Polityka prorodzinna

Data: 2013-05-28 19:22:37
Autor: Parvus
Polityka prorodzinna
Użytkownik "Edel" <cphost@wp.pl> napisał w wiadomości news:knvlok$r2o$1usenet.news.interia.pl...
Komorowski zacheca do zakladania i powiekszania rodzin.

Jarosław PolskęZbaw apelował o dorobienie 400 000 niemowlaków. Idąc twoim tokiem myśłenia trzeba byłoby odciąć dostawy prądu na kilka lat. Nie wiem tylko dlaczego uparłeś się, że dzieci robi się głównie w nocy. Czyżby przemożny wpływ biskupów na twój umysł?

Bartek

Data: 2013-05-29 09:32:22
Autor: Edel
Polityka prorodzinna
Nic z tych rzeczy - poprostu staram sie swoja propozycje dopasowac do mentalnosci tzw. wiekszosci, co wcale nie oznacza, ze jest to moja mentalnosc.

Pzdr
Edel

Polityka prorodzinna