nartowej.

Data: 2013-01-15 23:14:13
Autor: mis z okienka
Polityka kosciola

Uzytkownik "jan kowalski" <donek999bronek@gmail.com> napisal w wiadomosci news:882bca5b-7d0f-443f-9881-f9bbd0450ba6hf3g2000vbb.googlegroups.com...
Pewnie nie wypada ale... jestem swinia wiec wyszukany jezyk to nie u
mnie. Rozgladam sie za jakas inna religia, Boga nie zmieniam bo wierze
ze jest jeden. Dlaczego zmiana? No  coz, pochowek

a na ch... Panubogu twoj pochówek?

Data: 2013-01-16 10:30:24
Autor: Chiron
Polityka kosciola
[...]

=======================================

Lzesz. Prosze o adres parafii- który ksiadz za pochówek bierze 10000zl? 2500 zl to za co? Ksiadz idzie za trumna- tak samo wyglada ceremonia ze spaleniem jak i bez. Tyle, ze w jednym wypadku grabarze niosa trumne- w drugim ty lub grabarze niosa urne. Ksiadz nie pyta, czy ma isc za trumna czy urna- bo go to nie obchodzi. Katolik z ciebie zaden. Mozesz sie zapisac, gdzie ci sie podoba. Proponuje apostate- GW podawala przepis, jak to zrobic. Czesto sie glupio czuje maja swiadomosc, ze ktos taki jest  razem ze mna w Kosciele.

--
Demokracja to rzady oslów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

--

Chiron

Data: 2013-01-16 08:12:56
Autor: jan kowalski
Polityka kosciola
[...]

Wlasnie w tym problem ze pisze absolutna prawde i wstyd mi za kosciol.
Wiem ile biora 100km od stolicy i sa to psie grosze. Suma sumarum
10.000 ksiadz + miejsce na 25lat, dodatkowo to co przydziela zus czyli
4-4,5k nie pamietam dokladnie, nie ma to znaczenia bo ta kwota w
calosci idzie do zakladu pogrzebowego. Nic k..wa tylko zostac
proboszczem. Ale nic to, jeszcze mam wiare w kosciol, niewielka ale
zawsze. Nie mam specjalnej satysfakcji z "jezdzenia" po KK ale
wymaganie takiej kwoty jest zenujace, zeby nie napisac dosadniej. Jest
to zwyczajnie smutne i chce sie wrzeszczec.

Data: 2013-01-16 11:06:32
Autor: Trybun
Polityka kosciola
W dniu 2013-01-15 22:55, jan kowalski pisze:
[...]
nieco "tanszych" pasterzy. Pejsaci odpadaja, jakos kantowanie gojĂłw
[...]

Trudno coś podpowiedzieć. Przecież nawet za ateizm trzeba płacić - stawki pochówku na cmentarzach komunalnych to mniej więcej to samo co pochówek na parafialnym, z księdzem.

Data: 2013-01-16 11:17:38
Autor: No pasaran
Polityka kosciola
"Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:kd5u1p$ai7$1node1.news.atman.pl...
[...]

Najtaniej się spalić w domowym kominku i urnę z prochami postawić na kominku.

Data: 2013-01-16 16:54:48
Autor: Trybun
Polityka kosciola
W dniu 2013-01-16 11:17, No pasaran pisze:

[...]

A rodzina zapĹ‚aci karÄ™,  bo urzÄ™das nie przewiduje takiej operacji... Ty sobie wyobraĹĽasz ĹĽe jakby wszyscy to zaczÄ™li stosować to ilu ludzi zostaĹ‚oby pozbawionych pracy?

Data: 2013-01-16 17:10:35
Autor: mkarwan
Polityka kosciola

Uzytkownik "jan kowalski" <donek999bronek@gmail.com> napisal w wiadomosci news:882bca5b-7d0f-443f-9881-f9bbd0450ba6hf3g2000vbb.googlegroups.com...
No  coz, pochowek w pelnej wersji 10.000 w naszej parafii,

Konkretnie za co te 10.000?

Data: 2013-01-16 08:26:36
Autor: jan kowalski
Polityka kosciola
Konkretnie za co te 10.000?

tyle bierze proboszcz i to on placi za miejsce na cmentarzu,
organizuje msze, komu jeszcze placi to jego sprawa

4-4,5 zaklad pogrzebowy zajmuje sie przewozem, daje trumne, kwiaty
itd. Rodzina nie niesie trumny jak na wioskach.

Razem 14000-14500.

