Polityka pierd...lenia

Data: 2010-03-22 10:49:33
Autor: sofu
Polityka pierd...lenia

Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości
Bardzo mi sie spodobalo okreslenie pani przebranej za HGW w telewizorze -
"Miala byc polityka milosci, a wyszla polityka pierd...lenia". Swietnie
oddaje to ostatnia debate i w ogóle ostatnie 2 lata w polityce...
Tomek

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Masz na mysli to zenujace widowsko z udziałem miernot z PO, szumnie nazwane
debatą ?

sofu

Data: 2010-03-22 12:32:14
Autor: Piotr
Polityka pierd...lenia

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:ho7e4t$sn7$1node1.news.atman.pl...

Masz na mysli to zenujace widowsko z udziałem miernot z PO, szumnie nazwane
debatą ?

Przy sporym zainteresowaniu sprzedajnych miernot, zwanych trzecią władzą. Albo czwartą?
No i stada baranów, zwanego elektoratem platformy.
Piotr

Polityka pierd...lenia