Polityka pierd...lenia

Data: 2010-03-22 09:43:43
Autor: Tomek
Polityka pierd...lenia
Bardzo mi sie spodobalo okreslenie pani przebranej za HGW w telewizorze - "Miala byc polityka milosci, a wyszla polityka pierd...lenia". Swietnie oddaje to ostatnia debate i w ogóle ostatnie 2 lata w polityce...
Tomek

Data: 2010-03-22 10:49:33
Autor: sofu
Polityka pierd...lenia

Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Masz na mysli to zenujace widowsko z udziałem miernot z PO, szumnie nazwane
debatą ?

sofu

Data: 2010-03-22 12:32:14
Autor: Piotr
Polityka pierd...lenia

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:ho7e4t$sn7$1node1.news.atman.pl...

Masz na mysli to zenujace widowsko z udziałem miernot z PO, szumnie nazwane
debatą ?

Przy sporym zainteresowaniu sprzedajnych miernot, zwanych trzecią władzą. Albo czwartą?
No i stada baranów, zwanego elektoratem platformy.
Piotr

Data: 2010-03-22 16:21:00
Autor: cirrus
Polityka pierd...lenia
[...]

Raczej dłuzej niz dwa lata jesteś kretynem.

--
stevep

Data: 2010-03-22 21:20:19
Autor: awe
Polityka pierd...lenia

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:ho81rn$sdt$1news.vectranet.pl...
[...]

-- -- -- --
uj jezu co ty taki agresywny. czlowiek nie moze spokojnie wyrazic swoich opinii? przynajmniej podzielil sie trafna uwaga. co prawda ameryki nie odkryl, ale wy stevep ciagle jakbyscie mieli rozowe okulary. nie tylko na nosi ale i na dupie
wae
awe

Data: 2010-03-22 22:42:24
Autor: Piotr
Polityka pierd...lenia

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ho8j3u$ic5$1news.onet.pl...

[...]

Stiff ma, różowe ale policzki z ętelegęckich emocji i folijkę na mózgu, też różową.
Piotr

Polityka pierd...lenia