Polityka schodzi na psy? :-)

Data: 2012-07-08 16:51:11
Autor: Marek Czaplicki
Polityka schodzi na psy? :-)
> Jeśli masz psa (ewentualnie kota) i chcesz mu sprawić gustowne i
> zgodne z aktualnymi trendami ubranka, wejdź na stronę:
> http:\\www.store.barackobama.com.
> To oficjalna strona kampanii wyborczej prezydenta Stanów
> Zjednoczonych, która pomaga zbierać fundusze na walkę o reelekcję.
> Choć sumy sprzed czterech lat wywoływały zawrót głowy, a nawet
> moralny niepokój, że aż tyle milionów dolarów wrzuca się w polityczne
> błoto, dziś cena za fotel prezydenta Stanów Zjednoczonych poszła w
> górę.
http://wyborcza.pl/1,88148,12011657,Obama_do_hamburgera.html#ixzz202gb1u6a

Trzeba poczekać. Może debata telewizyjna odbędzie się w jakimś schronisku dla bezdomnych zwierząt? Skoro bowiem dzięki nim ma się zamiar wygrać? :-)

Data: 2012-07-08 15:12:23
Autor: Observatore
Polityka schodzi na psy? :-)
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

Trzeba poczekać. Może debata telewizyjna odbędzie się w jakimś schronisku dla bezdomnych zwierząt? Skoro bowiem dzięki nim ma się zamiar wygrać? :-)

znowy tendnecyjna manipulacja gownianego szmatlawca:)

A cioz to za wielka sensacja, ze w ten sposob zwolennicy prezydenta zbieraja
kase na wybory? Nie siegaja na chama do kieszeni  KRADNA) kazdego podatnika, ktory np. nie
chce na Obame glosowac, tak jak robi sie to w Polszy.

Nie zatrudniaja takze w sieci glupkowatych klakierow, ktorzy polykaja i
powielaja kazde goowno (za pare judaszowych srebnikow), wyprodukowane przez
tendencyjna gazetke i inne rownie zaklamane postkomusze media, popierajace
ubekow i ludzkie szmaty wszelkiejo gatunku.

A tak wyglada ta sensacyjna strona, o ktorej ta funkcjonariusza ubeckiej
gazetki pisze:

https://store.barackobama.com/?limit=9999

Data: 2012-07-08 17:25:05
Autor: Marek Czaplicki
Polityka schodzi na psy? :-)
On 2012-07-08 17:12,  Observatore wrote:
> [...]

znowy tendnecyjna manipulacja gownianego szmatlawca:)

A cioz to za wielka sensacja, ze w ten sposob zwolennicy prezydenta zbieraja

Masz rację. Żadna sensacja. Ot po prostu wieści ze świata, jak uciułać miliony na wizerunku, tenże wizerunek sprzedać, i na tymże wizerunku zamieszkać na koszt podatnika.
Z dwojga złego wolę wersję Polską. Jak ktoś chce żyć na koszt podatnika to musi najpierw zdobyć jako takie poparcie w wyborach, nie przed. Sprowadza się to do tego, że ważniejsze jest ubieganie się o wybór, niż ubieganie się o pieniądze. Drobna różnica, ale znacząca.

Data: 2012-07-08 15:29:00
Autor: Observatore
Polityka schodzi na psy? :-)
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
Z dwojga złego wolę wersję Polską. J

wolisz sprzedajny gnoju, bos sprzedajny gnoj..

Data: 2012-07-08 17:32:02
Autor: Marek Czaplicki
Polityka schodzi na psy? :-)
On 2012-07-08 17:29,  Observatore wrote:
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

Z dwojga złego wolę wersję Polską. J

wolisz sprzedajny gnoju, bos sprzedajny gnoj..

Można się z Tobą zgadzać, a i tak wychodzi z Ciebie pospolity cham. :-)

Data: 2012-07-08 15:33:50
Autor: Observatore
Polityka schodzi na psy? :-)
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
Można się z Tobą zgadzać, a i tak wychodzi z Ciebie pospolity cham. :-)

z chamami i gnojami takimi jak wy, rozmawiam na ich poziomie. Powiem wiecej, z kurwami, takimi jak  wy - rowniez.

Data: 2012-07-08 17:49:05
Autor: Marek Czaplicki
Polityka schodzi na psy? :-)
On 2012-07-08 17:33,  Observatore wrote:
[...]

No to pogadamy na poziomie. Zakładam że znasz trochę polską ordynację wyborczą. Sposobu finansowania kampanii wyborczej, wydaje mi się że świat mógłby się nauczyć od nas. W niej jest bowiem wykreślona górna granica funduszy, którą komitet wyborczy chciałby przeznaczać na kampanię. Sprowadza się do tego że podatnicy, najpierw wybierają, a potem z pieniędzy podatników przeznaczane są środki, proporcjonalnie do zdobytego w wyborach poparcia. Z bliżej mi nie znanych powodów uważasz, że rozwiązanie w Ameryce jest lepsze. W nim nie ma górnej granicy. Kandydat zbiera ile może i na czym popadnie, a potem owe pieniądze zamienia dzięki finansowaniu kampanii w głosy. Sprowadza się do tego, że kandydat jest takim samym produktem, jak byle proszek do prania. Nie ważne jak pierze, grunt jak jest reklamowany i za jakie pieniądze. Chwytasz?

Data: 2012-07-08 15:59:28
Autor: Observatore
Polityka schodzi na psy? :-)
On 2012-07-08 17:33,  Observatore wrote:

> z chamami i gnojami takimi jak wy, rozmawiam na ich poziomie.
>
> Powiem wiecej, z kurwami, takimi jak  wy - rowniez.

No to pogadamy na poziomie.

z kim mam pogadac na poziomie ? Z wami? Chcecie zarobic kolejne 2 zl?

Gadajcie sobie *na poziomie* z takimi samymi jak wy, np. pluto, MH,
niewiadomskie i jego klony, polok_prawdziwy lub kolejne klony Grzegorza Z.
pietrzykowskie, bekony, lorny, przemyslawy warzywne, herski i jego klony itepe....

Spadaj, idioto w maliny.

Data: 2012-07-08 18:08:03
Autor: Marek Czaplicki
Polityka schodzi na psy? :-)
On 2012-07-08 17:59,  Observatore wrote:

Spadaj, idioto w maliny.

O przepraszam, ale to jest mój topik. :-)

Data: 2012-07-08 18:41:16
Autor: pluton
Polityka schodzi na psy? :-)
> Spadaj, idioto w maliny.

O przepraszam, ale to jest mój topik. :-)

Ja bym nawet powiedzial, ze nasz grupa i nasz kraj,
a spada to niech ta ruska kapucha.

Nullification

Polityka schodzi na psy? :-)