Polityka przy kawie : gość - Prezes

Data: 2011-04-07 21:53:14
Autor: MH
Polityka przy kawie : gość - Prezes
żródło :

http://www.youtube.com/watch?v=1cSFF-zrVDs

================

00:58 - reproterka twierdzi  , że  chodzi o pomszczenie brata

A ten se bebla pierdoły ...   Wielu , nawet z obecnych tu na psp straciło
kogoś najbliższego.. Ja tez..(Nie mam na myśli owego waryjockiego lotu ) I
bynajmniej , nie jestem politykiem , nie jestem osobą publiczną/medialną , nie
mówię o tym. Dlaczego ?! Ano dlatego , że jest to normalna kolej rzeczy ,
która niestety każdego z nas czeka. Nieważne , czy jesteśmy osobą "publiczną"
, czy nie.. Odejście bliskiej osoby , zawsze jest dla każdego tragedią
osobistą..  Nie ulega wątpliwości.. 01:10 - rozumiem , stracił Pan wielu przyjaciół. Jedno Panu powiem : NIE TYLKO
PAN!!  Niechaj Pan pomyśli , że kobiety , będące nawet żonami komuchów z SLD ,
z którymi to nawet po Pańskich pochwałach Edwarda Gierka , bądź w ogóle nie widzi Pan możliwości wspólpracy po we. wygranych wyborach..

Ja pierdolę (bez hipokryzji !!) , cóż to rwa jego mać za hipokryta !!  01:41 - A jaki jest ogólny cel polityczny Pana , to żeby wyjaśnić katastrofę ?
- to znaczy od przeszło 20-tu lat chciałbym zmienić Polskę , bo uważam , że ta
droga która została wybrana , że ta wybrana po '89 itedeitesrelemorele...  Ta
o zupie , ten o dupie ... A droga wybrana z jego udzialem przy kanciatym stole !!

02:24 - Ale Panie Prezesie , niektórzy mówią tak : no cóż , rządził Pan 2 lata
, można było zrzucić ten bagaż , a przeciwnicy mówią tak : była kontrola
Społeczeństwa , lontrola ludzi - no ale przecież to jest BAJKA !! , przecież
dzisiaj ta kontrola jest większa , nieporównanie większa kontrola nad znaczną
częścią środków masowego przekazu...

Odsłuchajcie resztę sami... , byłyby lepsze samoloty (ROTFL !!!) , miał na to
swoje 5 minut , i co !!!
Nawet po wypadku helikopterowym , gówno zrobił , a Karski (aka Melex) , podał
"taksówkarza" do prokuratury..

03:15 - Na pewno lecielibyśmy we 2-ch , na pewno byłby rekonesans ....  Taaak
!!  Jak w Tibilisi !!          ... dbałość byłaby nieporównywalnie większa , i sądzę że ... srelemorele ...., i byłby rekonesans i sądzę , że do katastrofy by nie doszło
, bleble ( czy jakoś tam .....)

05:35 - Panie Prezesie , co by musiało się stać , żeby Pan mógł podać rękę
Donaldowi Tuskowi - no na przykład musiałbym  zostać Premierem i się z nim
jako ex-premierem żegnać.... (Hihihi)

 --

Polityka przy kawie : gość - Prezes