Data: 2013-01-16 17:33:11
Autor: mkarwan
Polityka kosciola

Uzytkownik "jan kowalski" <donek999bronek@gmail.com> napisal w wiadomosci news:f086bf38-4904-47ee-8153-aeaab58b4356i1g2000vbp.googlegroups.com...
Konkretnie za co te 10.000?

tyle bierze proboszcz i to on placi za miejsce na cmentarzu,
organizuje msze, komu jeszcze placi to jego sprawa

Czyj jest cmentarz konkretnie?
Jak to miejscowosc?

Data: 2013-01-16 20:23:53
Autor: Przemysław M.
Polityka kosciola
Dnia Wed, 16 Jan 2013 17:33:11 +0100, TROLL mkarwan napisał(a):

[...]

Po cholere ci ta wiedza potrzebna?

--
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chc± aby był spokój niech pisz± do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie

Data: 2013-01-17 08:55:07
Autor: mkarwan
Polityka kosciola
Użytkownik "Przemysław M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kd6unt$4tq$1dont-email.me...
[...]

W celu zweryfikowania twierdzenia, że ksi±dz bierze 10.000 za pogrzeb.

Data: 2013-01-17 15:26:14
Autor: Grzegorz Z.
Polityka kosciola
mkarwan napisał:

[...]

Żeby tylko za pogrzeb:

http://www.gp24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20071120/BYTOW/71119048

"Proboszcz parafii w Suchorzu domaga się pieniędzy od dzieci zmarłych
parafian. Za to, że... wymienili nagrobek na mogile rodziców."

#25: "Hołdys zawsze jest w kapeluszu, nasuwa się więc pyanie, czy z powodu
łysy, czy z powodu żyd?" mkarwan

Data: 2013-01-17 18:52:31
Autor: mkarwan
Polityka kosciola
Użytkownik "Grzegorz Z." <szurszurszur@umarli.org> napisał w wiadomo¶ci news:kd91m3$3nr$1dont-email.me...

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywaj±cego się za anonymizerem

"Za każdy taki post powinno ci się wyrywać parę tysięcy włosów i wybijać
jeden z±b."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6f969fb2ae0ae03d?hl=pl

"Zajebiemy dzisiaj mkarwana"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3abdd1aa0c174ac3?hl=pl

"Co za skurwysyn"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/6eed6f87eb6c04a0?hl=pl

"stado moherskiego bydla wychodzacego z kosciola"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/342e7d3b837d07b3?hl=pl

"Watykanskie totemy won z Polski!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a472c27183b8834e?hl=pl

"Mój oficer prowadzacy równiez tak uwaza"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f99857d114119f2a?hl=pl

"i huj :)"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6064ad8733dd4618?hl=pl

"O kurwa!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/13170d7cc479cda3?hl=pl

"Rozjebalo mnie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0da237172c7c09a5?hl=pl

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Co ty kurwa "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a7305c3c70f25a21?hl=pl
"Jebany"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/ec14c8342075f1fb?hl=pl
"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl
"ale wez nie pierdol"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/e664a994ded103f6?hl=pl

"Gówno prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl
"najebany jak swinia"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/1c1566508a8e386c?hl=pl

"Grzesia sobie zamów na telefon."
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4e4b38e4442ae39?hl=pl

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Tak, ja i mój partner."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a50eb25dd7f6ac48?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl
"Mam kurwa w dupie"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/67d54e75ea2c4d92?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz kosciól.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"Serdecznie zydów nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

"KURWA NIE MAM NIESTETY"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/fe62c85440eafc86?hl=pl

"No bo to kurwa smieszne jest! "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c8a26f239ba3a8b5?hl=pl

"i co mi kurwa zrobisz"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/5b13a9c0633f8804?hl=pl
" kurwa jego mac"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7e073b9eaf1ab30c?hl=pl
"To kurwa co"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a22abf0463bf28a6?hl=pl
"A zebys kurwa"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f21d11f26a95e84c?hl=pl

"Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0604810f57bf3c1a?hl=pl

"huj i dupa. Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aab27b11aa3a4651?hl=pl

"A teraz wykurwiaj w podskokach"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/4d3fe7f2c006b740?hl=pl

Data: 2013-01-18 00:00:12
Autor: Grzegorz Z.
Polityka kosciola
mkarwan napisał:

[...]

Chciałe¶ miejscowo¶ć proktologu cmentarny. Następnym razem nie licz na nic
więcej oprócz "wykurwiaj w podskokach".

#16: "Prawo do potwierdzenia swej osobowo¶ci oznacza prawo do życia."
Dietrich Bonhoeffer

Data: 2013-01-18 11:27:27
Autor: mkarwan
Polityka kosciola