Polityka tworcow AutMapy - zaskarzyc ?

Data: 2013-07-04 10:21:47
Autor: Stefan Szczygielski
Polityka tworcow AutMapy - zaskarzyc ?
W dniu 04.07.2013 08:21, Tomek pisze:
ale jesli twoja subskrycja obowiazuje np: do 1.08.2012 i wykupisz
aktualizcje to bedziesz ja posiadal tylko do 1.08.2013 !!!!
w sytuacji kiedy wykupisz po tej dacie czyli 1.08.2013 aktualizacje to
bedziesz ja posiadal tylko przez 1 miesiac? czy to nie czyste zlodziejstwo?
zainaksowali to na poczet poprzedniej aktualizacji, a ty musisz wykupic
kolejna (...) i teraz jak to sie ma prawnie ?

A co jest napisane w umowie licencyjnej, pod którą się podpisujesz
rozpoczynając korzystanie z aplikacji? Bo licencja w ogóle może być
wyłącznie subskrypcyjna i jeśli nie opłacisz haraczu to nie masz nic.

Ba - w przypadku na przykład relatywnie drogiego sprzętu sieciowego
aktualizacje oprogramowania są związane z kontraktem serwisowym. Jeśli
ci wygaśnie, a chcesz zapłacić i aktualizować to nie dość, że musisz
zapłacić haracz za np. kolejny rok ale i karę za okres, kiedy nie miałeś
ważnego kontraktu (czasem o wartości wyrównania, czasem nawet większą)...

S.

Polityka tworcow AutMapy - zaskarzyc ?